معرفی و دانلود کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله

عکس جلد کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله

جادوگری که فریبا کلهر داستان او را در کتاب تب 64 درجه‌ جادوگر خوشگله برای شما روایت می‌کند، با تمام جادوگرانی که تا کنون از آن‌ها شنیده‌اید فرق دارد. او ظاهری آراسته و زیبا دارد. اما به‌راستی این تفاوت از چه روست و ماجرای داستان این کتاب از چه قرار است؟

درباره‌ی کتاب تب 64 درجه‌‌ی جادوگر خوشگله

چنانچه از نام اثر پیداست، شخصیت اصلی کتاب تب 64 درجه‌‌ی جادوگر خوشگله نوشته‌ی فریبا کلهر، یک جادوگر است. اما پیش از آن که به سراغ داستان کتاب برویم، بیایید درباره‌ی یک سؤال بیندیشیم: جادوگرها در ذهن شما چه شکل و شمایلی دارند؟ در داستان‌های تخیلی و افسانه‌های بومی، جادوگرها به شکل‌های مختلفی تصویر می‌شوند. در بسیاری از آن‌ها جادوگران در قالب پیرزنانی به تصویر کشیده می‌شوند که در ساختار داستان از شخصیت‌پردازی قدرتمند و سحرآمیزی برخوردارند و با استفاده از جادو و قدرت‌های خارق‌العاده در زندگی دیگران تأثیر می‌گذارند. به فراخور چگونگی پردازش شخصیت، این تأثیر می‌تواند مثبت یا منفی باشد. اما اغلب جادوگرها در داستان‌ها عجوزه‌هایی پیر هستند که با شمایلی زشت و ژولیده، در حال هم زدن دیگی که مایعی سبز درون آن قل می‌زند، قصد دارند شخصیت‌های دیگر داستان را دچار دردسر کنند. اما در کتاب تب 64 درجه‌ جادوگر خوشگله، ماجرا از قراری دیگر است.

شخصیتی که نقش اصلی را در داستان این کتاب ایفا می‌کند، جادوگری است که با تصور غالب ما از این ایده تفاوت‌های بسیاری دارد. بر خلاف جادوگران دیگر داستان‌ها، او روی صورت خود بینی قوزداری ندارد. و در کنار بینی او، خال گوشتی درشتی نمی‌بینید. دندان‌های او تمیز و مرتب‌اند و لابه‌لای موهای پاکیزه و آراسته‌اش شپش‌ها و حشرات خانه نکرده‌اند. از تن او بوی خوشی به مشام اطرافیان می‌رسد و در یک کلام، هرکس او را ببیند در نگاه اول عاشق او می‌شود. اما آیا تا به حال کسی عاشق جادوگر زیبای داستان کتاب تب 64 درجه‌‌ی جادوگر خوشگله شده است؟ ماجرا از چه قرار است و قدرت خارق‌العاده‌ی این جادوگر عجیب و غریب در چه چیزی است؟ فریبا کلهر در کتاب حاضر خوشگله این داستان شیرین و هیجان‌انگیز را برای شما بازگو می‌کند.

کتاب تب 64 درجه‌‌ی جادوگر خوشگله نوشته‌ی فریبا کلهر به همت نشر افق تهیه و منتشر شده است.

کتاب تب 64 درجه‌‌ی جادوگر خوشگله برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانانی را که به داستان‌های تخیلی علاقه دارند، به خواندن کتاب تب 64 درجه‌‌ی جادوگر خوشگله دعوت می‌کنیم.

با فریبا کلهر بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی ایرانی در سال 1340 در تهران متولد شد. فریبا کلهر فعالیت‌های ادبی خود را در دهه‌ی شصت آغاز کرد و تا کنون توانسته است جوایز و افتخارات بسیاری را در این مسیر از آن خود کند. رمان و داستان برای نوجوانان، رمان و داستان برای کودکان، بازنویسی حکایات کهن و داستان‌های اسطوره‌ای، رمان و قصه‌ی مذهبی برای کودک و نوجوان، کتاب‌های آموزشی و رمان‌های بزرگسال، حوزه‌هایی هستند که کلهر در آن‌ها فعالیت داشته و آثار بسیاری را در این زمینه‌ها منتشر نموده است. «جیغی که توی قوطی گیر افتاده بود»، «هوشمندان سیاره اوراک»، «جواب سلام خدا را بده»، «نجار شهر هیولاها»، «مجموعه هفت جلدی سفرهای کرگدن»، «آن هشتمین شکوفه بادام» و «با مثنوی پشت چراغ قرمز» عناوین تعدادی از آثاری هستند که تا کنون به قلم فریبا کلهر منتشر شده است.

در بخشی از کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله می‌خوانیم

ماه، جادوگره را دید و از خوشگلی‌اش تعریف نکرد تا پررو و پرتوقع و مغرور نشود. بعد همان‌طور که توی دلش قند آب می‌شد، پرسید: «تو آمده‌ای خواستگاری من؟»

جادوگرخوشگله گفت: «چه عیبی دارد؟ همسر من می‌شوی؟»

ماه گفت: «مرد خانه من هستم، گفته باشم. پخت‌وپز و شست‌وشو با زن خانه است. گفته باشم.»

جادوگرخوشگله خندید و گفت: «وای تو چه‌قدر قدرت‌طلبی.»

ماه گفت: «جهیزیه مهیزیه نمی‌خواهم. توی خانه‌ی خودم همه‌چی پیدا می‌شود.» به‌ این‌ ترتیب ماه و جادوگره خیلی ساده و بی‌سر و صدا با هم ازدواج کردند. جادوگرخوشگله با جاروی جادوگری و گربه‌ی یکی‌یک‌دانه‌اش رفت خانه‌ی آقای ماه که یک خانه‌ی بزرگ و پرنور بود و صدتا در داشت. جاروئه تا چشمش به خانه افتاد تف انداختنش گرفت. فوری بیست‌تا تف روی زمین براق و مرمری خانه انداخت. پانزده‌تا تف هم به چلچراغ‌ها کرد. به دستگیره‌ها‌ی در، کمد لباس آقای ماه، تختخواب و به دمپایی‌های روی فرشش هم سرجمع هفتادبار تف کرد. چهل‌بار هم به ‌جاکلیدی روی دیوار و ریش‌تراش و شانه و آیینه و کفش‌های آقای ماه تف کرد.

خلاصه‌اش این‌که هم خانه‌ی ماه خیس و تلیس شد، هم جاروئه بدنش از بی‌آبی خشک شد و ازش خرده‌چوب ریخت.

چشم آقای ماه که به جاروی تف‌پران افتاد، به جادوگرخوشگله گفت: «این دیگه کیه؟! فوری برش‌ گردان زمین! آسمان جای تف‌بازی و تف‌پرانی نیست.»

فهرست مطالب کتاب

تکه‌پاره‌های عشق
اشک‌هایی با نقش و نگار کامپیوتری
کمرِ باریکِ جادوگرخوشگله
بزرگ‌ترین اتفاق زندگی یک دستگیره‌ی در
که تو کی هستی؟
دوربین مداربسته‌ی جادوگرخوشگله
بلای جان جادوگرخوشگله
هنوز هم عاشق
سوراخی در قلب جادوگرخوشگله
من کار می‌کنم، تو خسته شو!
طلاقش بده، طلاقش بده!
شلوغ‌بازیِ الکی
رؤیاسازیِ جادوگرخوشگله
چاهی از زمین تا آسمان
صدای ترکیدن یک جوشِ‌ چرکی
بادا بادا مبارک بادا
خداحافظ یکی‌یک‌دانه‌ی عزیز
مبارکه مبارکه
این‌بار واقعاً بادا بادا مبارک بادا

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله
نویسنده
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-964-369-663-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله

برای دریافت کتاب تب 64 درجه‌ی جادوگر خوشگله و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.