معرفی و دانلود کتاب صوتی تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن

عکس جلد کتاب صوتی تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تنها بودن خوب است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی تنها بودن خوب است! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن

راهنمای شادی برای افراد درونگرا! روشن پررا اسرار خوشبختی را در کتاب صوتی تنها بودن خوب است! به شما عرضه می‌کند تا موفق شوید تعریف خود را از سعادت واقعی در یک دنیای برونگرا پیدا کنید.

درباره‌ی کتاب صوتی تنها بودن خوب است!

وقتی کلمه‌ی «تنها» را می‌شنوید اولین فکرتان چیست؟ به‌نظرتان تنهایی چه احساسی به افراد می‌دهد؟ روشن پررا نویسنده‌ی کتاب صوتی تنها بودن خوب است! باور دارد هیچ نکته‌ی منفی و ناخوشایندی درباره‌ی این تجربه‌ی منحصربه‌فرد وجود ندارد، البته به شرطی که خودتان آن را انتخاب کرده باشید!

آقای پررا نویسنده‌ای اهل سریلانکاست که طبق گفته‌ی خودش در فرهنگی سنتی - جمعی زندگی می‌کند. او در سال‌های اول زندگی، کودکی آرام و از جمع فراری بود که زمان مهمانی‌های شلوغ خانوادگی بهانه‌ای برای پنهان شدن در اتاقش پیدا می‌کرد. سوالات تکراری بزرگ‌ترها حوصله‌ی روشن را سر می‌برد و اوضاع با ملحق‌شدن به جمع بزرگسالان هم چندان بهبود پیدا نکرد. او متوجه شد حالا اقوام و آشنایان سوالات بیشتری برای پرسیدن دارند، پرسش‌هایی متداول اما شخصی مثل «کی ازدواج می‌کنی» یا «دقیقا چقدر حقوق می‌گیری؟».

نویسنده‌ی کتاب صوتی تنها بودن خوب است! حالا بزرگ‌تر از آن بود که در اتاق خواب قایم شود. او متوجه شد باید راهی برای نجات از سوالات مکرر اطرافیان بیابد و صد البته از خودش در برابر احساسات ناخوشایندی که دیگران بابت درونگرایی به او نسبت می‌دهند محافظت کند. روشن پررا بعد از تجربه‌ی افسردگی -که ریشه در فشار اجتماعی داشت- سرانجام راهی برای مقابله با سختی‌هایی درونگرا بودن در جامعه‌ی برونگرا یافت. او موفق شد یک معنی شخصی برای خوشبختی پیدا کند و حتی در تنهایی سعادتمند باشد. می‌پرسید چگونه؟ برای فهمیدن راز او شما را به شنیدن کتاب صوتی تنها بودن خوب است! با ترجمه‌ی یاسین قاسمی بجد دعوت می‌کنیم.

در پایان لازم به ذکر است که این اثر کاربردی توسط انتشارات جزیره کتاب منتشر شده است.

کتاب صوتی تنها بودن خوب است مناسب چه کسانی است؟

شنیدن این کتاب را به تمام درونگرایانی که فکر می‌کنند برای یافتن شادی و رضایت به حضور دیگران نیاز دارند توصیه می‌شود.

در بخشی از کتاب صوتی تنها بودن خوب است! می‌شنویم

یکی از لحظات مورد علاقه من در تاریخچه‌ی فیلم، سکانسی است که مورفئوس به نئو این گزینه را پیشنهاد می‌کند که بین قرص قرمز و قرص آبی در فیلم ماتریکس یکی را انتخاب کند. این یک لحظه تغییردهنده بازی در فیلم است که به نئو اجازه می‌دهد سرنوشت آینده و زندگی خود را تعیین کند. اگر قرص آبی را بخورد، به زندگی عادی خود بازمی‌گردد، در رختخواب خود بیدار می‌شود، سر کار می‌رود، به خانه برمی‌گردد، می‌خوابد، تکرار این کارها را انجام می‌دهد. اگر او قرص قرمز را مصرف کند، می‌تواند ببیند که در تمام این مدت چگونه زندگی می‌کرده و حقیقت را در واقعیت ‌ببیند.

خودتان را جای نئو بگذارید و یک لحظه فکر کنید کدام قرص را مصرف می‌کنید؟ آیا قرص آبی را مصرف می‌کنید و در دنیایی زندگی می‌کنید که از قبل توسط جامعه برنامه‌ریزی شده است؟ دانشگاه را تمام کنید، شغلی پیدا کنید، ازدواج کنید، بچه‌دار شوید و بازنشسته شوید. درست مثل بقیه. یا آیا جرئت دارید قرص قرمز را مصرف کنید و طبق قوانین خود زندگی کنید؟

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
20 دقیقه
بخش اول
19 دقیقه
بخش دوم
9 دقیقه
بخش سوم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی تنها بودن خوب است!: راهنمای یک درونگرا برای خوشبختی و تنها بودن
نویسنده
مترجمیاسین قاسمی بجد
راویلیلا ولی پور
ناشر صوتیانتشارات جزیره کتاب
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۴۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های ارتباطات و روابط عمومی
قیمت نسخه صوتی

راهنمای مطالعه کتاب صوتی تنها بودن خوب است!

برای دریافت کتاب صوتی تنها بودن خوب است! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.