معرفی و دانلود کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست: بخواه، مجسم کن، به دست آور

عکس جلد کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست: بخواه، مجسم کن، به دست آور
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست: بخواه، مجسم کن، به دست آور

ب م ب... این سه حرف به چه معنایند؟ در این سه حرف چه رازی نهفته است که ما را به آرزوهایمان می‌رساند؟ جینی گراهام اسکات در کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست به ما می‌آموزد که با رؤیاهایمان سه کلمه بیشتر فاصله نداریم، فقط کافی است بخواهیم، مجسم کنیم، و به دست آوریم!

درباره‌ی کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست:

از کودکی به ما آموخته‌اند منطقی فکر کنیم. سال‌ها در گوش ما خوانده‌اند که تفکرات شهودی ما ارزشی ندارند و باید به استدلال و منطق روی بیاوریم. اما اگر اشتباه کرده باشند، چه؟ در کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست (Want It, See It, Get It) با مطالعات جدیدی آشنا می‌شویم که به ما نشان می‌دهد سرکوب شهود طبیعی‌مان کار درستی نبوده است.

جینی گراهام اسکات (Gini Graham Scott) در کتاب حاضر به ما نشان می‌دهد که سمت راست مغز ما پاسخ‌های غریزی و سریعی ارائه می‌دهد که گوش سپردن به آن‌ها به ما کمک می‌کند تصمیم‌های درست‌تری بگیریم و انتخاب‌های بهتری داشته باشیم. اما این تنها فایده‌ی تفکر شهودی ما نیست؛ با توجه کردن به آنچه از غریزه‌ی ما می‌آید، ما می‌توانیم به آنچه می‌خواهیم نیز دست یابیم.

کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست، با روش‌هایی ساده و کاربردی و در 4 بخش، به ما قدرت تجسم را نشان می‌دهد. در بخش اول این کتاب با قدرت ب م ب آشنا می‌شویم و یاد می‌گیریم چطور حداکثر بهره را از آن ببریم. بخش دوم ما را آماده می‌کند تا مقدمات کار را فراهم کنیم؛ یعنی انرژی‌مان را تقویت کنیم، استرسمان را کاهش دهیم، عواطفمان را تحت کنترل بگیریم و خود را از شر افکار منفی خلاص کنیم. در بخش سوم است که ما شروع به ساختن قطعات ب م ب می‌کنیم، به این معنا که خودباوری‌مان را افزایش می‌دهیم و شخصیتی را خلق می‌کنیم که می‌خواهیم. و درنهایت، در بخش چهارم، همه‌چیز را در کنار هم گرد می‌آوریم تا موقعیت کار و زندگی خود را در جهتی تازه پیش ببریم.

جینی گراهام اسکات در این کتاب به ما کمک می‌کند تا از شر افکاری که مانع پیشرفت ما می‌شوند رها شویم و به آنچه می‌خواهیم سریع‌تر و مؤثرتر دست یابیم.

نکوداشت‌های کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست:

- به کار گرفتن تکنیک‌های تجسم یکی از کارهای مورد علاقه‌ی من است و مرا به‌سمت موفقیت هدایت می‌کند. این کتاب در رشد این مهارت‌ها بسیار مفید است. (لی ریشتر)

- این کتاب مسیر روشنی را به‌سمت موفقیت نشان می‌دهد. با طی کردن چنین مسیر آسانی، کائنات آماده‌ی گوش سپردن به ما خواهند بود. (پائولا ولش)

- جینی گراهام اسکات روش‌هایی اتخاذ کرده که از ذهن و تکنیک‌های شهودی استفاده می‌کنند. او آن‌ها را در این کتاب کاربردی به اشتراک گذاشته تا افراد آن‌ها را سریعاً در زندگی‌شان به کار بگیرند و به نتایج قابل تکراری دست پیدا کنند. (کریستین بارتلت)

کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر رؤیایی در سر دارید و دوست دارید روشی عملی برای دستیابی به آن یاد بگیرید، این کتاب انتخاب بسیار مناسبی برای شماست.

با جینی گراهام اسکات بیشتر آشنا شویم:

نویسنده‌ی آمریکایی کتاب حاضر، علاوه بر نویسندگی، به کارهای بسیاری اشتغال دارد، از جمله، تولید فیلم کوتاه، طراحی بازی، نوشتن ترانه، و همچنین برگزاری کارگاه و ارائه‌ی سخنرانی.

جینی گراهام اسکات تا کنون کتاب‌های بسیاری در زمینه‌ی روابط کاری و حرفه‌ای، خلاقیت، فرهنگ عامه و... منتشر کرده است و مهمان بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی و رادیویی از جمله اپرا، سی‌ان‌ان و... بوده است.

از این نویسنده‌ی پرکار تاکنون چندین کتاب به فارسی منتشر شده که از میان آن‌ها می‌توان به «راهکارهای تقویت حافظه در 30 روز»، «شادی در کار و زندگی» و «حقیقتی درباره‌ی دروغ» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست می‌خوانیم:

تقویت کردن خود از نظر روحى در اوقاتى خاص ممکن است بسیار ارزشمند باشد، اوقاتى مانند زمانى که مهلت‌هایى براى انجام دادن کارهایى دارید یا تعداد وظایفى که از قرار معلوم بى‌اندازه زیاد است، ولى در مدتى اندک بایستى به انجام رسند.

براى مثال، جان، طراح و نویسنده‌اى آزاد که به‌طور انفرادى کار مى‌کرد، هر چند ماه که ناگزیر بود کارهایى را در مهلتى مقرر به پایان رساند احساس خستگى و از توان افتادن مى‌کرد. یک وقت به‌طور ناگهانى تعداد زیادى از افراد طرح‌هایى داشتند که بایستى فورى انجام مى‌گرفت، و او نیز از رد کردن مشترى خود تنفر داشت، چون کسب و کار بسیار پیش‌بینى‌ناپذیر بود. او هرگز نمى‌دانست چه زمان تب و تاب فعالیت فروکش مى‌کند و او با دوره کارى آرام و سر فرصت رویارو خواهد شد. بنابراین، او کوشید همه‌چیز را بر عهده بگیرد، ولى جریمه‌اش این بود که بیشتر وقت‌ها احساس مى‌کرد بسیار خسته و ازپاافتاده است. با این همه، وقتى که شروع کرد به استفاده از روش‌هاى تصویر ذهنى براى افزایش انرژى خود، قادر بود تجدید قوا کند، به‌طورى که مى‌توانست ادامه دهد و همه کارها را به انجام رساند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش یک: حداکثر بهره‌گیرى از قدرت ب م ب
1: پویایى روش‌هاى ب م ب
2: آماده شدن براى استفاده از روش‌هاى ب م ب
3: چگونه بدانید چه وقت مى‌دانید؟
بخش دو: تهیه‌دیدن مقدمات کار
4: تقویت کردن انرژى
5: چیره شدن بر استرس
6: کنترل احساسات و عواطف
7: رها شدن از شرّ تفکر منفى
بخش سه: ساختن قطعه‌هاى توفیق ب م ب
8: افزایش خودباورى و عزت نفس
9: خلق شخصیت و خودانگاره‌اى که مى‌خواهید
10: به بیشترین حد رساندن مهارت‌ها و قابلیت‌ها
11: از بند رها کردن قدرت خلاقیت و نوآورى
بخش چهار: در کنار هم قرار دادن همه چیز
12: تعیین هدف‌هاى روشن براى به‌دست آوردن آنچه مى‌خواهید
13: گرفتن تصمیم‌هاى «درست»
14: استفاده از ب م ب به‌عنوان بخش تغییرناپذیر زندگى‌تان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست: بخواه، مجسم کن، به دست آور
نویسنده
مترجماصغر اندرودی
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات384
زبانفارسی
شابک978-964-442-796-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست

Benyamin Sadeghi
۱۴۰۱/۳/۲۶
عالیه ولی هنوز نخوندم
علی استادی
۱۴۰۱/۱/۱
باسلام کتاب بسیار عالی وخوبی هست
نرگس صادقی
۱۴۰۰/۱۲/۲۸
متن کتاب روان و سلیس نیست.
صالح سالاری رودخانه دژ
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
متون کتابش مقیده
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست

برای دریافت کتاب تا رسیدن به آرزوها راهی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.