معرفی و دانلود کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی)

عکس جلد کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی)
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی)

تقویم نجومی گردان سپهر در سال گذشته ارائه شد، اما بنا به دلائلی روند انتشار ماهانه آن به تعویق افتاد. در طول این مدت سعی شد که با حفظ محتوای تقویم استفاده از آن سهل تر گردد و نیز روش های محاسباتی دقیق تری بکار گرفته شود. در بازبینی مجدد، بخشهای پیچیده حذف گردید و تا حد امکان مطالب ارائه شده در تقویم ساده شد.

این تقویم به بررسی رویدادهای نجومی در طول یک ماه شمسی می پردازد و بخش عمده ای از رویدادهای نجومی را در محدوده دانش آسترولوژی (Astrology) ارئه می نماید.همچنین بخش جدیدی تحت عنوان "آسمان در این روز" به تقویم اضافه گردیده است که رخدادهای آسمانی قابل رؤیت را با اطلاعات مربوط به آنها ارائه می نماید، این بخش در حال حاضر محدود بوده و بصورت آزمایشی ارائه شده است و هدف آن آشنایی خواننده با چگونگی مشاهده عینی برخی رخدادهای آسمانی و اجرام سماوی است.

 

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی)
نویسنده، ، ،
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات100
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های نجوم و اختر شناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی)

برای دریافت کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (تیر ماه 1394 هجری شمسی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.