معرفی و دانلود کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم

عکس جلد کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم
قیمت:
۹۱,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم

کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم، نوشته‌ی کیم سوهیون، کتابی شیرین و ساده است که خواندنش لبخند به لب می‌آورد. کتابی پر از حرف حساب برای اینکه بتوانید جوری که برای شما بهتر است زندگی کنید، شاد باشید و از انرژی‌های منفی‌ای که از طرف جامعه به سمت شما سرازیر می‌شود رها شوید.

درباره‌ی کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم

کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم (I Decided To Live As Me) نوشته‌ی خانم کیم سوهیون (Kim Suhyun) شما را از بزرگترین احساسات منفی جامعه‌ی امروز رها می‌کند. کتاب‌فروشی‌ها پر است از کتاب‌های توسعه‌ی فردی و اینستاگرام پر است از مربی‌هایی که به شما یاد می‌دهند چطور از ثانیه‌هایتان به بهترین شکل استفاده کنید تا بتوانید موفق و ثروتمند باشید. آن‌ها موفق، ثروتمند و شاد را با هم هم‌معنا می‌دانند و جوری حرف می‌زنند که انگار اگر نتوانسته‌اید به ماه بروید، در دانشگاه آکسفورد تحصیل کنید یا بهترین هنرپیشه‌ی هالیوود شوید، تقصیر خودتان است. اما واقعیت این است که پس از مدتی دنبال کردن این مباحث، احساس فرسودگی می‌کنید و از خودتان شرمنده می‌شوید. شما حق دارید عادی باشید، به اندازه‌ی عادی تلاش کنید و از عادی بودنتان لذت ببرید.

معرفی و دانلود کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم

کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم، برای کسانی است که دوست دارند از رؤیاهای این‌چنینی بیرون بیایند و مثل یک بزرگسال به زندگی نگاه کنند، اما نه نگاهی خشن و غمگین، بلکه نگاهی شاد و پرشور. این کتاب به بهترین شکل مهم‌ترین منابع انرژی منفی، خشم و احساس ناکامی این روزها را به ما نشان می‌دهد و یادمان می‌دهد چطور می‌توانیم از آن‌ها دوری یا آن‌ها را خنثی کنیم. همین‌طور نگاهمان را به زندگی تغییر می‌دهد و می‌گوید که چطور می‌توانیم راه خود را در زندگی پیدا کنیم، به آن راضی باشیم و از آن لذت ببریم. کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم مثل یک نقشه راه صمیمانه است برای اینکه شاد باشیم.

یکی از نقاط‌قوت کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم، این است که جامعه‌ای که کیم سوهیون از آن حرف می‌زند، یعنی جامعه‌ی کره جنوبی، نزدیکی‌های فرهنگی بسیاری با جامعه‌ی ایرانی دارد. بسیاری از مطالبی که در کتاب درباره‌ی ریشه فرهنگی بعضی احساسات فردی یا روابط اجتماعی ناکارآمد، مطرح می‌شود در جامعه‌ی ایرانی نیز مصداق دارد و راهکارهای کیم سوهیون می‌تواند برای ما نیز کارگشا باشد.

در بخش‌‌های مختلف این کتاب توصیه‌هایی برای افزایش عزت‌نفس، زندگی به سبک خود، دوری از اضطراب، زندگی اجتماعی بهتر و معنا بخشیدن به زندگی می‌بینیم. کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم، که نشر سرگیس آن را به چاپ رسانده است، پر است از تصویرسازی‌هایی در زمینه‌ی توصیه‌های کتاب که هم بانمک و هم به‌یادماندنی است. از کتاب کیم سوهیون، ترجمه‌های متفاوتی وجود دارد. ترجمه‌ی کتاب نشر سرگیس را مرجان قاسمی بسیار روان و با زبانی صمیمانه انجام داده است و حتما از خواندن آن لذت می‌برید.

جوایز و افتخارات کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم

  • بیش از یک میلیون فروش در سراسر جهان
  • پرفروش‌ترین کتاب کره‌ای در ژاپن
  • برنده‌ی جایزه‌ی E-puolishing در کره
  • کتاب پرفروش بین‌المللی

کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم برای همه‌ی کسانی که به مباحث توسعه‌ی فردی، بهبود زندگی و سلامت روان علاقه دارند توصیه می‌شود. همین‌طور کسانی که احساس فرسودگی و خستگی روانی می‌کنند، شاید با خواندن این کتاب کمی تسلی یابند.

در بخشی از کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم می‌خوانیم

از آنجایی که ما برای فرار از مشکلات از راه‌حل‌های جعلی استفاده می‌کنیم، مشخصا نمی‌توانیم به راه‌حل مورد نیاز برسیم و اساسا هیچ‌چیز حل نمی‌شود. حتی اگر باور داشته باشیم که زمان همه‌چیز را حل می‌کند، مشکلاتی وجود دارد که با گذشت زمان قابل حل نیستند، برای مثال ما نمی‌توانیم برای انجام تکالیف عقب‌افتاده خود به پریان تکیه کنیم آن هم درحالی‌که خودمان خوابیده‌ایم.

اگر در مقطعی از زندگی خود هستید که نمی‌توانید از شر مشکلات خلاص شوید، باید با نگاهی به گذشته بررسی کنید که آیا شما به یک راه‌حل ساختگی چسبیده‌اید و دریابید که آیا در رویارویی با ماهیت واقعی مشکل خود با شکست مواجه شده‌اید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم
نویسنده
مترجممرجان قاسمی
ناشر چاپیانتشارات سرگیس
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات263
زبانفارسی
شابک978-600-8086-64-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم

برای دریافت کتاب تصمیم گرفتم مثل خودم زندگی کنم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.