معرفی و دانلود کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای

عکس جلد کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای
قیمت:
۲۰۰۰۰ 10000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای

شما به کمک کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای نوشتۀ فاطمه فخری، تصمیم‌گیری را با کمترین اشتباه انجام خواهید داد، اگر به نکته‌های آن عمل کنید و در زندگی روزمره آن‌ها را به کار ببندید.

دربارۀ کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای:

اول‌ از همه انسان یک موجود تصمیم‌گیر است. تاکنون از این بُعد به خودتان نگاه‌ کرده‌اید؟! اینکه شما هر روز صدها تصمیم گوناگون و بزرگ و کوچک می‌گیرید و دائم در حال تصمیم‌گیری و در معرض تبعات تصمیمات خود هستید. گاهی افراد بهای بسیار گزافی را برای تصمیمات قبلی خود می‌پردازند؛ گاهی در تصمیم‌گیری دچار تردید یا اشتباه می‌شوند و گاهی اصلاً نمی‌دانند چگونه باید تصمیم‌ بگیرند. حتماً در اطراف خود کسانی را می‌شناسید که دچار این مشکلات باشند. اصلاً شاید یکی از آن‌ها خود شما باشید!

همۀ این موارد نشان می‌دهد که چقدر نیاز به آموختن مهارت تصمیم‌گیری دارید. بله مهارت! امروزه تصمیم‌گیری به‌عنوان یکی از مهارت‌های به اصطلاح «نرم» زندگی شناخته شده است که هر کسی باید آن را بداند و بتواند درست انجام دهد. برای همین هر سال تحقیقاتی در خصوص تصمیم‌گیری انجام می‌شود و در کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ها به افراد کمک می‌شود که در زمینۀ تصمیم‌گیری آگاهی و مهارت خود را ارتقا دهند.

قطعاً اگر کیفیت تصمیم‌گیری‌های شما متحول و اصلاح شود، زندگی‌تان نیز بهبود پیدا می‌کند؛ زیرا مجبور نخواهید بود پیوسته بهای تصمیمات اشتباه خود را بپردازید یا نتایج آن‌ها را تا مدت‌ها تحمل کنید. برای رسیدن به این هدف، باید مهارت تصمیم‌گیری را به‌خوبی بیاموزید و با خطاهای رایج در تصمیم‌گیری آشنا شوید. البته پس از تصمیم‌گیری درست، قدم بعدی اقدام کردن است که در بسیاری از موارد افراد از این مرحله جا می‌مانند.

کتابی که در دست دارید، دربارۀ همه این موارد با شما سخن می‌گوید و کمک می‌کند مهارت تصمیم‌گیری را به خوبی یاد بگیرید و در زندگی خود اجرا کنید.

نویسنده در این کتاب، تصمیم‌گیری حرفه‌ای را کامل و مرحله به مرحله به شما می‌آموزد که چطور با کمترین خطا از پس تصمیمات مهم زندگی‌تان برآیید. تصمیمات نادرست در بسیاری از موارد به دلیل عدم تحقیق کافی و نداشتن اطلاعات از خطاها و ابزارهای تصمیم‌گیری اتفاق می‌افتد. در کنار آشنایی با این خطاها و ابزارها شما یاد می‌گیرید که ذهن‌تان را برای تصمیم‌گیری‌های مهم آماده کنید.

نکوداشت‌های کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای:

- ایمان برجی (مدرس مهارت‌های موفقیت و نویسنده کتاب کروکی خواسته): ما در هر لحظه از شبانه‌روز در حال تصمیم‌گیری هستیم و این تصمیمات ما هستند که اقدامات و در نهایت نتایج زندگی‌مان را می‌سازند، پس خیلی اهمیت دارد که در موقعیت‌های مناسب بتوانیم تصمیمات مناسبی بگیریم. برای افزایش دانش و مهارت در حوزه تصمیم‌گیری کتاب خانم فخری را باید خواند.

- محمد حافظی‌نژاد (تکنولوژیست آموزشی): این کتاب راهکارهایی برای روبه‌رو شدن با چالش‌های مهم زندگی‌تان را دارد و همچنین به ما می‌آموزد چگونه در تصمیم‌گیری قاطع‌تر و مسئولیت‌پذیرتر باشیم؛ پس با مطالعه آن به استقبال موفقیت بروید و خواندن آن را به تعویق نیندازید. بهترین روش‌های تصمیم‌گیری هوشمندانه توسط سرکار خانم فخری در این کتاب نگاشته شده است.

- سعیده قواسی (مدرس زبان انگلیسی و فارسی - مدرس مهارت‌های مطالعه و یادگیری): هر روز ممکن است هزاران تصمیم بگیریم، از انتخاب غذا تا لایک کردن یا نکردن در شبکه‌های اجتماعی. برای گرفتن تصمیمات کوچک و بی‌اهمیت تا مهم‌ترین و بزرگ‌ترین تصمیمات زندگی‌مان، نیازمند مهارت تصمیم‌گیری هستیم. مهارتی که ریسک تصمیماتمان را به حداقل برساند و بیشترین بهره‌وری را برایمان رقم بزند. با مطالعه کتاب تصمیم‌گیری حرفه‌ای، راه‌هایی برای اتخاذ تصمیمات مؤثر خواهید یافت.

- مریم معلمی‌زاده (نویسنده، سخنران و مدرس مهارت‌های ازدواج و زندگی زناشویی): برای تحقق بخشیدن به رویاهای زندگیتان نیاز به تغییر، جزء بدیهیات است. به همان اندازه که برای این تغییر و تحول تلاش کنید، می‌توانید زندگی و دنیای پیرامون‌تان را عوض کنید. اگر مایل به پیشرفت و تغییر هستید، برای خواندن کتاب تصمیم‌گیری حرفه‌ای نوشته فاطمه فخری زمان بگذارید و از لذت مطالعه و بهره ببرید.

کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای برای چه کسانی مناسب است؟

اگر در نحوۀ تصمیم‌گیری درست دچار مشکل می‌شوید و نمی‌دانید چگونه باید بهترین تصمیم را در کمترین زمان بگیرید، این کتاب را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای می‌خوانیم:

شاید یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتی که در هنگام تصمیم‌گری مرتکب می‌شوند، این باشد که بدون شناخت کافی از خودشان و مشخص کردن اینکه چه کسی می‌خواهند باشند، در مورد این صحبت می‌کنند که چه تصمیمی برایشان بهتر است.

دانستن اینکه چه کسی هستید و می‌خواهید چه کسی باشید، یکی از کلیدی‌ترین گام‌ها برای موفقیت در زندگی است.

این روزها، کم‌تر به ما گفته شده است، دنبال جواب این سؤال باشیم که: من می‌خواهم چه کسی بشوم؟ و چه معنایی در زندگی‌ام داشته باشم؟

احتمالاً با خودتان می‌گویید، این بخش کلیشه‌ای است، ولی مطمئن باشید، این بخش خیلی مهم است که بتوانیم تصمیم درستی بگیریم؛ به‌طوری که یک بخش جداناشدنی از یک تصمیم‌گیری حرفه‌ای است. بیشتر مواقع، در صورت آگاه نبودن به بخش ارزش‌ها، تصمیم‌گیری با شکست مواجه می‌شود، چرا؟

زمانی که بدون شناخت ارزش‌های خود تصمیمی می‌گیریم، تصمیم‌گیری ما با شکست مواجه می‌شود و اگر فقط به نظر برسد که این تصمیم‌گیری درستی بوده و برای شما سود داشته و بعد خلاف آن ثابت شود، با گذشت زمان کوتاهی، عذاب وجدان و حس‌های بد به سراغ شما می‌آیند. بگذارید با یک مثال توضیح دهم: فردی ارزشش صداقت است و چون از ارزش‌هایش آگاه نیست، شغلی را انتخاب می‌کند که حقوق بسیاری دارد، ولی در این شغل، مجبور است دروغ بگوید. شاید در اول کار خود خوشحال باشد، ولی به‌مرور زمان دچار حس بد، عذاب وجدان و درگیری ذهنی می‌شود که متوجه دلیلش هم نیست و تنها یک دلیل دارد آن هم «نشناختن ارزش‌هایش» است.

فهرست مطالب کتاب

توصیه‌نامه‌ها
مقدمه
مقدمه نویسنده
فصل صفرم: درباره کتاب
این کتاب به درد چه کسانی می‌خورد؟
کسی که مهارت تصمیم‌گیری ندارد
چطور این کتاب را تا انتها بخوانیم؟
قانون 5 ثانیه
قانون 5 دقیقه
قانون یک کلمه
کتاب را همیشه همراه خود داشته باشید
تصمیم‌گیری چیست؟
فصل یک: شناخت مسئله
کدام سیستم من فعال است؟
فصل دو: شناخت ارزش‌ها
منظور از اینکه می‌خواهم چه کسی بشوم، چیست؟
ارزش‌ها چی هستند؟
ارزش‌ها شخصی هستند!
خوب و بد نداره
اشتباه نکنید!
ارزش‌ها احساسات نیستند
دیگران یا شرایط نمی‌گذارند همیشه با ارزش‌هایم زندگی کنم.
مزایای دانستن ارزش‌ها
قدرت جادویی
4 بخش زندگی
پیدا کردن ارزش‌ها با فهرست ارزش
پیدا کردن ارزش با رسیدن به هدف
رنج‌ها
تنفر
جمع‌بندی
ولی هنوز مطمئن نیستم
چطور با ارزش‌هایمان زندگی کنیم؟
آیا می‌شود همیشه با ارزش‌ها زندگی کرد؟
وقتی ارزش‌ها با همدیگر در تضادند
خوب پس چه کار کنیم؟
معمولی بودن
خمیربازی دیگران
آیا ممکن است ارزشمان تغییر کند؟
آیا زندگی کردن با ارزش‌ها یعنی من درد و رنج نخواهم کشید؟
ولی من ارزش‌های زیادی دارم
ول کن بابا مردم تو این زمونه، کلاً یادشون رفته ارزش چیه
فصل سه: جمع‌آوری اطلاعات
هیچ وقت همه چیز را نمی‌توانیم ببینیم
سه ابزار عالی برای جمع‌آوری اطلاعات
گفت‌وگو با انسان‌های مثبت
نتایج بلندمدت
فصل چهار: دام‌های تصمیم‌گیری
بی‌نقص بودن
موارد زیاد برای تصمیم
معایب گزینه‌های زیاد
به تعویق انداختن
انداختن گردن دیگران
خطای «نی»
احساسات کوتاه‌مدت
اثر جمع
آخرین اطلاعات
تخمین اشتباه
1- مدیتیشن
2- خواب کافی
3- تست کنید
4- کم کردن تصمیم‌ها
فصل پنج: گزینه‌های جایگزین
این «یا» اون نه این «و» اون!
فصل شش: ارزیابی و وزن دادن
بدترین حالت، بهترین حالت
فصل هفت: اقدام کردن
تصمیم خوب و اجرای بد
تصمیم بد و اجرای خوب
فصل هشت: بررسی تصمیم (یادگیری از تصمیم)
یادگیری از تصمیم
خودتان را دوست بدارید
تصمیم غلط، نتیجه درست
تصمیم درست، نتیجه غلط
حرف آخر
حالا 4 نکته مهم
تشکر و قدردانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات پارسیان البرز
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات123
زبانفارسی
شابک978-622-6346-96-2
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۲۰۰۰۰ 10000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای

سعیده خلیلی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود، ازش استفاده کردم و در زندگیم به کار بردم. از نویسنده متشکرم.
علی محمدپور
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
این کتاب خیلی خوب بود به جرعت میتونم بگم بهترین کتابی بود که خوندم
پدرام پناهی
۱۴۰۱/۲/۷
خوندم ولی زیاد بهم نچسبید
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای

برای دریافت کتاب تصمیم گیری فوق حرفه‌ای و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.