معرفی و دانلود کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393)

عکس جلد کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393)
قیمت:
5000 تومان - 0.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393)

تقویم نجومی گردان سپهر بصورت ماهیانه انتشار می یابد. در این تقویم نجومی رویدادهای نجومی یک ماه شمسی به تفکیک روز و به ترتیب زمان وقوع بدقت محاسبه و طبقه بندی شده اند تا علاقه مندان به نجوم بتوانند به بررسی و مطالعه آنها بپردازند. این اطلاعات با استفاده و مقایسه داده های چندین نرم افزار نجومی قدرتمند تهیه شده و به شکلی بسیار ساده و قابل فهم قالب بندی شده اند. تمامی اطلاعات نجومی این تقویم با دقت زمانی بالا برای تمامی شهرهای کشور ایران قابل استفاده است و تنها بخش طلوع و ظهر و غروب سیارات در حال حاضر تنها برای شهر تهران قابل استفاده می باشد که امیدواریم بزودی شهر های دیگری را نیز به این بخش اضافه نماییم.

فهرست مطالب کتاب

راهنما

اتصالات سیارات

تحویل سیارات به بروج و منازل بیست و هشتگانه قمر

زمان دقیق طلوع و ظهر و غروب سیارات

اطلاعات مربوط به صورت های آسمانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393)
نویسنده
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات50
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های نجوم و اختر شناسی
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393)

برای دریافت کتاب تقویم نجومی گردان سپهر (دی ماه 1393) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.