معرفی و دانلود کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز

برای دانلود قانونی کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز

کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز نوشته‌ی ریچارد مک فرسون و متیو آر پینکوس، موضوعاتی مانند بانک پوستی، بافت‌های تولیدمثل، هموستاز فیزیولوژیک، نقایص ارثى پروتئین انعقادی و ... را مورد بررسی قرار می‌دهد.

چند مورد از نکات کلیدی که ریچارد مک فرسون (Richard A Mcpherson) و متیو آر پینکوس (Matthew R Pincus) در کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز (Henry's clinical diagnosis and management by laboratory methods) به آن‌ها می‌پردازند، عبارتند از:

- دامنه وسیعی از بافت‌های آلوژنیک برای پیوند مورد استفاده قرار می‌گیرد.
- بافت آلوگرافت به وسیله انواعی از روش‌ها از جمله محافظت در سرما نگهداری می‌شود.
- خطرات و عوارضی در رابطه با مصرف بافت آلوگرافت وجود دارند.
- دامنه وسیعی از روش‌های کمکی تولیدمثل برای زوج‌ها و افراد نابارور وجود دارد.

در بخشی از کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز می‌خوانیم:

سیستم هموستاز فیزیولوژیک، با تنظیم دقیق تعادل بین تشکیل و حل شدن پلاگ‌های (Plugs) هموستاتیک که به وسیله مجموعه‌ای از آنزیم‌ها و پروتئین‌های داربستی تعدیل می‌شوند، مشخص شده و دو بخش اصلی دارد. بخش اول سیستم هموستاتیک فیزیولوژیک، جزء سلولی آن است که بیشتر متشکل از پلاکت‌ها و سلول‌های اندوتلیال است، اما نوتروفیل‌ها و مونوسیت‌ها را نیز دربر می‌گیرد.

بخش دوم یک گروه بزرگ از پروتئین‌های پلاسماست، که در تشکیل لخته (انعقاد)، حل شدن لخته‌ها (فیبرینولیز) و فعالیت مهارکننده‌های طبیعی سرین پروتئازی (ضدانعقادی) که فعالیت شماری از آنزیم‌های سیستم انعقادی و فیبرینولیتیک را خاتمه می‌دهند، مشارکت دارند.

فهرست مطالب کتاب

منابع بافت
فعالیت بانک‌های بافتی
بانک پوستی
بافت‌های عضلانی و اسکلتی
دریچه‌های قلب
قرنیه
بافت‌های تولیدمثل
ذخیره‌سازی سلول‌های اجدادی هماتوپویتیک (خون‌ساز)
منابع پیوندهای هماتوپویتیک
نگاهی کلی به انعقاد و فیبرینولیز
هموستاز فیزیولوژیک
هموستاز آزمایشگاه بالینى
نقایص ارثى پروتئین انعقادی
اختلالات اکتسابی انعقاد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز
نویسنده،
مترجمسکینه عموئیان، آرمین عطاران زاده
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات49
زبانفارسی
شابک978-600-238-735-6
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک
49000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز

برای دریافت کتاب تشخیص و پیگیری بالینی بیماری‌ها به کمک روش‌های آزمایشگاهی هنری: بانک بافتی و سلول‌های اجدادی؛ انعقاد و فیبرینولیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.