معرفی و دانلود کتاب تارا و خانه مادربزرگ

عکس جلد کتاب تارا و خانه مادربزرگ
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تارا و خانه مادربزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تارا و خانه مادربزرگ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تارا و خانه مادربزرگ

این کتاب داستانی جالب و زیبا برای کودکان در رده سنی ب می باشد. بخش هایی از این کتاب نیز دارای تصاویر زیبا از داستان می باشد.

وانتی که پر از اثاث خانه بود، تِلِک تِلِک کنان از کوچه های باریک و از میان سایه های درختان پربرگ و آفتاب گرم تابستان گشت و جلوی یک خانه قدیمی ایستاد. عصر بود. تارا و پدر و مادرش با همه چیزهایی که داشتند از آپارتمان کوچکشان به این خانه قدیمی آمدند. این خانه ی مادربزرگ بود که مدت ها پیش، از آنها خواسته بود کته بیایند و با او زندگی کنند.
تارا شادی کنان از وانت پیاده شد و رفت طرف در چوبی، اما زنگ در را پیدا نکرد. پدر کوبه ی در را گرفت و چند بار کوبید. مدتی ایستادند تا در خانه با غژغژِ خشکی باز شد. ننه فرخنده، خدمتکار پیر مادربزرگ با دیدن آنها سری تکان داد. تارا با دهان باز به خانه و پیرزن خیره شده بود. مادر تارا هنوز توی ماشین بود و انگار دوست نداشت پیاده شود. آنها رفتند تو و در بزرگ خانه باز شد و وانت را در خود فرو برد...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تارا و خانه مادربزرگ
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات همداد
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات56
زبانفارسی
شابک978-964-8051-63-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تارا و خانه مادربزرگ

دنیز مقیمی
۱۳۹۷/۳/۱۶
خب یخورده دو تا تاستان آخری ناراحت کننده بودن ولی در هر حال خوب بود☺️☺️☺️☺️
لیلا ااا
۱۳۹۵/۱۱/۷
ساده و کودکانه.. ولی به نظرم بهتر از این هم میشد نوشتش
دنیز مقیمی
۱۳۹۵/۹/۱۹
عالی عالی عالی عالی بود 🌸🌸 😘😘😘
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تارا و خانه مادربزرگ

برای دریافت کتاب تارا و خانه مادربزرگ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.