معرفی و دانلود کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی)

عکس جلد کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی)
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی)

تقویم نجومی گردان سپهر در سال گذشته ارائه شد، اما بنا به دلائلی روند انتشار ماهانه آن به تعویق افتاد. در طول این مدت سعی شد که با حفظ محتوای تقویم استفاده از آن سهل تر گردد و نیز روش های محاسباتی دقیق تری بکار گرفته شود. در بازبینی مجدد، بخشهای پیچیده حذف گردید و تا حد امکان مطالب ارائه شده در تقویم ساده شد.

این تقویم به بررسی رویدادهای نجومی در طول یک ماه شمسی می پردازد و بخش عمده ای از رویدادهای نجومی را در محدوده دانش آسترولوژی (Astrology) ارئه می نماید.همچنین بخش جدیدی تحت عنوان "آسمان در این روز" به تقویم اضافه گردیده است که رخدادهای آسمانی قابل رؤیت را با اطلاعات مربوط به آنها ارائه می نماید، این بخش در حال حاضر محدود بوده و بصورت آزمایشی ارائه شده است و هدف آن آشنایی خواننده با چگونگی مشاهده عینی و رصد مستقیم برخی رخدادهای آسمانی و اجرام سماوی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات115
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های نجوم و اختر شناسی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی)

وجیهه قشقایی
۱۳۹۴/۴/۱۶
جای تأسف است که شما کتاب را بدون درنظر گرفتن مفهوم آن مورد مطالعه و سپس نقد قرار می‌دهید. اگر منظور شما از سطحی و بی‌محتوا بودن عدم وجود حکم‌های عجیب و غریب مثل سعد بودن و نحس بودن و مناسب بودن برای سفر و نکاح و تجارت و پارچه بریدن و نو پوشیدن و غیره است و ذکر چنین مواردی نشانه کامل بودن و مفید است بودن کاملاً حق با شماست و چنین مخاطبانی بهتر است از منابعی که در سایتهای دیگر است استفاده کنند. وظیفه این اثر جمع آوری اطلاعات نجومی و ارائه آنهاست. اگر هم نسبت به محاسبات ایراد و انتقادی دارید بفرمایید تا یا پاسخ مناسب داده شود و یا اینکه درصورت لزوم تصحیح گردد، گرچه از سیاق کلام شما پیدا است که اصولا با نجوم و مفاهیم آن و نحوه محاسبات نجومی هیچگونه آشنایی ندارید.
محسن نیک روز
۱۳۹۸/۳/۳۰
بنده اصلا منظورم این نیست که سعد بودن یا نحس بودن را بتوان از روی حرکات جوهری درک کنیم چون اصلا این موضوع یک عقیده خرافاتی است و نحس و سعد را باید با عقل و توکل سنجید خدا اونقدر مهربان و بزرگ هست که تمام چیزهایی که برای ما مقدر فرموده همگی خوب است و سعد واگر اتفاقی نحس باشد رفتار و کردار غلط ما غلط انرا انجام داده است وگرنه هر چیزی که خدا داده سعد وسعد تر است اصلا بحث من این چیزی نیست که شما پیشگویی کردید موفق باشید
sana hadi
۱۳۹۶/۴/۱۲
هر کتاب مخاطبی دارد...
اگر سطحتان در زمینه‌ای بالاست بروید کتاب‌های سطح بالا بخوانید!
من هاریسون رو ازبرم اگر سیسیل بخوانم ازش چیزی یاد نمیگیرم!
اما در نجوم این کتاب برایم عالی بود
شمایی که هدفتان تخریب است نه نقد سازنده
میتوانید از کتاب‌های مناسب خودتان استفاده کنید
حتما توانایی تشخیص کتاب مناسب برای خود هستید؟!!
✨Star✨ .
۱۳۹۴/۵/۲
من واقعا عاشق نجوم و اخترشناسی‌ام و اطلاعات زیادی در این باره دارم ولی‌ای کاش رایگان می‌ذاشتید تا همه بتونن بخونن و لذت ببرن. در ضمن کتاب‌های بهتری هم در زمینه نجوم و ستاره شناسی هست. چرا اونا رو نمیذارید؟؟؟؟؟؟T_TT_T:-\o_O
اکبر ایرانپور مبارکه
۱۳۹۷/۳/۲۹
سلام علیکم برای بدست اوردن تقویم گردان سپهر ۹۷ چگونه محاسبه کنسم تشکر
sana hadi
۱۳۹۶/۴/۱۲
کتاب مفیدی بود
دستتون درد نکنه
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی)

برای دریافت کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (مرداد ماه 1394 هجری شمسی) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.