معرفی و دانلود کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام

عکس جلد کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام
قیمت:
۱۶,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام

کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام نوشته‌ی علیرضا نقی‌زاده و حسن نقی‌زاده، به شما آموزش می‌دهد که چگونه از نرم‌افزار اینستاگرام استفاده کنید. این کتاب راهنمایی جامع است که با آن می‌توانید به فعالیت در این اپلیکیشن، مسلط شوید.

درباره‌ی کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام

اینستاگرام یکی از نرم‌افزارهای محبوب و بسیار رایج است که بسیاری از افراد هنوز فعالیت در آن را کاملاً نیاموخته‌اند. کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام نوشته‌ی علیرضا نقی‌زاده و حسن نقی‌زاده، دشواری کار با اینستاگرام را با آموزش نکات کاربردی، آسان کرده است.

نویسندگان در کتاب حاضر تلاش کرده‌اند تا همه‌چیز را درباره‌ی فعالیت در اینستاگرام و استفاده از این نرم‌افزار به شما بگویند. این کتاب جزئی‌ترین مسائل را نیز به خوانندگان توضیح داده و برای تمام مشکلات رایج، راه حلی دارد.

آموزش از نصب برنامه و ثبت‌نام در آن آغاز می‌شود. سپس تمام کارهایی که می‌توان با اینستاگرام انجام داد، توسط نویسندگان معرفی شده و قابلیت‌های نرم‌افزار مورد بررسی قرار می‌گیرند. پس از آشنا شدن با محیط برنامه و قابلیت‌های آن، مسائل پیشرفته‌تر می‌شود. در بخش‌های بعدی مسائلی مانند چگونه استفاده کردن از چند اکانت به طور همزمان یا شیوه‌ی تجاری کردن اکانت عادی بررسی می‌شوند. در نهایت پرسش‌ها و مشکلات رایجی توسط نویسندگان مطرح و پاسخ داده می‌شوند. پرسش‌ها و مشکلاتی از قبیل:

  • چگونه تصاویر اینستاگرام دیگران را ذخیره کنیم؟
  • چگونه خطاب به کسی چیزی بنویسیم؟
  • بعضی یا تمامی تصاویر اینستاگرام برای من لود نمی‌شوند.
  • چگونه از قاب‌ها و افکت‌های بیشتری استفاده کنیم؟

با توجه به سال نگارش کتاب (1398) اطلاعات و مطالبی که در کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام مطرح شده، تا حدودی قدیمی است و آپدیت‌های جدید اینستاگرام را شامل نمی‌شود. اما در موارد بسیاری مبنای اصلی اطلاعات ثابت است و کاربران، امروز نیز می‌توانند از این کتاب بهره بگیرند.

کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام نوشته‌ی علیرضا نقی‌زاده و حسن نقی‌زاده توسط انتشارت نبض دانش به چاپ رسیده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی کلید مهارت

مجموعه‌ی «کلید مهارت»، مجموعه‌ای از کتاب‌های آموزشی است که توسط انتشارات نبض دانش منتشر شده‌اند. موضوعات کتاب‌های این مجموعه، بیشتر مربوط به دو حوزه‌ی کامپیوتر و کارهای فنی است. در این کتاب‌ها موضوع مورد بحث با زبانی ساده و روشی آسان به خوانندگانی که آشنایی کمی با موضوع دارند، آموزش داده می‌شود. از کتاب‌های این مجموعه می‌توان به عنوان‌های زیر اشاره کرد:

  • کلید مهارت آموزش عملی شبکه، نوشته‌ی دوگ لو، ترجمه‌ی محمدرضا شیروانی.
  • کلید مهارت آموزش کاربردی فتوشاپ، جواد کریمی.
  • کلید مهارت قطعات پرکاربرد الکترونیک، میثم کلهر.
  • کلید مهارت نصب، تعمیر و نگهداری کولر آبی، جمعی از مؤلفان.
  • کلید مهارت شناخت، تعمیر و عیب‌یابی سیستم ترمز ABS، اسماعیل شعبانی.

کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کسانی که با اینستاگرام آشنایی زیادی ندارند و علاقه‌مند به یادگیری فعالیت در این نرم‌افزار هستند، مناسب است.

در بخشی از کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام می‌خوانیم

اینستاگرام به صورت پیش‌فرض اجازه ذخیره تصاویر را به شما نمی‌دهد اما از آنجایی که به هر حال تصاویر هنگام به اشتراک‌گذاری تا اندازه 612 در 612 پیکسل کوچک می‌شوند اگر از گوشی‌های با وضوح 720 p به بالا استفاده می‌کنید می‌توانید از صفحه اسکرین‌شات بگیرید و قسمت مورد نظر را جدا کنید. راه دیگر ورود به پروفایل اینستاگرام اشخاص از طریق وبسایت است؛ برای این کار نام کاربری شخص مورد نظر را با یک علامت ”/“ پس از آدرس instagram.com وارد کنید به طور مثال اگر قصد دارید کاربر “ farnet.ir” را دنبال کنید کافی است وارد آدرس instagram.com/farnet.ir شوید و سپس تصویر موردنظرتان را ذخیره کنید.

فهرست مطالب کتاب

نصب و ثبت‌نام
به اشتراگ‌گذاری تصاویر و ویدئو‌ها
ویرایش تصاویر
به اشتراک‌گذاری و یا ارسال خصوصی
مرور و یافتن و دوستان
اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن‌ها
هشتگ چیست؟ معرفی فواید و کاربرد آن
پیدا کردن موضوعات مورد نظر به کمک هشتگ
تگ چیست؟ نحوه منشن و تگ کردن افراد در عکس و متن‌ها
آموزش ارسال پیام خصوصی توسط Direct
آگاه شدن از پست‌های یک پیج خصوصی و بلاک کردن کاربران مزاحم
استفاده از چند اکانت به طور همزمان
معرفی و استفاده از قابلیت Stories
تبدیل اکانت عادی به تجاری
پیدا شدن اکانت شما توسط دوستان
پاسخ به چند سوال رایج

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام
نویسنده،
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات55
زبانفارسی
شابک978-600-8599-20-3
موضوع کتابکتاب‌های آموزش نرم افزارهای کاربردی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام

برای دریافت کتاب کلید مهارت آموزش کاربردی اینستاگرام و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.