معرفی و دانلود کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

عکس جلد کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی
قیمت:
50000 تومان - 5.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی نوشته‌ی امیر قنبری با ایجاد نگرشی تازه در روابط زناشویی به شما کمک می‌کند تا مسائل و مشکلات گوناگون خود را به راحتی با همسرتان در میان گذاشته و حل و فصل نمایید.

درباره کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی:

امیر قنبری با بیش از پنج سال فعالیت مداوم در حوزه‌های مختلف آموزشی اذعان دارد که بانوان همیشه می‌گویند: «همسرانشان جلوی پیشرفتشان را می‌گیرند.». بله، حقیقتا با کمی بررسی به راحتی می‌توان متوجه شد که در خیلی از موارد بانوانی با استعدادهای شگرف تنها به دلیل اینکه همسر یا مرد زندگی‌شان را نمی‌توانند مجاب کنند بی‌خیال تمام آن استعداد و موهبت می‌شوند.

شما به عنوان یک زن این نکته مهم را باید بدانید که در رفتار بیشتر مردان، عمدی وجود ندارد بلکه عدم آگاهی و وجود یک سری باورهای نادرست در عُرف است که باعث خیلی از مشکلات می‌شود؛ به همین خاطر امیر قنبری این کتاب را به رشته‌ی تحریر درآورده تا شما با بهره‌گیری درست از راهکارهایش در کمال آرامش و احترام در محیط خانه بتوانید مشکلاتتان را حل نمایید، به راحتی نیازهایتان را مطرح کنید و با موافقت همسرتان روبه‌رو شوید.

بدون شک برجسته‌ترین ویژگی این کتاب برای اولین بار در ایران بودنش است. قبل از این نویسندگان دیگری نیز در این حوزه فعالیت‌هایی انجام داده‌اند اما هیچ‌کدام به این صورت تکنیک‌محور و مختص ارتباط زناشویی دسته بندی نشده‌اند. این کتاب با راهکار‌هایی 100 درصد کاربردی روش‌هایی را ارائه می‌دهد که بارها و بارها توسط بانوان همین مرز و بوم مورد آزمایش قرار گرفته است. یکی دیگر از ویژگی‌های مثبت این کتاب دستورالعمل‌های آخر هر بخش خواهد بود، شما می‌توانید فقط با انجام همان‌ها زندگی‌تان را دگرگون کنید.

بخش اول این کتاب از هیپنوتیزم کلامی شروع‌ شده و به آخرین فن استاد ختم می‌شود. در اکثر گام‌ها مثال‌هایی آمده است تا بتوانید به راحتی از تکنیک‌های مورد نظر استفاده نمایید. در بخش دوم نیز مطالبی برای تقویت شما در مقابل جنس مخالف بیان می‌شود. همچنین با انجام تست عزت نفس متوجه خواهید شد که به چه میزان از عزت نفس برخوردارید.

بنابراین چند ساعت دیگر نیز خیلی دیر خواهد بود، پس اگر می‌خواهید مردان اطرافتان را تربیت کنید خیلی سریع کتاب را ورق بزنید و گام نخست را شروع کنید.

کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی مناسب چه کسانی است؟

جواب روشن است، همه بانوان. بدون هیچ قید و شرطی همه بانوان نیاز دارند که در مورد ارتباطشان با جنس مخالف تکنیک‌هایی را به کار گیرند، این کتاب تکنیک‌های مورد نیازتان را در اختیارتان قرار می‌دهد.

جملات برگزیده کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی:

- اکثر مردها وقتی پای حق‌ و حقوق یک زن به میان می‌آید حاضرند خود و اموالشان را به آتش بکشند اما به زن چیزی ندهند.
- همیشه منتظر بهترین باش اما برای بدترین هم آمادگی کامل داشته باش.
- هر کاری که انجام می‌دهید یا برای رسیدن به لذتی است و یا برای فرار از رنجی.
- مردها دیوانه‌وار به رقابت و معامله علاقه دارند.
- اگر می‌خواهید دیگران در حقتان لطف‌های بزرگ کنند اول از آن‌ها لطف‌های کوچک بگیرید.
- اگر بخواهم فقط یک راز برای موفقیت بانوان بگویم، این است که در ذهنشان برای خودشان هیچ محدودیتی قائل نشوند.

در بخشی از کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی می‌خوانیم:

در کتاب مقدس مسیحیان به نقل از حضرت عیسی (ع) آمده است که: «از کلام شما بر شما حکم می‌شود.» به نظر من اگر همین یک جمله را سرلوحه زندگی خودتان قرار دهید به هر آن چیزی که می‌خواهید می‌رسید. صد البته که برعکس این موضوع نیز صادق است، یعنی اگر از این جمله به درستی استفاده نکنید زندگی کاملاً علیه شما می‌شود، آن وقت پشیمانی دیگر سودی ندارد.

بد نیست راجع به بیماری‌های «سایکوسوماتیک» یا همان اختلالات روان‌تنی بیشتر بدانید. بیماری‌های جسمی که ریشه آن‌ها اغلب استرس، اضطراب و افکار هستند. به عنوان مثال فردی که مدام این جمله را می‌گوید یا به آن فکر می‌کند که بار سنگینی بر دوشش است از دیدگاه سایکوسوماتیک مستعد بیماری‌های آرتروز گردن یا انواع اسپاسم‌های عضلانی است. چیزی که خودم با تمام وجود لمس کردم «پدرم بود». پدرم همیشه زمان‌هایی که غذای زیادی می‌خوردند با شوخی می‌گفتند: «کارد به این شکم بخورد که این‌قدر می‌خورد.» چند سال پیش متوجه بیماری صعب‌العلاجی در بدنشان شدیم که بارها و بارها شکمشان برای جراحی شکافته شد. مطالعه کتاب «چگونه 365 روز در سال زندگی کنیم» نوشته دکتر شیندلر بسیار می‌تواند به دیدگاهتان در این زمینه کمک کند. ایشان در تحقیقات خود به این موضوع رسیدند که سه تخت از هر چهار تخت در بیمارستان‌ها مربوط به افرادی است که منشأ بیماری آن‌ها عصبی و بر اساس افکارشان بوده است.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: تکنیک‌ها
گام اول: هیپنوتیزم کلامی
گام دوم: کانال‌های ترجیحی
گام سوم: پایه‌های تصمیم‌گیری
گام چهارم: اهرم رنج و لذت
گام پنجم: انجام معامله
گام ششم: استراتژی کالباسی
گام هفتم: آخرین فن استاد
بخش دوم: دوپینگ بانوان
مرحلۀ اول: شناسایی دلیل
مرحلۀ دوم: و اما راهکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات144
زبانفارسی
شابک978-622-284-004-4
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
50000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

زهرا عناناتی
۱۴۰۲/۶/۷
این کتاب رو به خانم‌های مجرد توصیه می‌کنم چون زمانی می‌تونه تاثیر گذار باشه که قبل از ازدواج خونده بشه و از این طریق ما بتونیم آقایون و نحوه‌ی رفتار با اونا رو بشناسیم ممنون از کتابراه و گوینده‌ی کتاب
فرزانه ک
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
کتاب خوبیه مخصوصا فصل اخرش رو به خاطر تکنیک‌های خوبش خیلی پسندیدم در کل زبان کتاب هم خیلی رسا و مطالب و نکته‌ها با مثال خوب توضیح داده شده بود.
محدثه ابراهیمی
۱۴۰۰/۲/۱۱
به نظرم اگه اراده کنی و راهکارهای پیشنهادیشو به کار بگیری به نتایج خوبی هم می‌رسی. خوبه من خوشم اومد
Elham Moradnia
۱۴۰۰/۳/۱۶
این کتاب بسیارعالی و مفیدبود اما‌با یکبارخواندن فایده ندارد
مهنوش مافی
۱۴۰۲/۲/۳
عالی بود و خیلی کاربردی ممنونم از نویسنده و کتابراه
ساناز شجاعی
۱۴۰۱/۱/۳۱
جالب هست، خوشم اومد
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی

برای دریافت کتاب تربیت شوهر در هفت گام اجرایی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.