معرفی و دانلود کتاب تفکر ایده آل

عکس جلد کتاب تفکر ایده آل
قیمت:
۱۸۵۰۰ 9250 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تفکر ایده آل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تفکر ایده آل و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تفکر ایده آل

کتاب تفکر ایده آل به قلم محمدحسین محمدی، رابطه عقل و دین را مورد بررسی قرار داده و به شما نشان می‌دهد که تفکر مثبت چه نقشی در زندگی‌تان داشته و چگونه سبب تحول درونی‌تان می‌شود.

اهمیت تفکر در زندگی انسان به حدی بالاست که وجه تمایز اصلی آدمی و سایر موجودات محسوب می‌شود. به بیان ساده‌تر آنچه انسان را از سایر جانداران برتر کرده توانایی شگرف قدرت تفکر و تعقل اوست.

این واقعیت که: "هر فردی تا چه میزان از عقل خود در راه تعالی و در مسیر عمل استفاده می‌نماید؟" یکی از عوامل اساسی محک زدن آدمی توسط سایر افراد است در جوامع مختلف بشری اتفاق می‌افتد. با نگاهی کلی به رابطه عقل و دین می‌توان دریافت که دین علاوه بر اینکه عقل را تایید می‌کند، از آن برای درک صحیح مسائل و قواعد دینی و فقهی نیز بهره می‌گیرد.

افرادی که موفقیت بزرگی به دست آورده‌اند، کسانی هستند که توانایی این را دارند که همیشه ذهن خود را مثبت نگه دارند. زیرا تفکر مثبت یک واقعیت مهم است که به وسیله آن می‌توانید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید. این افراد به دلیل داشتن این توانایی می‌توانند ذهن خود را کنترل کنند و همچنین توانایی کنترل شرایط سخت را نیز دارند. مردم مثبت همیشه عادت دارند که سازنده باشند، و تمرکز کامل روی قسمت پر لیوان را داشته باشند.

در بخشی از کتاب تفکر ایده‌آل می‌خوانیم:

ما با یک مغز شگفت‌انگیز رشد کرده‌ایم تا تصمیم بگیریم و به چیزهایی که امنیت‌مان را تهدید می‌کنند به سرعت واکنش نشان دهیم. قابلیت سازگاری با شرایط برای تصمیم‌گیری در هنگام مواجهه با رویدادهای ترسناک به ما کمک کرده است زنده بمانیم.

وقتی نگران هستیم یا افکاری منفی در سر داریم، مغزمان را فریب می‌دهیم که فکر کند یک تهدید آنی وجود دارد و باید مراقب آن باشیم. در نتیجه، واکنش جنگ و گریز ما وارد عمل می‌شود تا استرس را مهار کند.

مغز ما طوری سیم‌کشی شده است که به رویدادها، حرف‌ها، و رفتارهای منفی زودتر از چیزهای مثبت واکنش نشان می‌دهد. وقتی مثبت فکر می‌کنیم، مغزمان تصور می‌کند همه‌چیز تحت کنترل است و هیچ اقدامی لازم نیست.

در طول روز همه‌ی ما ممکن است لحظات ناخوشایندی را تجربه کنیم. گاهی بی‌حوصله هستیم، افکار منفی به سراغ‌مان می‌آیند، غر می‌زنیم یا به عبارتی حال‌مان خوب نیست. نمی‌توانیم بگوییم و بخندیم، شوخی کنیم و لذت ببریم. میزان شادی و سرحال بودن رابطه‌ی مستقیمی با توانایی مدیریت افکار منفی دارد. اما واقعا علت افکار منفی چیست و چگونه می‌توانیم آن‌ها را متوقف کنیم؟

راه‌های متفاوتی برای مواجهه با افکار منفی وجود دارد، می‌توان آن‌ها را پذیرفت، نادیده گرفت یا به شکلی منطقی با آن‌ها رو به‌ رو شد. افکار منفی کیفیت زندگی ما را تحت تأثیر قرار می‌دهند، اعتماد به نفس و عزت نفس ما را مخدوش می‌کنند و به زبان خودمانی روزگارمان را سیاه می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا دریابید علت افکار منفی چیست و چگونه می‌توان از آن‌ها پرهیز کرد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
تفکر مثبت
افکار مثبت و نقش آن در زندگی
اصول زندگی موفق در خانواده
مضرات تفکر منفی
اصول تفکر
نقش تفکر در زندگی بشر
تفکر نقادانه
تفکر خلاق
نگرش مثبت به زندگی
نقش خداوند در زندگی انسان
نقش ثروت در زندگی انسان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تفکر ایده آل
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات قلم مهر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات166
زبانفارسی
شابک978-622-6494-17-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۱۸۵۰۰ 9250 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تفکر ایده آل

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تفکر ایده آل

برای دریافت کتاب تفکر ایده آل و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.