معرفی و دانلود کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی

عکس جلد کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی
قیمت:
20000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی

کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی نوشتۀ الیناز فرمهینی فراهانی و یداله پرمون، تحقیقی است پیرامون عناصر قرضی فارسی در سواحیلی و چارچوب اصلی این پژوهش زبان شناسی اجتماعی است. یکی از حیطه‌های مورد بررسی در این چارچوب، حیطه‌ی واژگان قرضی است، که این کتاب، به کلی در حوزه‌ی آن قرار می‌گیرد.

یکی از مباحث زبان شناسی، قرض‌گیری واژه‌ها و اصطلاحات از زبان‌های دیگر است که از آن‌ها با عنوان «وامواژه» و یا «واژگان قرضی» نام می‌برند قرض‌گیری به دلایل مختلف اتفاق می‌افتد، از جمله علل آن، همنشینی فرهنگ‌ها و تمدن‌ها با یکدیگر است که به دلایل متفاوت؛ مثل جنگ، تبادل فرهنگی و غیره رخ می‌دهد. در طول تاریخ، زبان فارسی واژگان فراوانی از فرهنگ‌های دیگر اخذ کرده و همچنین سایر زبان‌ها از زبان فارسی و واژگان آن تاثیر پذیرفته‌اند. یکی از زبان‌هایی که واژگان قرضی فارسی در آن کاملاً مشهود است، زبان سواحیلی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات بین المللی الهدی
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات252
زبانفارسی
شابک978-964-439-733-2
موضوع کتابکتاب‌های زبان شناسی، کتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک
20000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی

برای دریافت کتاب تاثیرات زبان شناختی فارسی بر زبان و فرهنگ سواحیلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.