معرفی و دانلود کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

عکس جلد کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو
قیمت:
۴۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

مانش پاتل در کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو، یکی از قوی‌ترین سیستم‌های معاملاتی در بازار سرمایه را به شما معرفی کرده و مشخصه‌ها و استراتژی‌های خاص آن را برایتان شرح می‌دهد. در این اثر حوزه‌ی اقتصاد، با اجزای سیستم ایچیموکو آشنا شده و نکات کاربردی و مهمی را در زمینه‌ی تهیه‌ی طرح معاملاتی و عناصر زمانی این سیستم می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

«ایچیموکو» یک لغت ژاپنی است که امروزه برای نامیدن یکی از مهم‌ترین سیستم‌های معاملاتی در بازار سرمایه به کار می‌رود. لغت حاضر به معنای رسیدن به تعادل، تنها در یک نگاه و در یک لحظه است. ایچیموکو در عرصه‌ی تجارت نیز تقریباً همین معنا را القا می‌کند؛ زیرا معامله‌گران به کمک آن می‌توانند در مدت زمانی بسیار کوتاه تشخیص دهند آیا روند سرمایه‌ و بازار مورد نظرشان سیر صعودی دارد یا نزولی. ایچیموکو که نخستین بار از سوی تحلیلگران ژاپنی‌ به دنیای اقتصاد معرفی شده، سیستم پرکاربردی است که در عرصه‌ی معاملات سهام، اوراق قرضه، ارزها و... به کار می‌رود و امکان تحلیل سریع و اصولی بازار سرمایه را در اختیار معامله‌گران قرار می‌دهد. مطالعه‌ی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو (Trading with Ichimoku Clouds)، اثر مانش پاتل (Manesh Patel) به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را در این زمینه افزایش داده و با کاربرد ایچیموکو در بازارهای مالی بیشتر آشنا شوید.

نُه فصل کلی، مطالب اثر حاضر را در خود جای داده‌اند. البته بخشی از کتاب نیز به‌عنوان مقدمه در نظر گرفته شده و انواع معاملات و اطلاعات پایه‌ای مربوط به ایچیموکو را برای مخاطبان شرح می‌دهد. مطالعه‌ی این بخش برای آن دسته از خوانندگانی که با این سیستم معاملاتی آشنایی چندانی ندارند، مفید و راه‌گشا خواهد بود. در فصل نخست کتاب، اجزای ایچیموکو معرفی و تحلیل شده‌اند. همچنین حیطه‌ی چیکو و اجزای ابر موکو نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند. فصل دوم کتاب، چگونگی طرح معاملاتی ایچیموکو را برایتان توضیح می‌دهد. اجزای این طرح در همین فصل به‌تفصیل واکاوی می‌شوند.

در فصل دوم کتاب، پس‌آزمایی ایچیموکو در یک بازه‌ی زمانی دوساله، مورد تحلیل قرار می‌گیرد. نحوه‌ی پساتحلیل نتایج پس‌آزمایی نیز در چهارمین فصل کتاب بررسی می‌شوند. برای شناخت عناصر زمانی ایچیموکو می‌توانید به ششمین فصل از کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو مراجعه کنید.

معرفی و دانلود کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

مانش پاتل در فصل هفتم کتاب وارد مباحث روان‌شناختی شده و از این زاویه، رفتار و افکار متداول میان معامله‌گران را تجزیه و تحلیل می‌کند. نویسنده همچنین به برخی از باورها و تصورات غلط رایج میان معامله‌گران می‌پردازد و می‌کوشد علل نادرستی آن‌ها را برای مخاطبان خود توضیح دهد. از دیگر موضوعات محوری این فصل می‌توان به مفهوم خودتخریبی و نقش آن در معاملات اشاره کرد. در پایان همین فصل، نگارنده خلاصه و چکیده‌ای از مطالب مطرح‌شده را ارائه کرده که خواندن آن‌ها می‌تواند به تثبیت نکته‌های آموزشی این بخش در ذهنتان کمک کند.

در فصل هشتم، معاملات ایچیموکو، لزوم داشتن طرح معاملاتی و نتایج زیان‌بار معامله کردن بدون داشتن طرح معاملاتی تحلیل شده‌اند. در فصل نهم نیز یک نتیجه‌گیری از کلیه‌ی مباحث کتاب در اختیارتان قرار می‌گیرد. با مطالعه‌ی بخش‌های پایانی کتاب و مطالبی که در مورد نویسنده ارائه شده، می‌توانید اطلاعات خود را در مورد مانش پاتل و اقدامات وی افزایش دهید. همچنین از طریق واژه‌نامه‌ای که در انتهای کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو قرار گرفته، مطالب را بهتر و سریع‌تر درک خواهید کرد.

اثر حاضر را فرشته شفیعی به زبان فارسی ترجمه کرده و نشر نبض دانش آن را به مرحله‌ی چاپ و انتشار رسانده است. با توجه به اینکه ایچیموکو در میان معامله‌گران ایرانی چندان هم شناخته‌شده نیست، با مطالعه‌ی دقیق اثر پیش‌رو می‌توانید به‌سرعت پیشرفت کرده و از سایرین پیشی بگیرید.

کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو برای چه کسانی مناسب است؟

اگر شما هم از فعالان حوزه‌ی بورس و بازار معاملاتی سهام، ارز و... هستید، با مطالعه‌ی کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو می‌توانید نکته‌های کاربردی فراوانی را درمورد بازارهای سرمایه بیاموزید.

در بخشی از کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو می‌خوانیم

منظور از معامله روز باید ایجاد یک هدف واقع‌گرایانه‌ی دلاری ماهیانه به طور باثبات باشد. هدف باید چیزی باشد که هیچ فشاری بر معاملات شما وارد نکند. بنابراین، یک مبتدی که می‌گوید می‌خواهد 4000 دلار در ماه پول دربیاورد، دیوانه است. هدف یک مبتدی باید 500 دلار در ماه باشد. بعد از این که شش ماه متوالی این مقدار پول را درآورد، سپس می‌تواند آن را به 1000دلار در ماه افزایش دهد و غیره. دقیقاً مثل یک کسب و کار، انتظار افزایش تدریجی، و نه شدید، پول را داشته باشید. هرگز قادر نخواهید بود دست کم دو سال، حقوق «شغلی» را جایگزین نمایید. دو سال در صورتی قابل حصول است که در این مدّت، سخت کار کنید و انضباط و انتظام را حفظ نمایید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: اجزاء ایچیموکو
فصل دوم: طرح معاملاتی ایچیموکو
فصل سوم: پس‌آزمایی ایچیموکو
فصل چهارم: پساتحلیل
فصل پنجم: راهبردهای ایچیموکو
فصل ششم: عناصر زمانی ایچیموکو
فصل هفتم: روانشناسی کاربردی معامله‌گر
فصل هشتم: معاملات (بین) روز با ایچیموکو
فصل نهم: نتیجه‌گیری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو
نویسنده
مترجمفرشته شفیعی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات220
زبانفارسی
شابک978-622-7848-17-5
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

سامان
۱۴۰۲/۸/۳۰
کتابی بی نظیر از روش معاملاتی برای افرادی که میخواهند استراتژی معملاتی خود را داشته باشند و اینکه ایچی موکو یکی از قوی‌ترین سیستم‌های معاملاتی را دارد که باید بتوان اون و درک کرد که با این روشت بتونیم تحلیل خوبی در بازار داشته باشیم
امید پورباقر
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
سلام کیفیت کتاب خیلی پایینه سبک pdf انگار کپی برداشتند از کتاب چون کتاب تخصصی هست کیفیت عکس‌ها در حد ۲۰٪
سروش اسماعیلی
۱۴۰۲/۸/۶
کتابه خوبیه میتونه راهنمای خوبی باشه برای کساییکه اول راه هستن (توضیحات کتاب تایم روزانه)
Ali.jou
۱۴۰۳/۱/۲
کتاب جالبی بود در حوزه خودش
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو

برای دریافت کتاب سیستم معاملاتی ایچیموکو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.