معرفی و دانلود کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر

عکس جلد کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر

پاریس همچون جشنی بی‌کران برای عاشقان است! کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر به قلم جوجو مویز، مجموعه داستانی عاشقانه و خواندنی‌ست که در نخستین قسمتش، داستان تحول درونی دختری به نام نل را روایت می‌کند. این کتاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز به شمار می‌رود.

درباره کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر:

جوجو مویز (Jojo Moyes) خالق کتاب موفق من پیش از تو و من پس از تو این بار نیز با داستانی عاشقانه شما را محسور خواهد کرد!

مویز پیش از نگارش این کتاب تمامی آثار خود را به صورت داستان بلند و رمان منتشر می‌کرده است و از همین جهت می‌توان کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر (Paris for One and Other Stories) را نقطه عطفی در کارنامه نویسندگی‌اش تلقی کرد. طبع‌آزمایی او در سبک داستان کوتاه نویسی نیز موفقیت‌آمیز بود و توانست بار دیگر هنر و خلاقیت داستان‌نویسی‌اش را به اثبات برساند.

کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر همان‌گونه که از نامش آشکار است، مجموعه داستانی مشتمل بر 9 داستان کوتاه می‌باشد که در تمامی آن‌ها روح عاشقانه‌ای جاریست. تمرکز مویز بر حس زنانگی سبب شده تا راوی این داستان‌ها نیز همچون بیشتر داستان‌هایش بانوان باشند. زنانی که از زندگی‌شان راضی نیستند و در جستجوی مسیر زندگی خود سفری معنوی یا حقیقی را آغاز می‌کنند.

روایت‌های شیرین و دوست‌داشتنی این کتاب دارای حس شوخ‌طبعی ظریفی هستند که لذت خواندن آن را چند برابر می‌کنند. در نخستین داستان این مجموعه که تنها در پاریس نام دارد، شاهد روایت ماجرای دختری به نام نل هستیم؛ او در طی یک حادثه با خود حقیقی‌اش روبه‌رو می‌شود و از آن پس مسیر زندگی‌اش تغییر می‌کند...

نکوداشت‌های کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر:

- مویز ما را با خود به تعطیلاتی در پاریس می‌برد و با خواندن کتاب حاضر طعم شیرین این تجربه را حس خواهید کرد. (آمریکای امروز)
- رمانی جذاب و خوش‌خوان که در فضای آن غرق خواهید شد و برای مطالعه در آخر هفته ایده‌آل است! (میامی هرالد)
- تمامی داستان‌های این کتاب همراه با چاشنی نبوغ ادبی مویز و تعلیقات به‌جا و هیجان‌انگیز نوشته شده است. (بررسی‌های کرکوس)

خواندن کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

تمامی علاقمندان رمان‌های عاشقانه و سرشار از توصیف فضای رومانتیک را به خواندن این اثر جذاب دعوت می‌کنیم.

با جوجو مویز بیشتر آشنا شویم:

جوجو مویز با نام اصلی پائولین سارا جو مویس روزنامه‌نگار و نویسنده در سال 1969 در لندن چشم به جهان گشود. این روزنامه‌نگار بریتانیایی‌تبار، به طور جدی و حرفه‌ای از سال 2002 داستان‌نویسی را آغاز نمود و پیش از آن در نشریاتی همچون ساندی مورنینیگ پست و روزنامه ایندیپندنت فعالیت داشت. مویز در سال 1992 توانست مدرک کارشناسی ارشدش را در حوزه روزنامه‌نگاری از دانشگاه شهر دریافت کند.

نخستین تجربه‌های مویز در زمینه نویسندگی در روزنامه دیلی تلگراف رقم خورد و مقالاتی از وی در آنجا منتشر شد. او از جمله نویسندگان خوش اقبال و موفقی است که تاکنون دو بار موفق به دریافت جایزه سال رمان عاشقانه شده است. علاوه بر استقبال خوانندگان انگلیسی‌زبان که سبب شده داستان‌های او همواره در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز باشد، بسیاری از رمان‌های جوجو مویز به چندین زبان در سراسر دنیا ترجمه شده‌اند.

در بخشی از کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر می‌خوانیم:

فابین با یک تی‌شرت و پیژامه خانگی در پشت‌بام نشسته بود، غرق در فکر، فنجان خالی قهوه‌اش در کنارش. به عکس کوچک سندرین که در دست داشت، نگاه می‌کرد. ناگهان هوا خیلی سرد شد. دیگر نمی‌توانست در پشت‌بام بنشیند، تصمیم گرفت به اتاق برگردد اما این‌بار با احتیاط نگاهی به دوروبر آپارتمان انداخت. سندرین حق داشت. خیلی به‌هم ریخته است. سطل زباله‌ای برداشت و به جمع‌آوری و مرتب‌کردن پرداخت.

یک‌ساعت بعد، این آپارتمان کوچک تقریباً مرتب شده بود: لباس‌های کثیف داخل سبد لباس چرک‌ها و روزنامه‌های تاریخ گذشته داخل سطل جلو در بود. لباس‌های شسته شده را درآورد و پهن کرد تا خشک بشوند. همه چیز مرتب و سر جایش بود؛ خودش هم اصلاح کرده، حمام رفته و لباس پوشیده. همه چیز آماده بود تا مشغول نوشتن شود. صفحاتی را که پیدا کرده بود را به ترتیب شماره صفحات در کنار لپ‌تاپش مرتب کرد؛ صفحه رویی را برداشت، صاف نگه ‌داشت و به آن خیره شد.

زمان می‌گذشت. برخی از صفحاتش را می‌خواند، سپس آن‌ها را پایین می‌گذاشت. صفحه‌ای را برمی‌داشت. و مدتی آن را مطالعه می‌کرد. سپس انگشت‌هایش را برروی دکمه لپ‌تاپ می‌گذاشت. به تلفنش نگاه کرد. بعد از پنجره به پشت‌بام‌های خاکستری چشم دوخت. به دستشویی رفت. دوباره به صفحه کلید خیره شد. سرانجام به ساعتش نگاه کرد و بلند شد. ژاکتش را برداشت.

فهرست مطالب کتاب

تنها در پاریس
در میان جیرجیرک‌ها
عشق در بعدازظهر
پرنده‌ای در دست
کفش‌های پوست تمساح
سرقت مسلحانه
کت پارسال
سیزده روز با جان‌سی
فهرست خرید کریسمس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر
نویسنده
مترجمفرانک سالاری
ناشر چاپینشر البرز
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-964-442-963-7
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر

مونا مجتبی زاده
۱۴۰۰/۱۲/۱
کتاب متوسط ولی خوبی بود خیلی هیجان انگیز یا جذاب مثل سایر کتابهای این نویسنده نبود کتابیه که قطعا ترغیب نمیشم دوباره بعد از مدتی بخونمش یا به کسی پیشنهادش بدم. تنها نکته مثبتش شاید این بود که وقتی نل از اون تفکرات محدود و پیله مانند خودش خارج شد و تونست با اونها کنار بیاد دید زندگی راحتتر و زیباتر از قبله
غزال محرابیان
۱۴۰۱/۳/۳۰
دوسش داشتم استقلال و مواجه با تنهایی و اینکه یاد بگیریم چگونه به ترس‌ها غلبه کنیم و اینکه از چهار چوب‌های جامعه و خانواده بیرون بزنیم و کشف کنیم
M.rezaei
۱۴۰۲/۶/۱
جوجو مویز در این کتاب هم مانند سایر رمان‌ها بسیار قوی و جذاب ظاهر شده. داستان واقعا جذاب و باز هم مثل سایر آثار او به قدرت زن اشاره دارد.
bita
۱۴۰۲/۴/۲۰
تو استفاده از این کتاب مشکل داشتم پشتیبانی کتاب راه خیلی سریع پیگیری کردن و مشکلم حل شد
ممنون از عوامل کتابراه☺😍
آتنا شیخی
۱۴۰۲/۴/۱۴
کتاب خییلی خووب و مفیدی بود برای یاد گرفتن در برابر مواجه شدن با ترس‌هایی که تو ذهنمون بزرگش کردیم.
پیشنهاد میشه
saeed bahrami
۱۴۰۰/۵/۳۰
اگر کتابی جذاب برای اوقاتی محدود در تاریکی نیمه شب میخواهید این کتاب توصیه نمی‌شود چراکه دچار بی خوابی میشوید😂
منیره طرق منظر
۱۴۰۰/۱۲/۲۷
داستان تنها در پاریس برام جالب بود ولی انگار داستان‌ها باعجله به پایان رسیده بودند
محمد
۱۴۰۱/۵/۱۰
واقعاً نل شخصیت اصلی داستان جالبی دارد ما می‌توانیم خیلی چیز‌ها ازش یاد بگیریم
زهره ابازری
۱۴۰۰/۹/۳
کمی سرگرم کننده و خیلی ساده بود
در کل پیشنهادش نمیکنم مگر به گروهای سنی کم
سهیلا رفیعی
۱۴۰۱/۷/۲۱
بعد مدت‌ها‌ی قصه عاشقانه که آخرشم قشنگ تموم شد
zara Rahnama
۱۴۰۱/۱/۲۹
جوجومویز و شاهکاری دیگر
نمیشه از قلم جوجومویز براحتی گذشت
ریحانه قاسمی
۱۴۰۰/۷/۱۷
داستانای خوبی داشت اما خیلی سطحی بود و زود تموم میشد
هنگامه هاشمی
۱۴۰۲/۱۲/۱۳
جوجو مویز کتاب هاش عالیند این هم عالی بود
شیدا
۱۴۰۲/۳/۸
کتاب بدی بود خیلی خوبم نبود
Afsaneh aram
۱۴۰۱/۱۰/۱۷
یه کتاب خیلی معمولی...
مشاهده همه نظرات 16

راهنمای مطالعه کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر

برای دریافت کتاب تنها در پاریس و داستان‌های دیگر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.