معرفی و دانلود کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست

عکس جلد کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست
قیمت:
۲۵۰۰۰ 12500 تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست

تحقق بخشیدن آرزوها یک هنر است. آیا می‌خواهید به این هنر آراسته شوید؟ نویل گادارد در کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست به شما می‌آموزد که چگونه از احساساتتان برای رسیدن به خواسته‌ها و امیالتان استفاده کنید. کتابی کوچک که مفاهیم بزرگی در دل خود دارد.

درباره‌ی کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست

افکار شما این قدرت را دارند که زندگی شما را سر و شکل دهند، واقعیت شما را بسازند و در نهایت پتانسیل واقعی شما را محدود کنند و یا گسترش دهند. نویل گادارد (Neville Goddard) در کتاب احساس کلید تحقق آرزوست (Feeling Is The Secret) توضیح می‌دهد که چگونه افکار و احساسات ما تعیین می‌کنند که به چه کسی تبدیل شویم و به تمام ابعاد زندگی ما و رفتارهای کوچک و بزرگمان جهت می‌دهند. گادارد معتقد است زمانی که توانایی تغییر موقعیت‌های مختلف را داشته باشیم، این قدرت را داریم که شرایط، سلامتی و هدف زندگی خود را تغییر دهیم. او در این کتاب یک مسیر کاملاً تعریف‌شده را برای دستیابی به آرزوهای شما طراحی کرده است و به شما نشان می‌دهد که چگونه می‌توانید با تقویت احساسات خود به‌سرعت به اهدافتان برسید.

گادارد برای این کتاب چهار فصل در نظر گرفته است. هر فصل دربرگیرنده‌ی بخش‌های کوتاهی است که درباره‌ی یک موضوع در زمینه‌ی توسعه‌ی فردی و قدرت احساسات در برآورده کردن آرزوها نوشته شده است. نکته‌ی جالب توجه اینجاست که گادارد در نگارش این فصل‌ها از ایده‌های کتب آسمانی همچون قرآن و انجیل بهره گرفته است. نخستین فصل کتاب به قانون جذب و چگونگی عملکرد آن اختصاص دارد. نویسنده در فصل دوم به ابعاد مختلف مقوله‌ی خواب به‌مثابه‌ی دریچه‌ای به ساحت ناخودآگاه می‌پردازد. فصل سوم درباره‌ی دعا و نقش کلیدی آن در مسیر تحقق آرزوست. و چهارمین و آخرین فصل حول محور روح و احساس و تأثیر تخیل در فرایند تحقق امیال نوشته شده است. می‌بینید؟ تمام پتانسیل‌های محقق شدن خواسته‌هایتان در شما وجود دارد. تنها کافی است که پای صحبت‌های نویل گادارد بنشینید و راهکارهای پیشنهادی او را امتحان کنید.

کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به دنبال راهی می‌گردید که با آن بتوانید به خواسته‌ها و آرزوهایتان جامه‌ی عمل بپوشانید، شنیدن این کتاب را از دست ندهید. همچنین شنیدن این کتاب صوتی را به علاقه‌مندان کتاب‌های انگیزشی و توسعه‌ی فردی پیشنهاد می‌کنیم.

با نویل گادارد بیشتر آشنا شویم

این نویسنده و عارف نواندیش در باربادوس به دنیا آمد. او در اوایل جوانی به نیویورک مهاجرت کرد و در آن جا به کارهایی همچون رقص باله مشغول شد. در 26 سالگی با یک خاخام یهودی ملاقات کرد و نزد او عرفان یهودی آموخت. گادارد به عنوان یکی از پیشگامان زمینه‌ی خوانش‌های مدرن از کتاب مقدس شناخته می‌شود. او در طول عمر 67 ساله‌ی خود موفق به نگارش و انتشار 12 عنوان کتاب شد که از این میان دو اثر‌ «نگرش ثروتمندانه» و «احساس کلید تحقق آرزوست» به فارسی ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست می‌شنویم

حکم «شوهر، ارشد زن است» شاید در مورد زن و مرد در رابطه زمینی آن‌ها صادق نباشد، اما در مورد ضمیر خودآگاه و ضمیر ناخودآگاه یا جنبه‌های مرد و زن آگاهی، صادق است. رازی که پولس رسول به آن اشاره کرد وقتی نوشت: «این رازی عظیم است... هرکه همسر خود را محبت نماید، خویشتن را محبت می‌نماید... و آن دو یک تن خواهند بود»، به سادگی راز آگاهی است. آگاهی واقعاً یگانه و غیر قابل تقسیم است؛ اما به دلیل نوع خلقت به نظر می‌رسد که به دو قسمت تقسیم شده است.

در واقع جنبه خودآگاه (عینی) یا مرد، مافوق است و بر جنبه ناخودآگاه (ذهنی) یا زن غالب است؛ اما این رهبری یک ظالم نیست، بلکه رهبری یک عاشق است. بنابراین با گمان این احساس که هم اکنون هدفتان محقق شده است، ضمیر ناخودآگاه به سمت شبیه‌سازی دقیق احساس حرکت می‌کند.

قانون جذب و عملکرد آن

خواسته‌ها در ضمیر ناخودآگاه پذیرفته نمی‌شوند تا زمانی که احساس کنید آن‌ها واقعی هستند؛ زیرا فقط از طریق احساس یک ایده در ضمیر ناخودآگاه پذیرفته می‌شود و تنها از طریق این پذیرش ضمیر ناخودآگاه است که تجلی می‌یابد.

نسبت دادن احساس خود به رویدادهای جهان آسان‌تر از این است که بپذیرید شرایط جهان منعکس‌کننده احساس شما است. با این حال این حقیقتی ابدی است که بیرون، آینه درون است. هر چه در درون است، در بیرون نیز هست.» (هر چه در بالا است، در پایین نیز هست؛ هر چه در پایین است، در بالا نیز هست؛ هرچه در درون است، در بیرون نیز هست؛ هرچه در بیرون است، در درون نیز هست. «اصل تطابق»، دومین اصل از هفت اصل هرمس تریسمگیستوس)

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
4 دقیقه
معرفی، مقدمه‌ی مترجم و یادداشت نویسنده
20 دقیقه
فصل اول: قانون جذب و عملکرد آن
21 دقیقه
فصل دوم: خواب
9 دقیقه
فصل سوم: دعا
5 دقیقه
فصل چهارم: روح - احساس

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست
نویسنده
مترجممهرناز نوروزی
راویندا رحمنی
ناشر چاپینشر ترنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۵۹ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۵۰۰۰ 12500 ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست

Kourosh Naderiyan
۱۴۰۱/۸/۴
فهرست تمام کتابهایی هست که مرتبط با قانون جذب، تفکرخلاق، خودسازی، و.... تمام هرآنچه که برای رسیدن به ایدال‌های هر کسی لازم هست در این کتاب وجود دارد و البته برای دانستن و به ظهور رساندن هر کدام می‌بایست کتابهایی جامعه در همان مورد خوانده یا شنیده شود
من فکر می‌کنم شروع تمام باورهایی که دوستشان در
داریم حالت (خودهیپنوتیزم) که همان (خلسه) می‌باشد با دعا که همان (تلقین) هست اون هم با احساس (من هستم) که زمان حال را بیان می‌کند شروع می‌شود. باورهایی که از روی نااگاهی والدین یا افراد دیگر در ما وجود دارد همان تلقین‌های منفی هست که امروز ما را رقم زده‌اند. تغییر باورهایی که مشکل ساز زندگی ما هستند همه آنچه هست که تمام کتابهای خودسازی شخصیت و قانون جذب و دیگر تکنیک‌های روانشناسی برای تغییر آن به آنچه نیاز هرکس هست تاکید می‌کنند.
در صورت علاقه داشتن به مطالب فهرست وار این کتاب حتما باید کتابهای تخصصی تر در مواردی که مطرح شده خواند یا شنید
⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
محمد.م
۱۴۰۱/۹/۱۹
سلام دوستان خوب من
این کتاب کتابی بسیار عالی، جامع و در عین حال خلاصه و چکیده ست، واقعا از گوش دادن بهش لذت بردم به گوش دادنش رو به شما توصیه میکنم به شرطی که با موضوعات قانون جذب، امواج مغزی، مراقبه، ذهن خودآگاه و ناخودآگاه آشنایی داشته باشید چون این کتاب خلاصه کتاب‌های این تیپی است و بدون شناخت
این مباحث بهره لازم رو از این کتاب نمی‌برید، الان بار ششم یا هفتم هست که دارم بازم بهش گوش میدم تصمیم دارم بارها و بارها بهش گوش بدم چون یکی از راه‌های آموزش و ایجاد و تقویت باور همین تکرار، وقتی تکرار هدفمند باشه لذت بخش هم هست.
برای آشنایی با مبحث ذهن خودآگاه و ناخودآگاه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه ژوزف مورفی و کتاب غول درون رو بهتون پیشنهاد می‌کنم
کتاب معجزه شکرگزاری راندا برن رو هم برای افزایش حال خوب و جذب
و کتاب "نیروی حال" رو برای بهتر شدن حالتون توصیه میکنم
با آرزوی شادی و تندرستی برای تک‌تک شما 🙏🌷❤️
مجتبی محمدی
۱۴۰۱/۱۱/۴
کتاب صوتی عالی‌ای بود. این حقیقت که احساست تمامی اتفاقات زندگی تو را رقم میزند به شکلی بی نظیر و با استناد به کلام الهی و پیامبران که منابعی واقعا عالی‌اند به صورت مختصر و مفید مانند معجونی که بعد از خوردنش قدرت شگفت انگیزی بدست می‌اوری بیان شده است. من که به زبان عامیانه کیف کردم و حظ بردم😀😇
و
یک، نکته از نظر بنده این که این کتاب کامل کننده و مرتبط با کتاب راز راندا برن میباشد
و مرسی از صدای زیبا گوینده که، این سخنان ارزشمند دلنشین تر کرد
وممنون از تو کتابراه🙏🏻🙏🏻
ناهید دبیری
۱۴۰۱/۹/۱
این کتاب؛ نشون میده که ازخیییلی سال قبل درآمریکا؛؛ کتابهای انگیزشی بوده؛ واین کتاب که؛ نویسندش؛ خیلی وقته فوت کرده؛ کمی باکتابهای انگیزشی؛ فرق میکنه؛ وساده تره (به نظرمن) و باوجوداینکه؛ منظورآقای گاداردمانندهمه انگیزشی هاس؛ اما؛ نگارشش با سایرکتابهای انگیزشی که تا به حال خونده بودم؛ فرق میکنه؛ برام خییلی جالب بود؛ وارزش باررررها گوش دادنو‌داره؛ ازکتابراه🌹بابت این کتاب ارزشمند؛ سپاسگزارم؛ 💐
علی اسکندری
۱۴۰۱/۱۰/۲
کتاب مفید و موثر موضوع قانون جذب است و کلید استفاده از این کتاب تکرار و تکرار و تکرار کردن و گوش دادن با گوش جان است، دوستان تا زمانی که یک علم یا دانش یا اطلاعاتی را آنقدر تکرار نکرده اید و در عمق ضمیرناخودآگاهتان جای نگرفته است استفاده و بهره بردن از آن علم و دانش فقط و فقط یک توهم است تکرار کلید است، شاد و پیروز درپناه الله یکتا باشید.
امین رضائی
۱۴۰۱/۸/۲۷
تمامی کتاب‌های نویل ارزش ده بار خوندن دارند. فلسفه نویل بسیار ساده و کاربردی است. نویل حدود ۱۰ کتاب نوشته است و یکی از ساده‌ترین و کاربردی‌ترین کتاب‌های نویل همین کتاب است. البته من دوست داشتم این کتاب توسط ناشران صوتی حرفه‌ای مثل آوانامه و یا ماه آوا کار می‌شد.
راحیل 👩‍🏫
۱۴۰۲/۷/۲۲
به نظر من بسیار ضعیف و ابتدایی بود. وقتی نمونه رو گوش دادم جذب شدم. اما...،،، برای من خوشایند نبود. تایم بسیار کم بود. واقعیتش ناراحتم از هزینه ای که دادم. با اینکه مبلغ زیادی نبود. لحن گوینده خیلی آرام و حوصله سر بر بود. اما صدای خوبی دارن. همه اینها فقط نظر شخصی بنده بود.
سیاوش
۱۴۰۱/۸/۳
کتاب فوق العاده خوبی بود بسیار ساده و روان بیان شده بود و خوانش بسیار عالی و رسائی داشت خیلی خوانش این کتاب عالی بود و باعث شد که مطالب رو بهتر و عمیق تر درک کنم به همه دوستان این کتاب مختصر و مفید رو توصیه می‌کنم
مهدی اصغری
۱۴۰۲/۲/۳
کتاب خیلی جالب و مفیدیه، مخصوصا درمورد قانون جذب، و یکی از نکات اصلی در تحقق خواسته ها را بصورت مختصر و مفید بیان میکنه
برای کسانیکه در مورد ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب مطالعه میکنند کتاب مفیدیه و شنیدن و خواندنش را بهتون توصیه میکنم
ابوالفضل اکبراوغلی
۱۴۰۳/۱/۲۲
کتاب فوق العاده عمیق و عالی، این کتاب رو زمانی که تا ۷ و یا ۸ ساله بودیم اتوماتیک عمل میکردیم، و چیز جدیدی نیست، از قدیم بوده، اما کسی خبر نداشت، فکر و احساس ترکیب بشه، خواسته با کمترین تلاش میاد.
رقیه صباحی
۱۴۰۲/۱۰/۵
سلام عزیزان دل. واقعا کتاب فوق العاده و عالی بود. صبحها قبل از هر کاری نیم ساعت گوش میدادم انرژی میگرفتم. بعد شروع به زندگی دوباره میکردم. بخونید و لذت ببرید. ممنونم از کتابراه.
Bahman Beiranvand
۱۴۰۲/۹/۲
یکی از کتاب‌های مرجع روانشناسی مثبت است. بعضی وقتها مراجعه به کتاب‌های مرجع می‌تواند بهتر از کتاب‌هایی باشد که ارجاع دادند به آن. صدای راوی خوب نیست و خیلی روی اعصاب است.
علی
۱۴۰۲/۴/۱
خلاصه مفیدی از کتابهای مرتبط با ضمیر ناخودآگاه و قانون جذب. اگر شما حتی عبادت کنید و احساس خوبی نداشته باشین هیچ ارزشی نداره. احساس خوب، راز خوشبختی و سعادت. کتاب خوبی بود.
رویا
۱۴۰۲/۶/۲۷
سلام و درود فراوان کتاب احساس کلید تحقق آرزوست بسیار عالی و مفید است با این که کوتاه است ولی مطالبی که ارائه می‌دهد فوق العاده زیبا است. با سپاس از کتابراه
حسین محبوب
۱۴۰۲/۶/۲۹
کتاب خوبیه اما باید آثار آقای نویل رو بخونید که متوجش بشید. من دفعه اول نفهمیدمش ولی بعد که کتابای دیگش رو خوندم قابل فهم شد برام. ممنون
مشاهده همه نظرات 36

راهنمای مطالعه کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست

برای دریافت کتاب صوتی احساس کلید تحقق آرزوست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.