معرفی و دانلود کتاب تحول بنیادین

عکس جلد کتاب تحول بنیادین
قیمت:
۲۶,۶۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تحول بنیادین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تحول بنیادین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تحول بنیادین

حسین اقبالی نسب در کتاب تحول بنیادین به شما نشان می‌دهد که چطور با عشق و اعتماد به خالق هستی همه‌ی مشکلات زندگی‌تان را حل کنید.

در خط فکری یکی از برجسته‌ترین فیلسوفان چینی، لائوتسه، اداره کشور بدون داشتن حکومت، اعمال قوانین و الگوهای مخصوص سلطنتی صورت می‌گیرد؛ این روش فکری نخست با مجموعه‌ای از اعتقادات، آیین‌ها و اعمال مذهبی پدید آمد و بعدها با معانی فلسفی و عرفانی شکلی کامل گرفت. این رویکرد اکنون قدمتی 2500 ساله دارد و ریشه‌ی آن به کشور چین باز می‌گردد.

امروزه در همه‌ی دنیا لائوتسه را شخصی دانا، آگاه و اهل علم می‌شناسند، کسی که تاکنون افراد بسیاری تحت تاثیرش قرار گرفته‌اند. همانند بودیسم که حاصل تائوئیسم و دائوئیسم است و نظریات لائوتسه را پیروی می‌کند.

بر اساس این نظریه با مشکل تا زمانی که همچنان آسان است رو در رو شوید، زیرا در مواقعی که مشکل در اوج خود قرار دارد شما نیز از لحاظ هیجانی و تبلور احساسات در برترین حد خود خواهید بود. ممکن است تا مدتی آن مشکل سبک نشود ولی شما می‌توانید با فاصله چند روز با آن مواجه شوید. توجه داشته باشید که الزاماً آسان‌ترین وجه مشکل، وجه خودش نیست. بلکه آمادگی شماست.

حسین اقبالی نسب را بیشتر بشناسیم:

او فارغ‌التحصیل رشته‌ی روان‌شناسی از دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دانشگاه EMU امریکا است. اقبالی از روان‌شناسان و درمان‌گران برجسته‌ی کشورمان بوده و از پایه‌گذاران معنویت سازمانی در ایران محسوب می‌شود.

جملات برگزیده‌ی کتاب تحول بنیادین: کتابی که زندگی شما را خواندنی می‌کند:

- «با بی‌عملی، عمل کن» «بدون تلاش کار کن» «در مورد هر چیز کوچکی، بزرگ فکر کن»
- از سرزنش، سرزنش کنندگان مترسید و محکم و استوار بمانید.
- روزی نیم ساعت خودکاوی باعث می‌شد که بتوانم با دیگران به سخن بنشینم.
- امام صادق (ع) می‌فرمایند: «هرکس خود را هر روز، یک ‌بار محاسبه نکند از ما نیست.»

در بخشی از کتاب تحول بنیادین: کتابی که زندگی شما را خواندنی می‌کند می‌خوانیم:

زیباترین حالت و نسخه از خودمان آن زمان است که رو در روی خود بایستیم. غنی‌ترین و عمیق‌ترین کتاب خواندنی دنیا، ورق زدن و خواندن خودتان است. اگر کتابی ندارید، خود را بخوانید؛ اندر احوالاتتان تعمق کنید؛ به کند و کاو و مواجهه بیشتری در ادراکات کیفیات نفسانی و حالات روانی و روحیاتتان بپردازید گاهی به خاطر یک حس مخرب مثل اثبات خود به دیگران، سال‌ها زندگی‌مان را به تباهی کشیده‌ایم و اندوهبار اینکه تمام این اثبات کردن‌ها به دیگران بوده و نه خودمان.

بیایید با یک مثال تفاوت تفکر و احساس را بیشتر بدانیم؛ فکر کنید که آب دهانتان را به خاطر خوردن یک خوردنی ترش‌مزه قورت می‌دهید، حالا احساس کنید که یک لیمو ترش را که از وسط بریده‌اید در دهان می‌گذارید و میان دندان‌ها فشار می‌دهید. چه حالتی را تجربه کردید؟ نام این حالت احساس است و تصور آن به رفتار نزدیک‌‌تر است. با این مثال کاملاً روشن است که حس به رفتار نزدیک‌تر است. به گونه‌ایی که همدیگر را تحت تاثیر خود قرار می‌دهند.

فکر کنید عاشق کسی شده‌اید و آن فرد نیز، عاشق شماست. چه حسی بین شما در حال رد و بدل شدن است؟ در حال تجربه چه نوع از فرایند روحی و روانی هستید؟

هر آنچه پیش می‌آید، جزء احساسات شماست. مانند سرخ شدن گونه‌ها، تپش قلب، لرزش دستان و...

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تحول بنیادین
نویسنده
ناشر چاپینشر مانیان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات52
زبانفارسی
شابک978-622-732109-8
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تحول بنیادین

الهه قاسمی
۱۴۰۱/۲/۱
سلام این کتاب عالی است پیشنهاد می‌کنم حتما مطالعه کنید🙏🏻🌷
علیرصا اسفرنجانی
۱۴۰۰/۴/۱۹
کتاب بسیار عالی هستش حتما پیشنهاد میکنم بخونید
فاطمه بهمنی
۱۴۰۰/۱/۱۹
عالی بود. خودشناسی و حال خوب
نرگس نصیری
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
مطالب مفیدی داشت
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب تحول بنیادین

برای دریافت کتاب تحول بنیادین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.