معرفی و دانلود کتاب کسی نیست (مجموعه داستان)

عکس جلد کتاب کسی نیست (مجموعه داستان)
قیمت:
7000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کسی نیست (مجموعه داستان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کسی نیست (مجموعه داستان) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کسی نیست (مجموعه داستان)

این کتاب شامل داستان های جالبی ایست که برای رده سنی بزرگسال مناسب می باشد.

از متن کتاب:

مرد همچنانکه روی نیمکت پارک خفته بود، به پهلو غلتید و پشه‌ی خیالی را با دست پراند. سایه‌ای بر پیکرش سنگینی می‌کرد. زیر لب گفت: «دست از سرم بردار!»

سایه برخاست و شعاعی از آفتاب بر چهره مرد تابید. ابرو درهم کشید و نیم‌خیز شد. نگاهش به زن و کودکی افتاد که در گوشه‌ای از پارک لب باغچه نشسته بودند. مشتی به سینه‌اش کوفت و برخاست. از کنار گل‌های سرخ و شمشادها گذشت. باد ملایمی شاخه‌های بید مجنون را می‌لرزاند و قارقار کلاغی گه‌گاه فضای پارک را پر می‌کرد. به دریاچه نزدیک شد و به آب چشم دوخت که آرام بود اما سبز و خزه بسته. انگار مدت‌ها بود که آن را عوض نکرده بودند.

جلوتر رفت و لب دریاچه ایستاد. کسی آن طرف‌ها نبود. دستش را در موهای ژولیده‌اش فرو برد و کت چرکمردش را مرتب کرد. نفس عمیقی کشید و روی دریاچه خم شد. سردی آب را انگار روی پوستش حس می‌کرد. با خود اندیشید؛ بپرد توی آب و برای همیشه خود را از این زندگی نکبت‌بار خلاص کند، اما پایش لغزید و پیش از آنکه در آب فرو رود دست‌هایش از لب دریاچه آویزان شد. نفسی به راحتی کشید. انگار زندگی را با دست‌هایش نگه داشته بود. با کفش‌های سنگین شده از آب رفت طرف نیمکت و روی آن نشست. پشیمانی از انجام کاری که تمام نکرده بود به دلش چنگ می‌زد. غرق در افکار خود بود که نگاهش با کودکی که آن طرف پارک بود، گره خورد. مادر پسرک با زن دیگری آن طرفتر گرم صحبت بود.

فهرست مطالب کتاب

تا پرواز
گریز
رهایی
تنهایی
حسرت
بیگانه
آرامش
کت نو
گرگ‌ها
کسی نیست
از نسل قابیل
حرف دل
لحظه‌های بی تو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کسی نیست (مجموعه داستان)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات همداد
سال انتشار۱۳۹۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات72
زبانفارسی
شابک978-964-8051-83-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب کسی نیست (مجموعه داستان)

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب کسی نیست (مجموعه داستان)

برای دریافت کتاب کسی نیست (مجموعه داستان) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.