معرفی و دانلود کتاب تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن

عکس جلد کتاب تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن
قیمت:
۱۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنها بودن خوب است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنها بودن خوب است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن

آیا برای شاد بودن به حضور دیگران نیاز داریم؟ روشن پررا در کتاب تنها بودن خوب است! پاسخ منفی می‌دهد. او که به‌عنوان یک درونگرا زندگی سختی را در جامعه‌ای برونگرا گذرانده توانسته معنایی متفاوت برای سعادتمندی بیابد و آن را در کتاب پیش‌رو به شما عرضه می‌کند.

درباره‌ی کتاب تنها بودن خوب است!

وقتی کلمه‌ی «تنها» را می‌شنوید اولین فکرتان چیست؟ به‌نظرتان تنهایی چه احساسی به افراد می‌دهد؟ روشن پررا نویسنده‌ی کتاب تنها بودن خوب است! باور دارد هیچ نکته‌ی منفی و ناخوشایندی درباره‌ی این تجربه‌ی منحصربه‌فرد وجود ندارد، البته به شرطی که خودتان آن را انتخاب کرده باشید!

آقای پررا نویسنده‌ای اهل سریلانکاست که طبق گفته‌ی خودش در فرهنگی سنتی - جمعی زندگی می‌کند. او در سال‌های اول زندگی، کودکی آرام و از جمع فراری بود که زمان مهمانی‌های شلوغ خانوادگی بهانه‌ای برای پنهان شدن در اتاقش پیدا می‌کرد. سوالات تکراری بزرگ‌ترها حوصله‌ی روشن را سر می‌برد و اوضاع با ملحق شدن به جمع بزرگسالان خیلی بهتر نشد. او متوجه شد حالا اقوام و آشنایان سوالات بیشتری برای پرسیدن دارند، پرسش‌هایی متداول اما شخصی مثل «کی ازدواج می‌کنی» یا «دقیقا چقدر حقوق می‌گیری؟».

نویسنده‌ی خلاصه کتاب تنها بودن خوب است! حالا بزرگ‌تر از آن بود که در اتاق خواب قایم شود. او متوجه شد باید راهی برای نجات از سوالات مکرر اطرافیان بیابد و صد البته از خودش در برابر احساسات ناخوشایندی که دیگران بابت درونگرایی به او انتقال می‌دهند محافظت کند. روشن پررا بعد از تجربه‌ی افسردگی -که ریشه در فشار اجتماعی داشت- سرانجام راهی برای مقابله با سختی‌هایی درونگرا بودن در جامعه‌ی برونگرا یافت. او موفق شد یک معنای شخصی برای خوشبختی پیدا کند و حتی در تنهایی سعادتمند باشد. می‌پرسید چگونه؟ برای فهمیدن راز او شما را به مطالعه‌ی کتاب تنها بودن خوب است! با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد دعوت می‌کنیم.

در پایان لازم به ذکر است که این اثر کاربردی توسط انتشارات جزیره کتاب منتشر شده است.

کتاب تنها بودن خوب است! مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب را به تمام درونگرایانی که فکر می‌کنند برای یافتن شادی و رضایت به حضور دیگران نیاز دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب تنها بودن خوب است! می‌خوانیم

یک سخنرانی عالی در یوتیوب توسط بازیگر «نیک آفِرمن» در مورد دستیابی به رؤیاها وجود دارد. در این ویدئو، او توضیح می‌دهد که چرا نباید چیزی را که دوست دارید برای رسیدن به رؤیاهای خود قربانی کنید. آفرمن می‌گوید: «مردم اغلب از من می‌پرسند، چگونه می‌توانم فرزندم را وارد بیزینس نمایش کنم؟ و من همیشه می‌گویم: توصیه می‌کنم به نجاری بپردازید زیرا اعتیادآور است. این یک کار دستی اعتیادآور است که بسیار رضایت‌بخش است که به نظر هیچ نهاد یا شرکتی نیاز ندارد.»

چیزی که آفرمن سعی دارد توضیح دهد این است که در ساختن چیزها زیبایی وجود دارد. چه در حال آشپزی، نقاشی، نجاری، نویسندگی یا نواختن ساز هستید، باید این کار را بدون نیت کسب سود پولی انجام دهید. اگر توانستید ساعت‌ها صرف ساختن یک صندلی عالی کنید، از هر دقیقه آن لذت ببرید، اما کسی آن را از شما نخرد، همچنان باید بتوانید بدون پشیمانی یک صندلی دیگر بسازید. این همان چیزی است که به ساختن کاری هنری مربوط می‌شود. چه خوب باشد چه بد. مهم نیست که دیگران در مورد کار شما چه فکری می‌کنند، باید به انجام آن ادامه دهید.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مشکلی نیست اگر تنها باشی
من مجرد هستم و این موضوع اشکالی ندارد
اشکالی نداره مامان، من از تنها زندگی کردن خوشحالم
به "آن‌ها" گوش نده
حد وسط را پیدا کنید
بگذار درد وارد شود
خوشبختی چیزی نیست که بتوان آن را تعقیب کرد، بلکه یک اثر جانبی است
"خوشبختی" خودت را پیدا کن
ارزشش را ندارد
این شبیه‌سازی است که ما در آن زندگی می‌کنیم
به دنبال تأیید نباشید
احساسات بدترین دشمن شما هستند
آنچه شما را نکشد قوی‌ترتان می‌کند
من همه چیز را نمی‌دانم، و این اشکالی ندارد

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
ناشر چاپیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات46
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تنها بودن خوب است!

Niloofar.z.m
۱۴۰۱/۱۱/۳۰
بهتره اصطلاح خوب و بد رو حذف کنم و اینطوری بگم
: «زمان خودتون رو برای کتاب بهتری صرف کنید.»
فکر میکردم قرار باشه کتابی باشه که از زوایا مختلف نشون بده چطور میشه تنهایی رو به منزله رشد قرار داد و راهکارهای کاربردی ارائه بده
یا حداقل دیدگاهی رو ارائه بده که من خواننده متوجه بشم این تنهایی که هستم
تجربه‌گرش یا خواهم بود چه رشد، دید، نظر و تغییری... رو برای من رقم می‌زنه
ولی جواب هیچکدوم درون این کتاب نبود در واقع نویسنده دست به قلم شده و زندگیش رو چه افتضاح چه عالی رو داخل 46 صفحه نوشته با جملات کلیشه‌ای
یکی از این جمله‌ها دردی که تو رو نکشه قوی‌ترت میکنه که خیلی سطحی بینیه بهتره آگاه باشیم یک درد می‌تونه ریشه بزنه و زندگیمون رو به سمت دیگه سوق بده پس لزوما نباید تو مسیری باشیم که بگیم اگه لذت نمی‌برم از زندگی و احساس غم وجودمو گرفته و دارم درد میکشم یعنی دارم قوی‌تر میشم: /////
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تنها بودن خوب است!

برای دریافت کتاب تنها بودن خوب است! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.