معرفی و دانلود کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم

عکس جلد کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم
قیمت:
6500 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم

در کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم نوشتۀ عباس دستگاه، به ارائه مفاهیم و ریشه‌های توانمندسازی، اهمیت و ضرورت توانمندسازی، روش‌های توانمندسازی، مدل‌ها و الگوهای توانمندسازی، سطوح توانمندسازی، اهداف توانمندسازی، ابعاد و مزایای توانمندسازی کارکنان در سازمان پرداخته می‌شود.

سازمان‌های پیشرو در هزاره سوم، تنها از طریق بکارگیری الگوهای پیشرفته، توسعه نیروی انسانی، یادگیری سازمانی و راهبردهای توسعه و بالندگی قابلیت‌های پرسنل و کارکنان، می‌توانند پاسخگوی نیازهای سازمان آن هم با سرعت و انعطاف بیشتری باشند.

توسعه منابع انسانی یکی از مهم‌ترین اهداف راهبردی سازمان‌های پیشرو عصر کنونی است که به منظور ارتقای سطح دانش، مهارت، تجربه و کیفیت، تعالی و عملکرد سرمایه‌های سازمان و حتی تغییر ویژگی‌های فردی کارکنان، به مدیریت ارشد چنین سازمان‌هایی ابلاغ می‌گردد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ماهواره
سال انتشار۱۳۹۷
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات225
زبانفارسی
شابک978-600-459-295-6
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم

برای دریافت کتاب توانمندسازی منابع انسانی با راهکارهای نوین در هزاره سوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.