معرفی و دانلود کتاب صوتی نترس اقدام کن

عکس جلد کتاب صوتی نترس اقدام کن
قیمت:
48000 تومان - 5.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس اقدام کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی نترس اقدام کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی نترس اقدام کن

ریچارد برانسون، کارآفرین و سرمایه‌دار جهانی و امپراتوری شناخته‌شده در عرصه‌ی کسب‌وکار، توصیه‌های بسیار مهمی را برای شما در کتاب صوتی نترس اقدام کن گردآوری کرده است. او در این اتوبیوگرافی آموزه‌های الهام‌بخش و روشنگرانه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی نترس اقدام کن

برخلاف آنچه تصور می‌کنید، ریچارد برانسون پیش از آنکه شهرتش را مدیون ثروت و سرمایه‌ی عظیم خود باشد، به‌سبب توانایی خارق‌العاده در موفقیت و به چالش کشیدن خود در برابر مشکلات شناخته شده است. درس‌هایی را که ریچارد برانسون در طول زندگی پربار خود آموخته است، همراه با مثال‌هایی از نحوه‌ی یادگیری و استفاده از آن‌ها، در کتاب صوتی نترس اقدام کن (Screw It, Let's Do It: Lessons in Life) می‌شنوید.

مفهوم کارآفرینی در ذهن بسیاری از ما به‌عنوان یک کار بسیار سنگین تلقی می‌شود که همواره فرصت خواب و خوراک را از کارفرمایان و کارمندان می‌گیرد. برانسون در این کتاب دیدگاه جدیدی را درمورد تجارت و کسب‌وکار به ارمغان می‌آورد. او ادعا می‌کند که هرکس به آموزه‌های این کتاب عمل کند، می‌تواند به بهترین نحو به کسب درآمد و مدیریت تجارت خود بپردازد بی‌آنکه از تفریح و رفاه خود بکاهد. چنان که می‌گوید: «من سخت کار می‌کنم و سخت بازی می‌کنم.»

ریچارد برانسون به مخاطبان خود می‌گوید که هیچ راز و فرمولی برای میلیونر شدن در کار نیست و حتی اصرار دارد که هیچ قاعده‌ی مشخص و یکتایی برای موفقیت در تجارت وجود ندارد. او با حکایات قابل تأیید در این کتاب ثابت می‌کند که کسب درآمد زیاد بدون قربانی کردن لذت شخصی امکان‌پذیر است. روش کار او این است: «نترس، اقدام کن!» برانسون برخی از اصول اساسی نگرش خود را در این کتاب با مخاطبانش به اشتراک می‌گذارد و از آن‌ها می‌خواهد به هر زحمتی که شده به تلاش خود ادامه دهند و هرگز تسلیم نشوند.

این کتاب کم‌حجم سرشار از توصیه‌های حکیمانه است که برای قاطبه‌ی افراد در هر شرایط و موقعیتی که هستند کارآمد خواهد بود. هر فصل با چند جمله‌ی قصار شروع می‌شود و سپس ریچارد برانسون ارتباط آن‌ها را با یکدیگر توضیح می‌دهد. همچنین از خلال این فصل‌ها نگاهی اجمالی می‌اندازیم به فلسفه‌ی زیربنای کسب‌وکار برانسون و آنچه که این سرمایه‌دار پرآوازه برای رسیدن به موقعیت‌های ایده‌آل خود آن‌ها را از سر گذرانده است.

ترجمه‌ی فرنوش محمدزاده را از این کتاب با صدای میلاد فتوحی می‌شنوید. کتاب صوتی نترس اقدام کن به همت نشر صوتی رادیو گوشه و نشر دیوار تهیه و عرضه شده است.

کتاب صوتی نترس اقدام کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به کتاب‌های انگیزشی حوزه‌ی موفقیت علاقه‌مند هستید، شنیدن کتاب صوتی نترس اقدام کن را به شما توصیه می‌کنیم.

با ریچارد برانسون بیشتر آشنا شویم

ریچارد برانسون (Richard Branson)، بازرگان و سرمایه‌گذار نامدار در سال 1950 در انگلیس متولد شد. او به‌عنوان بنیانگذار گروه ویرجین شناخته می‌شود؛ کسب‌وکار عظیمی که بیش از 400 شرکت مختلف را دربرمی‌گیرد. برانسون تمایل خود را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین در سنین پایین ابراز کرد و در شانزده سالگی اولین کسب‌و‌کار خود را تحت عنوان مجله‌ی دانشجو به راه انداخت. در سال 1970 برانسون یک شرکت ثبت سفارش پستی راه‌اندازی کرد و در سال 1972 یک فروشگاه زنجیره‌ای به نام ویرجین رکوردز که بعدها به نام ویرجین مگاستورز شناخته شد. در مارس 2000 این سرمایه‌گذار و نویسنده‌ی انگلیسی به سبب خدمات قابل تقدیر خود در حوزه‌ی کارآفرینی، از سوی کاخ باکینگهام لقب شوالیه گرفت.

در بخشی از کتاب صوتی نترس اقدام کن می‌شنویم

جوانب را بررسی کن و بعد اقدام کن. به خودت ایمان داشته باش. به دنبال آرزو و اهدافت برو. هرگز خودت را سرزنش نکن. جسور باش. به قولت عمل کن. در سال 2004 سریالی تلویزیونی ساختم به‌نام «میلیاردر سرکش». در قسمت آخر آن سریال ماجرای جالبی پیش آمد. من به شوان نلسون یک چک یک‌میلون دلاری دادم و گفتم دو انتخاب دارد: می‌تواند چک را بگیرد یا این که در انتظار یک جایزه‌ی نامعلوم خطر کند و مسابقه را ادامه دهد. بین شیروخط اگر خط می‌آمد او همه‌ی پول را از دست می‌داد. چک را به او دادم. گرفت و مبلغ بالا را دید. دوباره چک را از وی گرفتم و در جیب شلوارم گذاشتم و یک سکه‌ی نقره به او دادم. از او رسیدم کدام‌یک را انتخاب می‌کند: سکه یا چک؟ زندگی سرشار از انتخاب‌های سخت است. او کدام‌یک را می‌گزیند؟ به نظر می‌رسید شوان ترسیده بود. خطر بزرگی بود. همه چیز یا هیچ چیز. از من پرسید: «ریچارد می‌خواهی چه‌کار کنی؟» پاسخ دادم: «به تو بستگی دارد. اما این خطرها حساب‌شده هستند.» من در هر کاری احتمالات را در نظر می‌‌گیرم. پاسخی ندادم. او خودش باید تصمیم می‌گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
تیتراژ آغاز
4 دقیقه
مقدمه
21 دقیقه
یک: نترس، اقدام کن
28 دقیقه
دو: خوش بگذران
22 دقیقه
سه: جسور باش
21 دقیقه
چهار: خود را به چالش بکش
13 دقیقه
پنج: به خودت متکی باش
18 دقیقه
شش: در لحظه‌ی حال زندگی کن
23 دقیقه
هفت: خانواده و دوستانت را در اولویت قرار بده
15 دقیقه
هشت: احترام بگذار
24 دقیقه
نه: کار خیر انجام دهید
7 دقیقه
سخن آخر

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی نترس اقدام کن
نویسنده
مترجمفرنوش محمدزاده
راویمیلاد فتوحی
ناشر چاپیانتشارات دیوار
ناشر صوتی رادیو گوشه
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۱۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه صوتی
48000 ت - 5.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی نترس اقدام کن

ستار
۱۴۰۲/۴/۸
کتاب عالی به قلم یکی از بزرگترین کارآفرینان اروپا که با داستانی کردن نکات مورد توجهش باعث شده خیلی دلچسب و شیرین هضم روح و روان تشنگان یافتن حقیقت عالم هستی بشه
خیلی آموزنده بود این صحبتش که گفت کاری را که دوست داری انجام بده پول در کنارش بدست میاد.
این صحبت را از زبان عارف بزرگ هندی ساد گورو در
یکی از سخنرانیهاشون شنیدم.
معرفت و شناخت عمیق این مرد از خودش قابل تحسینه. الگو برداری از چنین افراد موفق و خوش ذوق میتونه راهنمای خوبی برای سایر انسانها که در حالت انفعال قرار دارند باشه.
افرادی که جمله یک بار زندگی میکنی پس همون طور زندگی کن که دوست داری را به معنای کامل به نمایش میزارن
این کتاب در کنار صداگذاری بسیار عالی و بی نقص
جزو بهترین کتابهایی بود که مطالعه کردم یا به نحوی بگیم گوش دادم
ممنون از کتابراه و دوستان عزیز و محترم
پاینده باشید
لیلا عزیزی پناه
۱۴۰۳/۱/۴
با عرض دستمریزاد به همه ی کسانی که در کتابراه زحمت می کشند تا به روز ترین کتاب ها در دسترس ما قرار بگیردوواقعا دعا گوی شما هستیمدر باب کتاب با ارزش صوتی نترس اقدام کن نوشته ریچارد برانسون، که به نظرمن باید چند مرتبه گوش کرد چون همیشه ترسهای زیادی مانع پیشرفت ما درزندگی می شود و اصولا آدم های ترسو و در زندگی عقب می مانند وپیشرفت نمی کنند تا ریسک نکنی حتما درجا می مانی این ضرب المثل هستش که آب که مظهر پاکی هستش اگه یکجا بمونه به لجنزار و مرداب تبدیل می شه وباید مثل رودخانه همیشه در حال جوش و خروش و روان بود و یکجا نماند تا پیشرفت کنی.
پروفسور سهیل تخصصی دانشجو
۱۴۰۲/۱۰/۷
کتاب خیلی خوب و جالبی بود.
تجربیات ریچارد برانسون با اینکه خیلی برامون می‌تونه جالب و کاربردی باشه ولی همونطور که هر کسی ذهنیت‌های خودش رو داره باید از این تجربه‌ها الگوبرداری کنه نه کپی برداری چون اگه کپی برداری کنه راه خودشو هم ممکنه فراموش کنه.
این کتاب خیلی خوبه و به ما کمک می‌کنه توی اینکه
کاملگرا و اهمال کار نباشیم، اگه به طرز زندگی ریچارد توجه کنیم متوجه میشیم که چه چیزهایی باعث اقدام کردن می‌شه. چون خود ما هم در زندگیمان راه حالت‌هایی را خواهیم داشت که نباید به خاطر ترس و اهمال کاری آن‌ها را کنار بگذاریم.
Akram Hamzeh
۱۴۰۲/۴/۲۳
این کتاب به قدری جاذبه بالایی برای من داشت که باعث شد پشت سر هم بهش گوش کنم و اون رو تمام کنم.
نویسنده کتاب با طرح داستانهای موفق و البته ناموفق از زندگیش باعث میشه جسارت و جرات انجام کارها رو بتونیم بدست بیاریم.
موضوع دیگه نقش حمایت اعضای خانواده از هم هست که توی این کتاب بهش اشاره میشه
در کل
کتابهایی که خود نویسنده به حرفهایی که میزنه عمل کرده، به نظرم چندین برابر اثرگزاری بیشتری داره و من این کتاب رو به همین دلیل توصیه میکنم.
حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۱۲/۴
بد نیست تا حدودی بهت انگیزه میده ولی خوب نترس بودن از نظرش در همه زمینه ها است که این خوب نیست مثلا میگه اگه موقعیتش پیش امد که با هواپیما تنهایی بری به فضا و تا حالا هم هواپیما نرونده باشی نترس و برو راهش رو پیدا میکنی خوب شاید جونت رو از دست دادی ادم باید برای سلامتیش خیلی ارزش قائل باشه تا بتونه از چیزهایی که برایشون زحمت کشیده و به دست اورده استفاده کنه
عباس م
۱۴۰۲/۴/۲۸
اگر کسی واقعا تلاش داره اتفاقی رو در زندگیش ایجاد کنهبجای خواندن یا شنیدن چنین کتابی بهترهکتاب آرزوی تو دستور توست اثر (کوین ترودو) یا فایل صوتی اون رو گوش بدهتا روش واقعی تغییر زندگیش رو یاد بگیرهداستان خوندن خوبه ولی در این داستانها فقط یاد میگیرید که تلاش کنید ولی برای موفقیت روشی به شما اموزش داده نمیشه
هنا
۱۴۰۲/۹/۶
ممنون از روایت کننده کتاب که بسیار خوب خونده بودن اما کیفیت ضبط و صدا پایین بود و همچنین مطالب کتاب! چون نویسنده از اول تا جایی که من خوندم (یعنی نصف کتاب) فقط داشت خودش و خاطراتشو تعریف میکرد. داداش افرین بهت که نمیترسی اقدام میکنی خب به ماچه؟!!! یه چیز کاربردی بگو به دردمون بخوره خاطره میخوایم چیکار تعریف میکنی😑😂
رضا فرد
۱۴۰۲/۷/۲۴
بنظرم کتاب برای اینکه با ذهنیت و سطح انرژی بالای این شخص و به طور کل افراد موفق آشنا بشیم خوبه. البته آقای برنسون در نوشتن این کتاب در حال برندسازی از خود و شرکتهایش هم هست. نکته اخر اینکه از ابتدا تا اخر تشویق به تفریح و سفر میکنه که با توجه به شرکت خطوط هواپیماییش تعجبی نداره!
فاطمه مهربانی
۱۴۰۳/۱/۱۲
ترس، همیشه مانع اقدام ما می‌شود. مغز انسان به صورت ناخودآگاه تمایل دارد که شخص در مسیر فعلی بماند و موارد جدید را امتحان نکند همین موضوع مانع اقدام ما می‌شود. این کتاب کمک میکند اعتماد به نفس خود را برای عمل بهتر پیدا کنیم و در مسیر درست گام برداریم.
ایسا ر
۱۴۰۲/۱۰/۲۰
این کتاب مثل بقیه کتابهایی که از اینجا تهیه کرده بودم خوب بود من کتاب های جول اوستین رو خیلی دوست دارم ولی این کتاب هم برای انگیزه و هدفگذاری خیلی خوبه مدام تاکید داره که نترس و به هدفهایت فکر کن و اقدام کن امیدوارم شما هم تهیه کنید
تهمینه عمویی
۱۴۰۲/۴/۱۷
گوینده عالی
با آرامش و لحن خاصی گویندگی میکردن، داستانها رو طوری توضیح میدادن که کوچکترین خستگی و یکنواختی ایجاد نمی‌کرد، در کل عالی و آموزنده بود، متشکرم
محمد رمضانی
۱۴۰۲/۱/۱
هر فصل شامل خاطراتی از نویسنده بود که هم آموزنده بودند و هم پیام آموزنده هر فصل از دل آن بیرون می‌آمد. من که لذت بردم
ثریا معتمد
۱۴۰۲/۸/۲
کتاب خوبیه چون باسبک زندگی یه آدم موفق آشنا میشیم، ولی کاش کمتر به اتفاقات زندگی کاریش می‌پرداخت و نکات انگیزشی بیشتری رو با مخاطب در میون میذاشت
احمد جعفری
۱۴۰۲/۶/۴
کتاب خوبی بود ولی کامل نبود. سرعت گوینده زیاد بود. آهنگ و لحن گویندگی جذابیت زیادی نداشت. بیشتر داستانی بود و میتونست محتوای بیشتری داشته باشه
رادمان ثابت راسخ
۱۴۰۲/۵/۲۵
کتاب پیش رو اگر در همین حوزه مطالعه دارید زیاد جالب نیست و واقعا حوصله سربر نیز هست؛ چیز خاصی برای گفتن نداره و بیشتر مطالب تکراری و پیش پا افتادست
مشاهده همه نظرات 47

راهنمای مطالعه کتاب صوتی نترس اقدام کن

برای دریافت کتاب صوتی نترس اقدام کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.