معرفی و دانلود کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند

عکس جلد کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند

کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند اثر کارلا مورالس، از جمله کتاب‌هایی است که با هدف آموزش بیماران به اساسی‌ترین سوالات مربوط به فشار خون بالا پاسخ داده است.

در این کتاب یکی از بیماری‌های شایع عصر کنونی به صورت کاملا کاربردی از جوانب مختلف بررسی شده است و سبک آموزشی این کتاب به صورت کاربردی است.

فشار خون بالا (Blood Pressure) یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که گریبانگیر جامعه امروزی است. زندگی کم تحرک، تغییر رژیم غذایی، استرس‌های زندگی، مصرف سیگار، بالا رفتن میانگین سن و... از عللی هستند که شیوع این بیماری را افزایش داده‌اند. ماهیت مزمن این بیماری باعث می‌شود که فرد مبتلا سال‌ها با آن دست به گریبان باشد و گاه در اثر عوارض آن ناتوان گردند.

سالمندان از جمله افرادی هستند که بطور فزاینده‌ای در معرض ابتلاء به این بیماری می‌باشند. به گونه‌ای که تحقیقات نشان داده است، بین افزایش فشار خون و بالا رفتن سن رابطه مستقیمی وجود دارد. دوران سالمندی از دوران پر بار زندگی است اما متأسفانه گاهی متأثر از این بیماری می شود، لذا دانستن ماهیت این اختلال و راه‌های پیشگیری و درمان آن می‌تواند بسیار مفید باشد، کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند نوشتۀ کارلا مورالس (Karla Morales) در این زمینه به شما کمک شایانی می‌کند.

(این کتاب نسخه قدیمی بوده و به صورت اسکن شده آماده‌سازی شده است. لطفا قبل از خرید نسخه نمونه را دریافت و بررسی نمایید.)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند
نویسنده
مترجممحمدرضا جهانی، هادی شیرزاد
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۸۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات95
زبانفارسی
شابک978-964-93725-8-x
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند

برای دریافت کتاب آنچه همگان در مورد فشار خون باید بدانند و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.