معرفی و دانلود کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی: در 52 هفته شرایط زندگیتان را بهبود ببخشید

عکس جلد کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی: در 52 هفته شرایط زندگیتان را بهبود ببخشید
قیمت:
29000 تومان - 3.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی: در 52 هفته شرایط زندگیتان را بهبود ببخشید

اگر شما هم از زندگی ناامید شده‌اید و با هر پیش‌آمدی کنترل خود را از دست می‌دهید، کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی را بشنوید و از تاثیرات شگفت‌انگیز آن در زندگی خود لذت ببرید. آلن کلاین با لحنی شوخ طبعانه روش‌های مختلف مدیریت استرس و کنترل خشم را به شما معرفی می‌کند.

درباره کتاب صوتی تو نمی تونی روزم را خراب کنی:

آلن کلاین موضوعات مختلفی را در این کتاب مطرح می‌کند که از طریق آن‌ها بتوانید قدرت خود را بازیابید و دیگر به افراد یا هر وضعیتی اجازه ندهید که روز شما را بد و منفی کنند. هر مضمون در این کتاب سه بخش دارد: بیدار باش، تمرین پیگیری و به دست آوردن دیدگاهی تازه. همچنین هر 52 داستانی که در این کتاب گفته می‌شوند شگفت‌انگیز و الهام‌بخش هستند.

کتاب تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی (You Can't Ruin My Day) به شما کمک می‌کند تا بارهای عاطفی را که خیلی وقت است روی دوش دارید، رها کنید. نویسنده با استفاده از کلمات حکیمانه، داستان‌ها، حکایات الهام‌بخش و نقل‌قول‌های موثر با لحنی جذاب شما را با راهکارهایی بسیار ساده اما موثر آشنا می‌کند.

کتاب همچنین روش‌هایی ارائه می‌کند تا به کمک آن‌ها اضطراب را از خود دور کنید، با نقاط ضعف خود آشنا شوید و حساسیت کمتری نسبت به آن‌ها داشته باشید. با عملی کردن توصیه‌های نویسنده می‌توانید انتخاب‌های عاقلانه‌تری داشته باشید و به سطح بالاتری از خودآگاهی برسید. به عقیده کلاین داشتن یک زندگی شاد و آرام، موهبتی دست نیافتنی نیست و شما با انجام تمرین‌های روزانه و رسیدن به خودآگاهی می‌توانید آرامش و شادی حقیقی را در زندگی خود پیدا کنید.

نکوداشت‌های کتاب صوتی تو نمی تونی روزم را خراب کنی:

- این کتاب را نخوانید! بلکه آن را زندگی کنید. آلن کلاین کتابی مفرح و آینده‌ساز به شما هدیه می‌کند. (تری پالسون)

- کتاب آلن کلین به شما کمک می‌کند معضلات زندگی را برطرف کنید. این کتاب مغز شما را شارژ کرده و لبخند به لبانتان می‌آورد. (جوئل شوارتز)

- یک راهنمای خنده‌دار و خردمندانه برای جلوگیری از تمام اتفاقات احتمالی منفی روزمره. (مات وینستین)

- اگر احساس می‌کنید زندگی شما را ناراحت کرده است، ممکن است بخواهید ساعت زنگ‌دار خود را روی زنگ بیدار آلن کلاین تنظیم کنید. کلاین ایده‌های گام‌به‌گام درمورد چگونگی خندیدن علی رغم وجود مشکلاتی سر راهتان است ارائه می‌دهد. (جودی کارتر)

- آلن کلین به ما نشان می‌دهد که چگونه سبک زندگی کنیم. یک نگرش شوخ‌طبعانه داشته باشیم و روز خود را بسازیم. مهم نیست که چه اتفاقی بیفتد. (پراجیتو داو)

- آلن کلاین با خرد، حسن خلق و شوخ طبعی، راهنمای بسیار ارزشمندی برای مواجهه و فراتر رفتن از چالش‌های انسان بودن نوشته است. این کتاب راهنمای زندگی و پر از حکایات فوق‌العاده است. (جودی تاتلبائوم)

- کتاب‌های آلن کلاین همیشه خنده‌دار هستند، همیشه به زیبایی نوشته می‌شوند، اما این یکی خیلی زیباتر است. با استفاده از این کتاب به عنوان یک همراه روزمره، زندگی شما واقعاً دگرگون خواهد شد. من قصد دارم آن را برای همیشه کنار تختخوابم نگه دارم. (دیوید دی فریدمن)

- آلن به ما یادآوری می‌کند که واقعاً می‌توانیم همه چیز را در زندگی خود جشن بگیریم. همه اینها در چگونگی انتخاب شماست. (اسکات اِل. فریدمن)

شنیدن کتاب صوتی تو نمی تونی روزم را خراب کنی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به دنبال شادی بیشتر و نگرانی کمتر هستید، شنیدن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند. درواقع همه کسانی که به کتاب‌های خودیاری و مثبت‌اندیشی علاقه دارند، از این کتاب لذت می‌برند.

آلن کلاین را بیشتر بشناسیم:

او سخنران برجسته و نویسنده پرفروش و برنده جوایز مختلفی است که در سال 1938 در آمریکا به دنیا آمد. از آلن کلاین (Allen Klein) به عنوان یکی از موفق‌ترین و محبوب‌ترین سخنرانان انگیزشی در سراسر جهان یاد می‌شود. این نویسنده پرفروش همیشه در آثار خود از لحن طنز و شوخ‌طبعانه استفاده می‌کند و با راهکارهایی که ارائه می‌دهد خوانندگان را تحت تاثیر قرار می‌دهد. اکثر سخنرانی‌های او هم در زمینه مدیریت استرس و آموزش روش‌های خودیاری هستند.

کلاین تاکنون 26 کتاب پرفروش و پرطرفدار نوشته است که ازجمله آثار منتشر شده وی می‌توان به «تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی»، «قدرت شفابخشی» و «هنر شاد زیستن» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب صوتی تو نمی تونی روزم را خراب کنی:

- انتقام گرفتن می‌تونه برای یه مدت کوتاهی دلتون رو خنک کنه. اما برای آروم گرفتن دردها به طور دائمی تنها راه بخشیدنه.

- آدم‌ها می‌تونن روی شما تأثیر بذارن مثلا می‌تونن شما رو عصبانی و یا خجالت زده کنن. اما اون‌ها نمی‌تونن رفتار و عکس‌العمل‌هاتون رو کنترل کنن چون کنترلش فقط دست شماست.

- یادتون باشه وقتی اتفاقات بدی رو تجربه کردین و یا اوضاع اونجوری می‌خواستین پیش نرفت از قدرتتون یعنی همون حق انتخاب استفاده کنین. در این ضورت تمرکزتون بالا میره و می‌تونین فرصت‌هایی رو که موفقیت‌آمیز هستن شناسایی کنین.

- زندگی مثل لطیفه‌ایه که در عین بی‌مزه بودن باعث کش اومدن لب‌هات میشه. هرچقدر هم که زندگی سخت باشه باید دیدگاه خنده‌داری بهش داشت. فقط اینجوری میشه شرایط و اتفاق‌های بد رو تحمل کرد.

- قبول نکردن شرایط فعلی باعث میشه مشکلاتی که باهاشون دست و پنجه نرم می‌کنین قوی‌تر بشن.

- ما باید مسئولیت‌پذیر باشیم و با شرایط همونجوری که هستن رودر رو بشیم. سرزنش‌کردن دیگران باعث میشه نتونیم کارهامونو به نحو احسن انجام بدیم، انرژیمون تحلیل میره و نمی‌تونیم از فرصت‌هایی که برای رشد و پیشرفت در مسیرمون قرار می‌گیره استفاده کنیم.

در بخشی از کتاب صوتی تو نمی تونی روزم را خراب کنی می‌شنویم:

خیلی از آدم‌ها هستن که ادعا می‌کنن دنیا بزرگ‌ترین دشمن‌شونه. دنیا همیشه همینجوری بوده و خواهد بود. این باور شما رو به یه قربانی تبدیل می‌کنه. اما می‌تونی دیدگاهت رو تغییر بدی فقط کافیه بی‌طرفانه به همه چیز نگاه کنی. در این صورت از ناراحتی و غصه رها میشی. امروزه خیلی‌ها ادعا می‌کنن که به بیماری اضطراب مبتلا شدن اما اون‌ها نمی‌دونن خودشون دلیل اضطراب و ناراحتی‌شون هستن.

مثلا مسافرت با هواپیما برای یکی خوشایند و برای یکی پر از استرسه. یا مثال بهتر سیرک؛ بله درست شنیدین سیرک هم یه عامل بی‌طرفانه یا همون خنثی ست. چرا؟ چون وقتی سیرکی به شهری وارد میشه یه عده که سیرک رو دوست دارن خوشحال میشن و هر طوری شده خودشون رو به سیرک می‌رسونن، در این بین کسانی هم که از سیرک خوششون نمیاد از ترافیکی که بخاطر سیرک به وجود میاد ناراحت و مضطرب میشن. پس با این حساب سیرک عاملی خنثی ست چون واکنش مثبت یا منفی نداره.

مشابه همین تموم موقعیت‌های زندگی هم خنثی هستن. درحقیقت در هیچ موقعیتی در زندگی استرسی وجود نداره. این ما هستیم که عنوان استرس‌زا رو به این موقعیت‌ها می‌چسبونیم.

چند سال پیش اونقدر مشغله‌ی کاری و خانوادگی داشتم که به مدت سه ماه با یکی از بهترین دوست‌هام قطع رابطه کرده بودم البته بدون اینکه متوجه باشم مرتکب چنین اشتباهی شده بودم. وقتی منو دید حسابی ازم گلایه کرد. خب حق داشت نه به زنگ‌هاش جواب داده بودم نه بهش زنگ زده بودم و نه پیامی براش فرستاده بودم.

دوستم توقع داشت که من از خودم دفاع کنم. منم به‌جای اینکه واکنش مثبت و یا منفی داشته باشم بی‌طرفانه عمل کردم. بهش گفتم حق با اونه نه عصبانی شدم و نه از خودم دفاع کردم. حالا دوستی ما از قبلا هم محکم‌تر شده. خنثی بودن به ما این فرصت رو میده که با دید واضح‌تری موضوعات پیرامون رو ببینیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
6 دقیقه
مقدمه
66 دقیقه
فصل اول: بیدار باش
92 دقیقه
فصل دوم: عاقلانه رفتار کن
13 دقیقه
فصل سوم: بزرگ نشو
13 دقیقه
فصل چهارم: قهقهه‌ی خنده سر بزن
14 دقیقه
فصل پنجم و کلام آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی: در 52 هفته شرایط زندگیتان را بهبود ببخشید
نویسنده
مترجمامیر ابوالمعصوم
راویفرهاد جان سریان
ناشر صوتی آگاه باشیم
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
29000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

Fatemeh Sedghi
۱۴۰۲/۷/۵
در کنار کتاب ابری شوید ولی نبارید این کتاب می‌تونه معجزه کنه. من بعد این کتاب به قدری آرامشم زیاد شد در مواجه با بی فرهنگی‌ها و شرایطی که قبلا عصبی میشدم الان متوجه شدم که ممکنه صدتا اتفاق و دلیل پشت اون کار باشه و با فکر به اونا خیلی آروم میشم بنظرم تو ایران واجبه برای همه خوندن این کتاب
Taran Mo
۱۴۰۰/۷/۲۰
فکر میکنم نحوه گفتار و سرعت اون و لحن گوینده همانطور که می‌تونه انتقال کامل مطالب و هدف نویسنده رو انجام بده اگر متناسب نباشه میتونه اونو ضعیف و یا حتی کاملن بی اثر کنه و بنظرم در این کتاب صوتی ضعف زیادی در زمینه نحوه گفتار و لحن گوینده وجود دارد.
مریم مهدی
۱۴۰۰/۹/۵
مثل همه کتابهای دیگه‌ی موفقیت، راه حل‌های یکسانی برای شادی ارائه می‌کرد که البته اگر بتونی توی عمل به کارشون برد موثر هستند، ارزش خوندن داشت.
من صدا و لحن و سرعت راوی را آنچنان نپسندیدم، البته من به استادانی مثل اقای سلطان زاده و عمرانی عادت دارم.
علی مشرفی
۱۴۰۰/۶/۱۸
سلام
قاعدتا کسی که در انتهای نیم قرن اول زندگی قرار دارد و قسمتی از شغلش منابع انسانی است، با جبر زمانه خیلی چیزها یادگرفته. ولی نمی‌توانم خوشحالی خود را از شنیدن چیزهایی مانند زندگی خودم پنهان کنم. اگر حوصله نداشتید، فقط فصل آخر را بشنوید.
محبوبه یارضوی
۱۴۰۰/۷/۳۰
این کتاب به ما نشون میده که چطور میتونیم از کنار مسائل کوچکی که ممکنه کل روز مارو خراب کنه بگذریم و از اتفاقات بدتر‌ی که ممکنه در پیگیر بودن اتفاق بد اولی پیش بیاد جلوگیری کنیم
دوست داشته‌این کتاب رو هم عالی بود
Solmaz H
۱۴۰۰/۴/۱۲
به نظر من که عالیه، من بیش از حد کتاب میخونم. ولی این کتاب رازی رو به من گفت که کل زندگیم زیرورو شد. ‌
فاطیما بدوی
۱۴۰۱/۶/۱۵
کتاب قدم قدم به مخاطب آموزش میده روی احوال و احساسات خودش تسلط و کنترل داشته و راه‌های مواجهه با حتی شرایط تلخ و ناموزون رو مورد توجه قرار میده عالی بود صدای گوینده هم بسیار گیرا و اثر گذار
فهیمه ملکشاهی
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
کتاب خوبی برای کسانی که زود عصبانی میشن هست حتی برای ما خانمها هم خوبه میتونیم با خواندن این کتاب بعضی چیزا رو به همسر یا دوستمون بگیم که کمتر عصبی بشه و روز خوبی داشته باشه
ناهید محمدی
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بهترین چیزی که این کتاب بهمون نشون میده اینه ک مشکلات مارو از پا درنیارن. با کوچیکترین چیزا ذهنمون آشفته میشه. خوبه که یاد بگیریم ذهنو کنترل کنیم و نزاریم صدای درون مغزمون مارو کنترل کنه
ارغوان خسروی
۱۴۰۰/۳/۷
کتاب خوبی هست. اگر واقعا به تک تک نکاتش عمیق فکرکنید ونکاتش را به کارببرید. سپاس بخاطر تألیف زیبای این کتاب اززبان اصلی💗
وفاء
۱۴۰۱/۱۲/۲۰
این کتاب بسیااار عالی و کاربردی هست. زمان‌هایی که خیلی ناراحتم و نمیدونم باید چکار کنم اگر حواسم باشه سراغ این کتاب میاام. و حالو هوام عوض میشه 🙃
ریحانه د
۱۴۰۱/۱/۴
من این کتاب رو اول فیزیکی خوندم و بعد اینجا پیداش کردم خیلی راضی ام
تونستم توی سرکار خیلی درست رفتار کنم و با آدم‌هایی که اذیتم میکردن با آرامش برخورد کردم
Anahita Ahmadi
۱۴۰۰/۷/۳
کتاب بسیار عالی بود؛ من از جملات کلیدی که میتونه تاثیر زیادی تو زندگیمون داشته باشه یادداشتهایی برداشتم و به اتاقم زدم تا مدام جلو چشمم باشن و ملکه ذهنم بشن.
marjan
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
یه کم صدای گوینده برای این کتاب مناسب نیست به زور تا اخر گوش دادم فقط برای مطلب مفیدی که ارائه میداد
ای کاش خوانشش رو شخص بهتری انجام میداد
مهدیه نیک نفس کرمانی
۱۴۰۱/۱۲/۲
ما همیشه نیاز داریم اینو به خودمون گوشزد کنیم که دیگران نمیتونن زندگی و روز ما رو خراب کنند
خواندن کتاب رو پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 81

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی

برای دریافت کتاب صوتی تو نمی‌تونی روزم را خراب کنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.