معرفی و دانلود کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس

برای دانلود قانونی کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس

پرویز مصلی نژاد و سینا افشار در کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس به شما کمک می‌کنند مهارت تست‌زنی خود را در زمینه‌ی درک مطلب و خواندن تقویت نمایید و با دسترسی به پاسخ‌های تشریحی آزمون‌های آکادمیک آیلتس در این آزمون بین‌المللی به موفقیت برسید.

درباره‌ی کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس

استفاده از منابع استاندارد و بین‌المللی در تدوین کتاب‌های آموزشی آزمون آیلتس اهمیت ویژه‌ای دارد. در نگارش کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس منابع متعدد آموزش زبان انگلیسی و سؤالات آزمون‌های دوره‌های گذشته‌ی این آزمون مدنظر قرار گرفته و پرویز مصلی‌نژاد و سینا افشار ساختار کتاب را با مشورت متخصصین این حوزه انتخاب کرده‌اند.

گفتنی‌ست کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس با نظر به این‌ که داوطلبان شرکت در آزمون آیتلس عمدتاً دارای مدارج علمی دانشگاهی بالاتر از کارشناسی هستند و ضریب هوشی بالای متوسط‍‌ دارند، تدوین شده است. همچنین، با توجه به این‌که قبولی در آزمون آیلتس بستگی به سه متغیر دانش، سرعت و دقت دارد، برای تسلط کافی بر مهارت تست‌زنی توصیه می‌شود که آزمون‌ها را در زمان‌های مشخص‌شده انجام دهید و ترجیحاً تا چهل‌وهشت ساعت و حداکثر در عرض یک هفته به پاسخ‌های تشریحی این کتاب مراجعه کنید. ثبت نقاط‌ضعف‌تان در هر آزمون به ارزیابی وضعیت یادگیری‌تان کمک ارزنده‌ای خواهد کرد و شما با آگاهی از پاسخ‌های صحیح خود اعتمادبه‌نفس علمی‌تان را افزایش می‌دهید.

این کتاب از پنج فصل تشکیل شده که شامل استراتژی‌هایی مربوط به متن‌خوانی، درک مطلب، راهکارهای پاسخ به سؤالات درک مطلب، نمونه سؤالات و پاسخ‌های تشریحی، آزمون‌های آزمایشی آکادمیک آیلتس و فهرست واژگان مورد نیاز برای ارتقای نمره‌ی خواندن آیلتس می‌شود.

کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس را مؤسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران منتشر کرده و علاقه‌مندان به شرکت در آزمون‌های بین‌المللی آیلتس زبان می‌توانند برای آمادگی هرچه‌بیشتر در این رقابت علمی، از مطالب آن استفاده کنند.

کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس مناسب چه کسانی است؟

زبان‌آموزان و متقاضیان شرکت در آزمون آیلتس از این منبع آموزشی تخصصی و کاربردی بهره خواهند برد.

فهرست مطالب کتاب

Introduction
Preface
Placement Test 
Chapter 1: Improve Your Reading Skills up to Optimal Scor
Chapter 2: General Training
Chapter 3: General Training
Chapter 4: Academic Training
Chapter 5: Essential Glossary to Improve your Reading Skills

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات451
زبانانگلیسی
شابک978-600-1247-06-4
موضوع کتابکتاب‌های آزمون آیلتس
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس

برای دریافت کتاب تقویت مهارت خواندن در آزمون آیلتس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.