معرفی و دانلود کتاب برتری خفیف: تبدیل رفتارهای ساده به موفقیت و شادی نامحدود

عکس جلد کتاب برتری خفیف: تبدیل رفتارهای ساده به موفقیت و شادی نامحدود
قیمت:
۸۳۰۰۰ ۴۱,۵۰۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب برتری خفیف: تبدیل رفتارهای ساده به موفقیت و شادی نامحدود

کتابی پرفروش که باعث می‌شود دیگر آثار توسعه فردی تاثیر بیشتر و بهتری بر روی شما بگذارد... جف اولسون در کتاب برتری خفیف با استفاده از راهکارها و آموزه‌هایی عملی و ساده به شما کمک می‌کند از کوچک‌ترین موقعیت‌های خاصی که در زندگی برایتان پیش می‌آید، به بهترین شکل استفاده کنید و قدم در مسیر شادی و خوشبختی نامحدود بگذارید.

درباره کتاب برتری خفیف:

دیدگاهی بی‌نظیر وجود دارد که به شما می‌گوید تغییرات و اقدامات کوچک مستمر، چگونه می‌توانند زندگی فردی، خانوادگی و کاری‌تان را دگرگون کند؛ راهبردی شگفت‌انگیز و ساده که هرکس بخواهد، می‌تواند آن را به کار ببندد و کتاب برتری خفیف (The Slight Edge) درمورد همین موضوع جذاب صحبت می‌کند.

این اثر برای نخستین بار در سال 2005 منتشر شد و از جمله کتاب‌هایی بود که در چاپ اول خود با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد، بیش از هزاران نسخه از آن به فروش رفت و در همان سال به عنوان پرفروش‌ترین کتاب آمریکا شناخته شد.

شاید خواندن این اثر از حیرت‌انگیزترین تجربه‌های زندگی یک فرد باشد. از طریق آشنایی با مفهوم‌های ساده‌ی این کتاب، متوجه می‌شوید هر روز زندگی‌تان را نادیده گرفته‌اید. انجام‌دادن کارهایی که در این کتاب به آن‌ها توصیه شده مثل انجام‌ندادن‌شان آسان است و ناگهان متعجب می‌شوید کارهای زیادی دارید که انجام نداده‌اید. پس بهتر است هم زمان با مطالعه آن تمریناتش را انجام دهید و آموزه‌ها و توصیه‌هایش را جامه عمل بپوشانید. درک مثال‌هایی که جف اولسون می‌زند بسیار راحت است و به ‌درستی نشان می‌دهد برتری خفیف چه تأثیری در جهان شما دارد.

کتاب حاضر نسخه جدید و بازنویسی شده از «برتری خفیف» است که تجربه‌های شخصی حاصل از کسب و کار اولسون هم به آن اضافه شده است. مهم‌ترین تغییر این نسخه، اضافه شدن دو فصل کاملاً جدید، یعنی «راز شادی» و «اثر موجی» است که به مفهوم برتری خفیف، عمق بیشتری می‌دهند. این دو فصل‌ تأثیر برتری خفیف را روی دو بخش حیاتی زندگی، یعنی شادبودن و تأثیرات طولانی‌مدت آن بررسی می‌کنند.

نکوداشت‌های کتاب برتری خفیف:

- برتری خفیف سازنده‌ترین تأثیر را در شغل، سلامتی و نشاطم داشت. آن‌قدر آن را مطالعه کرده‌ام که کتابم کهنه و پاره شده است. (رید هرید، مینیاپولیس، مینه‌سوتا)

- برتری خفیف بهترین کتاب رشد فردی‌ای است که تاکنون خوانده‌ام. (مایکل کلاز، سیاتل، واشنگتن.)

- برتری خفیف در واقع همان فلسفه‌ی زندگی است که باید از بدو تولد به کودکان آموزش داده شود و ای‌کاش در کودکی، کسی آن را به من آموزش داده بود. (جین لهمان، لکسینگتن، میشیگان.)

کتاب برتری خفیف مناسب چه کسانی است؟

این کتاب در مسیر رشد و پیشرفت‌ در زندگی به شما احساس آرامش و امنیت می‌دهد، صبور بودن را می‌آموزد و یادتان می‌دهد هرچند کم، همیشه به‌ دنبال پیشرفت باشید. برتری خفیف به شما یاد می‌دهد نتایج مثبت و منفی از به کار بردن روش‌های ساده‌ی روزانه طی یک دوره به دست می‌آیند، نه درعرض یک شب.

با جف اولسون بیشتر آشنا شویم:

او تاجر و نویسنده‌ای درخشان و معروف در تمام ایالات متحده آمریکاست. جف اولسون (Jeff Olson) با نگارش کتاب برتری خفیف، به افراد زیادی کمک نمود تا زندگیشان از این رو به آن رو شود. از دیگر فعالیت‌های او می‌توان به سخنرانی‌های متعددش در آمریکا و سراسر جهان اشاره کرد. اولسون به عنوان یکی از پنج مدیر برجسته در یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تکنولوژی جهان شناخته می‌شود. او با یک گروه کوچک توانست درآمد یک شرکت بزرگ را 400 درصد ارتقا دهد و یکی از بزرگ‌ترین شبکه‌های توسعه فردی در جهان را ایجاد کند.

جملات برگزیده کتاب برتری خفیف:

- در مسیر رسیدن به هدف، در بیشتر مواقع خارج از مسیر هدف‌تان حرکت می‌کنید. این یعنی اینکه تنها راه رسیدن به هدف از طریق اصلاح پیوسته و مستمر است.

- مهم نیست کجایید، در هر لحظه می‌توانید با انتخاب‌های‌تان به‌ سمت منحنی موفقیت گام بردارید.

- موفقیت از هیچ به دست نمی‌آید. با چشم‌بندی و سحر و جادو یا با دست‌کشیدن روی چراغ جادوی علاءالدین و فکر‌کردن به چیزهای مثبت، دست‌یافتنی نیست. موفقیت حاصل شروعی کوچک است، آن‌قدر کوچک که دیده نمی‌شود و بیشتر افراد آن را نادیده می‌گیرند، اما باید شروعی برای آن وجود داشته باشد.

- بزرگ بودن چیزی نیست که از قبل مقدر شده باشد یا خارج از کنترل‌مان، به‌ اجبار در سرنوشت‌مان آورده شود. بزرگی در لحظه‌ی تصمیم‌گیریِ ماست.

- «باید سرتان را بالا بگیرید و مشت‌تان را پایین. اهمیتی ندارد بقیه به شما چه می‌گویند. اجازه ندهید عصبانی‌تان کنند. سعی کنید از طریق ذهن‌تان در جست‌وجوی ایجاد تغییر باشید.»

در بخشی از کتاب برتری خفیف می‌خوانیم:

پس ‌از کشف برتری خفیف و تجربه‌ی تأثیرش در چهار زمینه‌ی اساسیِ سلامت، امور مالی، روابط و رشد شخصی، پنجمین زمینه یعنی شادی شگفت‌انگیز پدیدار‌ شد، اما این پایان ماجرا نیست.

هرچه بیشتر درباره‌ی برتری خفیف و روشی که در زندگی بسیاری از افراد نتیجه‌بخش بوده فکر کردم، بیشتر متوجه اتفاق بزرگی که افتاده بود شدم. برتری خفیف بُعد بزرگ‌تری داشت، بُعدی فراتر از آنچه موجب بهبود زندگی‌مان می‌شد.

همان‌طورکه طیف مزیت‌هایی مثل سلامت، امور مالی، روابط، رشد شخصی و شادی، گسترده است، همگی‌شان یک نقطه‌ی مشترک دارند. همه‌ی آن‌ها درباره‌ی من‌ هستند: سلامتی‌ام، شادی‌ام، امور مالی‌ام، اما وقتی نباشم چه اتفاقی می‌افتد؟ و در رابطه ‌با این موضوع، وقتی من هنوز اینجا هستم چه اتفاقی می‌افتد؟ زندگی من در اتفاقاتی که بیرون از خانه برایم می‌افتند چه تغییری به وجود می‌آورد؟

زمانی‌که قدرت برتری خفیف را درک کردم و آن را به کار بردم، تأثیر شگرفش را در زندگی‌ام دیدم، اما من چه تأثیری بر جهان داشتم؟

خیلی زود فهمیدم من تنها کسی نیستم که این سوال برایش اهمیت دارد. در واقع، خواه این سوال را آگاهانه درک کنیم خواه ناآگاهانه، برای همه‌ی ما اهمیت دارد.

همه‌ وعده‌ی غذایی خوب و تختخواب گرم‌ونرم را دوست دارند. همه به همراهی کسی نیاز دارند که دوستش داشته باشند و او نیز دوست‌شان داشته باشد. همه می‌خواهند در زندگی‌شان شاد باشند، اما وقتی به این موارد توجه می‌کنیم، همه‌ی ‌ما چیز بیشتری می‌خواهیم. یکی از مهم‌ترین و عمومی‌ترین انگیزه‌های انسان تمایل به ایجاد تفاوت در زندگی است؛ اینکه به ‌علت وجود ما، جهان به جای بهتری تبدیل شود. انسان حیوانی اجتماعی است و در ما، برای تأکید بر تأثیر و اهمیت‌مان در جهان، حسی قوی وجود دارد.

فهرست مطالب کتاب

تحسین خوانندگان برتری خفیف
پیش‌گفتار
بخش یک - برتری خفیف چگونه عمل می‌کند؟
فصل اول - ولگرد ساحلی و میلیونر
فصل دوم - نخستین عنصر
فصل سوم - انتخاب
فصل چهارم - در انجام کارهای ساده ماهر شوید
فصل پنجم - آهسته بروید تا سریع‌تر برسید
فصل ششم - در دام جهش کوانتومی نیفتید
فصل هفتم - راز شادی
فصل هشتم - اثر موجی
فصل نهم - باید با سکه‌ی‌ یک‌سنتی شروع کنید
بخش دو - زندگی‌کردن با برتری خفیف
فصل دهم - دو مسیر زندگی
فصل یازدهم - مهارت‌یافتن در برتری خفیف
فصل دوازدهم - روی خودتان سرمایه‌گذاری کنید
فصل سیزدهم - یادگیری از مربی
فصل چهاردهم - از متحدان برتری خفیف خود استفاده کنید
فصل پانزدهم- پرورش عادت‌های برتری خفیف
فصل شانزدهم- سه قدم تا رسیدن به رویاهای‌تان
فصل هفدهم- زندگی‌کردن با برتری خفیف
فصل هجدهم- از اینجا به کجا خواهید رفت؟
دعوت شخصی
کتاب‌های متحول‌کننده‌ی زندگی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب برتری خفیف: تبدیل رفتارهای ساده به موفقیت و شادی نامحدود
نویسنده
مترجمحمید کلایی راد
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات343
زبانفارسی
شابک978-622-6573-50-4
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۳۰۰۰ ۴۱,۵۰۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب برتری خفیف

پارسا
۱۴۰۱/۷/۱۸
در این کتاب دیدگاهی بی‌نظیر وجود دارد که به ما می‌گوید تغییرات و اقدامات کوچک مستمر چگونه می‌توانند زندگی فردی، خانوادگی و کاری‌ ما را دگرگون کنند؛ راهبردی شگفت‌انگیز و ساده که هرکس بخواهد، می‌تواند آن را به کار ببندد.
پیش ‌از این، کتاب‌های خودیاری و موفقیت شخصی بسیاری را مطالعه کرده بودم که خاصی
دستاورد برایم نداشتند. ابتدا فکر می‌کردم این کتاب هم تفاوتی با آن‌ها ندارد، ولی اشتباه می‌کردم. برتری خفیف قدرت پذیرش شکست‌های زندگی‌ام را به من داد و به‌ این‌ ترتیب، توانستم فرسنگ‌ها دورتر را ببینم.
این کتاب من را از فشار عصبی ناشی از مستمر نبودن پیشرفتم نجات داد. به ‌عنوان مثال، تمام سال‌هایی که تلاش می‌کردم وزنم را متعادل کنم و همان‌طور بمانم، وزنم همیشه مثل ترن هوایی بالا و پایین می‌رفت و هیچ ثباتی نداشت. اما وقتی برتری خفیف را خواندم، این کتاب دیدگاهم را نسبت‌ به همه‌چیز عوض کرد. حالا می‌توانم به ‌دنبال هرچیزی که می‌خواهم بروم و مطمئنم با صبوری و در صورت استمرار موفق خواهم شد و این دیدگاه فقط به‌خاطر این کتاب به وجود آمد.
این کتاب در مسیر رشد و پیشرفت‌مان در زندگی به ما احساس آرامش و امنیت می‌دهد، صبور بودن را به ما می‌آموزد و یادمان می‌دهد هرچند کم، همیشه به‌ دنبال پیشرفت باشیم. برتری خفیف به ما یاد می‌دهد نتایج مثبت و منفی از به کار بردن روش‌های ساده‌ی روزانه طی یک دوره به دست می‌آیند، نه درعرض یک شب. و اینکه هیچ موفقیت و شکستی یک شبه اتفاق نمی‌افتد بلکه استمرار ما در انجام کارهای مفید و سازنده یا بلعکس مخرب در طولانی مدت هستند که سرنوشت مارا رقم میزنند.
شاهرخ
۱۴۰۱/۹/۱۸
شاید سؤالی در ذهن شما باشد که چرا عده‌ای موفق می‌شوند و عده‌ای دیگر تسلیم می‌شوند یا شکست می‌خورند؟
پاسخ این سؤال در کتاب برتری خفیف آمده است.
همانطوری که موفق شدن آسان است؛ موفق نشدن هم آسان است و تفاوت آن در برتری خفیف است.
حتما این کتاب را بارها و بارها بخوانید؛ قول می‌دهم پشیمان نمی‌شوید.
مهسا سلطانی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
من این کتاب رو چندین بار خواهم خواند به نظرم به سادگی یکی از قوانین مهم زندگی رو برای ما شرح داده و راهکارهایی رو گفته که با آن‌ها می‌توان انسان موفق تری بود و در آخر کتاب‌هایی مفید و موثر پیشنهاد داده شده.
حتما بخوانید
🎀Mahsa eghlima💚
۱۴۰۰/۹/۲۶
کتاب خیلی خوبی بود واسه منی که کتابهای زیادیو تو حوزه موفقیت خوندم جالب بود وجابتر اینکه اولش که خواشتم نظراتو بخونم هیچ نظری نبود واقعا حیف این کتابه خونده نشه حتما توصیش میکنم
Ali
۱۴۰۳/۱/۹
ترجمه به نظرم بعضی جاها کلمه به کلمه معنی شده که خیلی بده نگارش افتضاح اصلا قابل فهم نیست هر چی ادامه دادم به خواندن به امید اینکه بهتر بشه دیدم فرقی نکرد متاسفانه!
علی ظفری
۱۴۰۱/۱۱/۶
واقعا کتاب عالی
حتما مطالعه کنید
کلید موفقیت در تمام جنبه‌های زندگی و موفقیت بیان میکنه
جزو بهترین کتاب‌هایی بود که خوندم
راهکار‌های ساده و راحتی داره
Mr. Milad
۱۴۰۳/۱/۱۳
کتاب خیلی خفنی بود، بیشتر حرف کتاب اینه جطوری با کارهای کوچک روزانه موفقیت‌های بزرگ به دست بیاریم، قلبم نویسنده ساده و روانه میشه درکش کرد
ثنا عسکری
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
عالیه هرچی کتاب تو لیست دارید بزارید کنار و اول اینو بخونید هرچی که خواستین و نشده بهش برسید رو این کتاب بهتون دلیلش رو میگه
Elina
۱۴۰۲/۵/۳
واقعا خیلی کمکم کرد و اگه کسی واقعا انجام بده تو زندگی خیلی موفق میشه قطعا و زمانی که اینو خوندم خیلی انگیزه گرفتم
ندا
۱۴۰۲/۱۱/۱۶
عالی بود واقعا همین کارهای کوچک در زندگی در طول زمان کل زندگی و عادت هایمان رو تغییر میده این کتاب و باید صدبار خوند
حسن صادقی
۱۴۰۱/۹/۲۹
ممنون از نویسنده و مترجم آن و ممنون از کتاب راه که این چنین کتابها رو در اختیار ما میگذاره
فوق العاده است.
پردیس خورشیدی
۱۴۰۱/۱۰/۲۳
عالی بود. آگاهانه و هوشمندانه باید در مسیر موفقیت قرار بگیریم انرژی بی نهایت هست یادتون باشه 😊
علی جواهری
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
قدم‌های کوچک کودکانه، أما مداوم ما رو به اون چیزی که میخوایم میرسونه👌
کتاب فوق العاده‌ای بود
Masoume Zahedani
۱۴۰۱/۸/۲۷
من مقدار کمی از کتاب را خوانده‌ام واقعا خیلی لذت میبرم و تصمیم دارم دستور العمل آن را انجام دهم
محمد امین مختومی
۱۴۰۱/۶/۱۵
کتابی است که دید ووسعت دید تو را برای هدف افزایش می‌دهد هرکس بداند بسیار خوب است
مشاهده همه نظرات 32

راهنمای مطالعه کتاب برتری خفیف

برای دریافت کتاب برتری خفیف و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.