معرفی و دانلود کتاب فقط انجامش بده!

عکس جلد کتاب فقط انجامش بده!
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب فقط انجامش بده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب فقط انجامش بده! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب فقط انجامش بده!

استیون پرسفیلد نویسنده آثار مشهوری همچون هنر جنگ در کارآفرینی، در کتاب فقط انجامش بده! به شما آموزش خواهد داد که چطور به درستی کار خود را شروع کرده و تا انتها پیش روید.

در کتاب فقط انجامش بده! (Do the Work) می‌توان به دنبال نشانه‌هایی از مقاومت بود، مقاومت هر چیزی را بهانه می‌کند تا شما را از انجام کارهایتان منصرف کند. منصرف خواهید شد، تقلید خواهید کرد، تحریف خواهید کرد، گمراه می‌شوید، قلدر می‌شوید، مورد ریشخند قرار می‌گیرید. مقاومت گوناگون است. او برای فریب دادن شما به هر شکلی در می‌آید. اما استیون پرسفیلد (Steven Pressfield)، قصد دارد تا در این کتاب شما را به عمل‌گرایی و حرکت کردن به سمت جلو، سوق دهد.

با راهنمایی‌های کتاب فقط انجامش بده! می‌توانید بر مهم‌ترین موانع پیش روی موفقیت‌تان پیروز شوید. شما باید یاد بگیرید تا در مسیر زندگی به هر نقطه از مقاومت که می‌رسید ضربه بزنید. آن نقاطی که در آن ترس وجود دارد، خراب‌کاری، تعلل، عدم اعتماد به نفس، و همه دیوهای دیگری که همه افراد با توانایی‌های آن‌ها آشنا هستند. جایی که نیاز به ضربه خوردن دارند، باید به آن‌ها ضربه زد.

به پیشنهاد استیون پرسفیلد، کتاب را باید سریع خواند. سپس آن را مجدد خوانده و یادداشت‌برداری کرد. در نهایت یک نسخه از آن را به کسی که در انجام کارهایش وا مانده، داده تا به شکل شایسته‌ای به سراغ کارهایش رفته و به سوی موفقیت گام‌هایی مستحکم بردارد. شاید این تنها قدم کوچکی‌ باشد از آن چه که از مطالعه این کتاب دریافت خواهید کرد.

با استیون پرسفیلد بیشتر آشنا شویم:

استیون پرسفیلد یکی از برجسته‌ترین رمان‌نویسان آمریکایی است که به جز داستان، سه اثر شاخص غیرداستانی نیز دارد. این سه کتاب در رابطه با مباحث موفقیت نوشته شده‌ و به زبانی بسیار تأثیرگذار توانسته‌اند توجه مخاطبان بسیاری را به خود جلب کنند. لازم به ذکر است یکی از مشهورترین آن‌ها، کتاب هنر جنگ در کارآفرینی بوده که تحسین منتقدان و افراد مشهور بسیاری نظیر، رابرت مک‌کی و ست‌ گادین را برانگیخت.

در بخشی از کتاب فقط انجامش بده! می‌خوانیم:

من کمونیسم را مقصر می‌دانم. من فاشیسم را مقصر می‌دانم، من شست‌وشوهای ذهنی را مقصر می‌دانم.آن‌ها و ایدئولوژی‌های قوی ذهنی دیگر در طول یک فرهنگ‌سازی عظیم تکامل یافته‌اند، پیشرفت صنعتی،تحریک کننده‌های اواخر قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، همه آن‌ها با یک نقشه و یک هدف مشخص بوده‌اند.

همه آن‌ها بر این عقیده بودند که طبیعت انسان کامل است و انسان توانایی تکامل از نظر اخلاقی را دارد پس شر یا بدی می‌تواند شکست بخورد.

وقتی من و شما شروع به انجام یک کار می‌کنیم - هنری ، تجارت، علمی، عشق یا برای پیشرفت کردن در یک مسیر، یا بهترین خودمان بودن. ما جهان را رها می‌کنیم، غیرقابل نفوذ می‌شویم، یک واکنش در برابر ما و مخالف ما عمل می‌کند و ما را از این کار باز می‌دارد.

آن واکنش مقاومت است. مقاومت فعال است، باهوش است، گوناگون است، یک غده بدخیم خستگی‌ناپذیر، بی‌رحم غیرقابل فروکش، که کارش جلوگیری از این است که ما به بهترین خودمان تبدیل شویم و ما را از دستیابی به اهداف بلندمان منع می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
دربارۀ این کتاب
دربارۀ جلد
فصل 1: شروع
فصل 2: میانه
فصل 3: پایان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب فقط انجامش بده!
نویسنده
مترجمفاطمه رنجبر
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-95620-9-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب فقط انجامش بده!

Pejman Aflatouni
۱۳۹۸/۱۰/۲۸
سلام، موضوع کتاب جالب بود هرچند که ترجمه واقعا بد باعث شده تاثیرش نصف بشه. تورو خدا این چیه؟ "من روبروی هرچیز ترسناکی می‌ایستم و هرکسی که روده‌ها برای سخت آویزان شدن نشان می‌دهد، به تنهایی و در واقعیت آن را مشاهده می‌کنم و با آن کنار می‌آیم. "
به دست خودتون در مشتری تردید خرید ایجاد میکنید.
Ehsan Zohuri
۱۳۹۹/۲/۲۷
کتاب سردرگمه. موضوعات پراکنده هستن و ربطی به هم ندارن. از هر کجا دلش خواسته یک مطلبی نوشته. از یک شاخه پریده یک شاخه دیگه بدون رسوندن منظورش. تا اواسط کتاب رو خوندم و تنها نکته مهمی که بهش رسیدم اینه که ما تو کارهامون مقاومت داریم همین. ‌...
سودا کامرانی
۱۳۹۹/۱/۱۹
افتضاح بود، نمیدونم نویسنده اینهمه چرت نوشته بود یا مترجم حتی یه بارم از روی متنی ک ترجمه کرده بود نخونده بود و همینجوری فرستاده بود چاپ، هیچی نمیفهمی، اصلا جمله بندی‌ها انگار کار یه بچه دبستانی بود، یعنی چی واقعا؟ اصلا نمیدونم چرا خریدمش
احسان نیرومندی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
ترجمه کتاب واقعا افتضاح بود. من که بشخصه نصف بیشتر مطالب رو نفهمیدم. جمله بندی هم واقعا بد بود. ولی حدس میزنم نسخه‌ی ترجمه نشده‌ی این کتاب چیز خوبی باشه
بیرانوند
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
خود محتوای کتاب به نظر خوب میاد
اما متاسفانه با ترجمه ضعیف و مبتدیانه‌ای که داره به سختی میشه محتوای کتابو حدس زد.
محمدرضا شفیعی
۱۳۹۹/۸/۱۹
چرت و پرت مطلق حتی در حد دو جمله هم نتونستم برداشت کنم.. مترجم محترم آیا خودت متوجه شدی چی ترجمه کردی؟؟
پریسا دمیرچی
۱۳۹۹/۲/۲۶
ترجمه اصلا خوب نبود و من حتی نتونستم چند صفحه‌اش رو بخونم اینجاست که تفاوت مترجم‌ها مشخص میشه
لیلا آمره ئی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲
جمله بندی کتاب اصلا جالب نبود البته نکته‌های خوبی داشت
ابوالفضل طاهریان ریزی
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
برای درک دقیق این کتاب توصیه می‌شود ابتدا کتاب دیگر این نویسنده هنر جنگ در کارآفرینی را مطالعه فرمایید.
nafiseh heidari
۱۴۰۰/۸/۲۹
فوق العاده بود برای جلو گیری از هر گونه تنبلی، بی نظمی و سستی
ali younes
۱۳۹۹/۹/۲۱
ترجمه افتضاح چجوری مجوز میدن. در حد گوگل ترنسلیت بود
Mehran Zarif
۱۳۹۸/۱۱/۹
این کتاب را مطالعه کردم خوبه ولی با ترجمه مشک داشتم
دایان مصطفوی
۱۳۹۹/۷/۱۳
غلط املایی و گرامری زیاد داره
محمدحسین آقایی
۱۴۰۱/۱۰/۶
خوبه استفاده کنید
محمد شاهین محسنی
۱۴۰۱/۱/۹
ترجمه بسیار ضعیف
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب فقط انجامش بده!

برای دریافت کتاب فقط انجامش بده! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.