معرفی و دانلود کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال

عکس جلد کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال

کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال نوشته‌ی آلن جان و جان لاء، به موضوع روز و پربحث رمزارزها می‌پردازد و می‌کوشد به خواننده یاد دهد که چطور این بازار را آنالیز و پیش‌بینی کرده و در نهایت در آن سرمایه‌گذاری کند. این کتاب ضمن مرور شاخص‌های مهم و الگوهای مختلف نموداری بازار کریپتو، انواع تحلیل‌های بنیادی و فنی ارزهای دیجیتال را آموزش داده و تجربیات مفیدی را در اختیار سرمایه‌گذار قرار می‌دهد تا با اطمینان بیشتری وارد این بازار مالی شود.

درباره‌ی کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال

یکی از اصول مهم در سرمایه‌گذاری، پیش‌بینی بازار و نوسانات آن است. آیا واقعاً این امکان وجود دارد که بتوان آینده را پیش‌بینی کرد؟ تحلیلگران اقتصادی عمیقاً اعتقاد دارند که می‌توان این کار را انجام داد. از دید آن‌ها سرمایه‌گذاران معمولاً در برابر اتفاقات واکنش‌های مشابهی نشان می‌دهند و از الگوی تقریباً ثابتی تبعیت می‌کنند. بنابراین اگر بتوان به این الگوی رفتاری پی برد، می‌توان پیش‌بینی نسبتاً مناسبی از آینده‌ی بازار به دست آورد. اما چطور می‌توان به این مهارت دست یافت؟ به‌زعم آن‌ها، نگاه کردن به گذشته و مرور رفتارهای قبلی، جمع‌کردن داده‌های پیشین و از همه مهم‌تر، تحلیل درست این داده‌ها، بهترین راهی است که می‌توان رفتار آتی بازار را پیش‌بینی کرد. این موضوع هم در مورد بازارهای کلاسیک مثل بورس و هم برای بازارهای مدرنی مثل رمزارزها صادق است و مصداق دارد. طبیعتاً برای دست یافتن به این مهارت باید علومی مثل آمار و تحلیل بازار را به‌خوبی دانست و بر آن‌ها مسلط بود. یکی از منابع معتبری که این موضوع را آموزش می‌دهد، کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال (Crypto Technical Analysis) نوشته‌ی آلن جان (Alan John) و جان لاء (Jon Law) است. این راهنما تلاش می‌کند مفهوم آنالیز کریپتو را با جزئیات تشریح ‌کند و ابزارهایی را در اختیار مخاطبش بگذارد تا به‌درستی این تجزیه‌وتحلیل را انجام دهد.

سرمایه‌گذار مبتدی احتمالاً در اولین مواجهه‌اش با بازار رمزارزها و ارقام و نمودارهای آن دچار سردرگمی می‌شود. اما بازار چیزی جز همین اعداد نیست. اگر بتوان به راز این اعداد پی برد و مفهوم آن‌ها را درک کرد، تحلیل آن دیگر خیلی پیچیده نخواهد بود. گام اول برای ورود به این حوزه، آشنایی مقدماتی با مفاهیمی همچون کوین و بلاکچین است. بعدازآن است که آنالیز آغاز می‌شود. آلن جان و جان لاء در کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال، پس از توضیحات اولیه، به شاخص‌های مهم و الگوهای مختلف نموداری بازار کریپتو اشاره کرده و در مورد هر یک بحث می‌کنند. در ادامه به انواع تحلیل‌های بنیادی و فنی و هایپ ارزهای دیجیتال می‌پردازند و آن‌ها را تشریح می‌کنند. نویسندگان در فصول پایانی شیوه‌ی کار با سایت تریدینگ ویو را آموزش داده و به نکات کاربردی و مهم این حوزه هم اشاره می‌کنند.

کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال را علیرضا کشاورز باحقیقت و مهسا صفری ترجمه کرده‌اند و انتشارات نبض دانش آن را به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال

  • این کتاب خیلی واضح نوشته‌شده و بسیاری از اصول سرمایه‌گذاری را مرور می‌کند... اگر در این حوزه تازه‌وارد هستید، این کتاب اطلاعات مفیدی به شما خواهد داد. (هاوارد تیِرسکی، کارآفرین و مؤلف)
  • کتابی خوش‌خوان، مرتب و فوق‌العاده. (سووایا وودوارد، نویسنده)
  • من چند کتاب در زمینه‌ی رمزارز خواندم و این کتاب بین‌شان بهترین بود. وقتی صحبت از سرمایه‌گذاری می‌شود، این کتاب مثل بُردن لاتاری است. (شان دالوِت، تاجر و کارآفرین)

کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به حوزه‌ی رمزارزها علاقه دارید و می‌خواهید در آن سرمایه‌گذاری کنید، این کتاب می‌تواند به شما کمک کند.

در بخشی از کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال می‌خوانیم

وجه نقد دارای اندازه‌گیری بسیار پایینی از نوسان است و افرادی که درصد زیادی از پول خود را به صورت نقد نگه‌داری می‌کنند، عموماً ریسک‌گریز هستند. املاک و مستغلات نوسانات بیشتری نسبت به پول نقد دارند، بنابراین افرادی که وارد چنین فضایی می‌شوند باید با ریسک کمی راحت‌تر باشند. بازار سهام خاصی از بازار، مانند در مقایسه با املاک و مستغلات، سطوح ریسک بالا‌تری را به همراه دارد. سپس، در بالاترین سطح طیف، رمزارز به عنوان بی‌ثبات‌ترین نوع دارایی در فهرست، جایگاه خود را حفظ می‌کند.

ما قبلاً ثابت کرده‌ایم که مردم اغلب یک استراتژی را در سرمایه‌گذاری خود از طریق لنز نوسان انتخاب می‌کنند. بازنشستگان احتمالاً سرمایه‌گذاری‌های محافظه‌کارانه مانند اوراق قرضه و سهام بلو چیپ را انتخاب می‌کنند، در حالی که برخی ممکن است دارایی‌های نزدیک به انتهای فهرست را انتخاب کنند، مانند سهام با ارزش کمتر و یا ارز‌های دیجیتال.

فهرست مطالب کتاب

تجزیه و تحلیل تکنیکال کریپتو
بخش اول: تجزیه و تحلیل رمز ارز
تحلیل بنیادی
تحلیل هایپ و اصطلاحات ضروری در تحلیل ارز‌های دیجیتال
بخش دوم: مباحث اصلی تحلیل تکنیکال
بررسی الگو‌های مختلف نموداری
شاخص‌های مهم در ارز‌های دیجیتال
اسیلاتور یا نوسان‌ساز‌ها
تجربه‌های مفید و نکات کاربردی برای معامله در ارز‌های دیجیتال
بک تست کردن (Backtesting)
آموزش کار با سایت تریدینگ ویو (Trading View)
لغات و اصطلاحات کاربردی در تحلیل ارز‌های دیجیتال

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال
نویسنده،
مترجمعلیرضا کشاورز باحقیقت، مهسا صفری
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات380
زبانفارسی
شابک978-622-7848-85-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال

امین شورابی
۱۴۰۲/۹/۲۱
سلام
کتاب جالبی به نظر میرسه تا اینجا که صفحه ۷۰ هستم. آخه کتاب دیگه‌ای که دقیقا نسخه مشابه نداره یا حداقل من پیدا نکردم. بعد از جستجوی فراوان. (البته کتاب‌های تحلیل تکنیکال عمومی فراوان ولی این تخصصی واسه ارزهای دیجیتال)
فقط ایراد بزرگ و جدی که داره فرمت کتاب که pdf است. به همین دلیل نه درست و
حسابی اسکرول میشه، نه فونت تنظیم میشه و نه سرچ و... خلاصه که حسابی خوندنش بسیار خسته کننده و سخت است.
از تیم کتابراه درخواست میکنم که لطفا اقدامات لازم جهت انتشار نسخه epub رو در دستور کار قرار بدهند، این اقدام قطعا روی حجم استقبال تاثیر مستقیم خواهد داشت.
وقتی کتاب رو تموم کردم حتما نظرم رو بروز میکنم.
رامین عرب
۱۴۰۳/۱/۱۵
بنظرم کتاب مذکور برای آشنایی با متد تحلیل تکنیکال بد نیست. البته توضیحات در مورد هر اندیکاتور خیلی جامع نیست. ولی این نکته را دوستان بدونید کتابی جامع وجود ندارد که همه مطالب تحلیل ارز و استراتژی‌ها را بازگو کند. اگر چنین کتابی باشه بالای ۱۰۰۰ صفحه خواهد بود. امیدوارم بنده روزی تمام تجربیات خود را در قالب چنین کتابی بیارم‌
مائده وهمی
۱۴۰۳/۱/۸
این روزا ارز دیجیتال یکی از راه‌های کسب سود میلونی و یا حتی میلیاردیه
کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال بهتون یاد میده که بهترین ارز انتخاب کنید و به راحتی تحلیل کنید که چه ارزی باید خریداری کنید تا کمترین ضرر ببیتید و بیشترین سود ببرید
A
۱۴۰۳/۱/۱
این کتاب واقعا جز بهترین کتاب‌ها برای یادگیری ترید کریپتوکارنسی‌ها هست. بهترین کتابی که تا به امروز خوندم
امید پورباقر
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
کتاب خوبیه تخصصی هست بخرید. ترید‌کار‌ها لازمشون هست برای خیلی‌ها برای حرفه‌ای‌ها هم یادآوریه
Moj.kho.2685
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
به شدت عالی و کار آمد اگه تریدر تازه کار هستید پیشنهاد میکنم
سعیدرضاییان
۱۴۰۳/۱/۱۱
کتاب بسیار عالی و جامع
علی پنجی زاده
۱۴۰۲/۱۲/۹
بنده از کتابهای صوتی خیلی راضی هستم
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال

برای دریافت کتاب تحلیل تکنیکال ارز‌های دیجیتال و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.