معرفی و دانلود کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد

عکس جلد کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد
قیمت:
16000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد

کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد نوشته فیلیپ ال هانسیکر و جوهانا هانسیکر، دستورالعمل‌های کاربردی برای پرورش مهارت کسب موفقیت را به شما آموزش می‌دهد.

شاید بتوان گفت دشوارترین و در عین حال جذاب‌ترین وظیفه مدیران، مدیریت بر افراد دیگر است. این مهم، فرآیندی پویا در جهت انطباق با تغییرات و تحولات ایجاد شده در مکان‌های گوناگون و پیچیده‌ کاری است. «مدیریت بر افراد»، شرایطی را برای شناخت گروه‌های کارآمد مهیا ساخته و مهارت پرورش و اداره اعضاء فعال و راضی از شرایط کاری گروه‌های مذکور را در شما ایجاد می‌کند.

لازمه اثربخشی مدیریت بر دیگران، خودآگاهی و خویشتن‌داری است. علاوه بر قدرت اثربخشی بر دیگران که زمینه دستیابی به اهداف فردی و سازمانی را مهیا می‌سازد، توانایی‌های میان فردی در کارهای گروهی و انفرادی نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. تشکیل گروه‌های کارآمد، یکی از نیازهای ضروری مدیران امروز بوده که لازمه آن قدرت تعیین اهداف، برنامه‌ریزی و طرح‌ریزی کاری، تفویض وظایف، برانگیزش پیروان، ارزیابی عملکرد، و حل مشکلات است.

رهبری گروه، ضرورت کمک به دیگران را در جهت بهبود عملکرد و توسعه وضعیت شغلی آن‌ها ایجاب می‌کند. یک رایزنی موفق می‌تواند در پیشبرد اهداف شخصی، حرفه‌ای، و سازمانی مفید واقع شود. استفاده از مهارت‌ها و راهبردهای ارائه شده در کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد (Managing people) به منظور کمک به دیگران در کسب موفقیت، نه تنها کارآیی شما را در جایگاه یک مدیر، بلکه محبویت شما را هم در جایگاه یک رهبر افزایش می‌دهد.

کتاب مدیریت بر افراد شامل راه‌کارهایی برای تقویت مهارت‌های افزایش اعتماد به نفس، برقراری ارتباط سالم و ایجاد فضای اعتماد متقابل و دستورالعمل‌های گام به گام، توصیه‌ها، خودآزمایی‌ها، از خود بپرسیدها برای ایجاد انگیزه در کارکنان، برقراری روابط سازنده و بهبود عملکرد است.

جداول، توضیحات، نکات، و مطالعات موردی برای ابراز شیوه ارزیابی پیشرفت در کار، ارتقاء دادن عملکرد گروه کاری و مدیریت تغییرات و تحولات است، که توسط فیلیپ ال هانسیکر (Philip L. Hunsaker) استاد مدیریت رفتار سازمانی دانشکده مدیریت کسب و کار دانشگاه سان دیاگو و جوهانا هانسیکر (Johanna Hunsaker) استاد مدیریت رفتار سازمانی، و سرپرست گروه آموزش مدیریت، رهبری و اخلاقیات دانشکده مدیریت کسب و کار دانشگاه سان دیاگو به نگارش در آمده است.

در بخشی از کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد می‌خوانید:

لازمه برقراری ارتباط مؤثر با افراد تحت مدیریت، ارسال پیام‌های واضح و قابل درک به منظور دریافت صحیح آن‌ها می‌باشد. هر چه پیام‌های ارسالی از صراحت و صداقت بیشتری برخوردار باشند، انتقال آن‌ها نتیجه بخش‌تر خواهد شد.

انتقال مفهوم پیام
مدیران برای کسب موفقیت باید توانایی ارسال پیام‌های صریح و بدون ابهام را در خود ایجاد کنند تا بتوانند اطلاعات مورد نظر خود را به‌ طور مؤثرتری منتقل کنند. مدیران کارآمد برای تفهیم اطلاعات مورد نظر از مجاری متعدد انتقال پیام استفاده می‌کنند؛ به عنوان مثال، اگر هم‌زمان با ترسیم نمودار برای تفهیم منظور خود از حالت چهره و حرکات بدن نیز استفاده کنند، از سه مجرای انتقال پیام بهره برده‌اند. با استفاده از ضمایر شخصی از قبیل «من» و « َ م»، این اطمینان حاصل می‌شود که فرد مسئولیت ارزیابی پیام و احساس منتقل شده را پذیرفته است. برای اجتناب از ایجاد سوء برداشت، اطلاعات موجود در پیام باید دقیق بوده و جزئیات را به گونه‌ای ملموس بیان کند. استفاده از زبان ساده و پرهیز از زبان فنی و تخصصی، روشی ساده جهت انتقال صحیح مفهوم پیام می‌باشد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1. خودشناسی
پرورش خودآگاهی
به‌ کارگیری هوش هیجانی
جسارت
خود را از پیش آماده کنید
یک موضوع قابل بحث را مطرح کنید
تصویرسازی کنید
دورنمای کار را تصور کنید
صبور باشید
بررسی فرضیه‌ها
تبیین ارزش‌ها
تدوین رسالت شخصی
فصل 2. تعامل با دیگران
برقراری یک ارتباط مؤثر
ارسال پیام
استماع فعال و مؤثر
درک اشاره‌های غیرکلامی
آموزش مهارت‌ها
ارائه بازخورد
مذاکره
مدیریت تعارض‌ها
احترام به تفاوت‌های فردی
فصل 3. مدیریت کارگروه‌ها
برنامه‌ریزی و تعیین اهداف
شناخت اهداف
طراحی کار
کارگروه‌های کارآمد
تفویض کارآمد اختیارات
ایجاد انگیزه
تقویت مثبت
ارزیابی عملکرد
فصل 4. رهبری افراد
تبیین اصول اخلاقی
تناسبات فرهنگی
حل مسئله
کسب اقتدار
مدیریت تغییرات و تحولات
ارتقاء دادن دیگران
آماده‌سازی و رایزنی
مدیریت مشاغل

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد
نویسنده،
مترجمعصمت السادات صادق زاده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۴
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-289-175-4
موضوع کتابکتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه الکترونیک
16000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد

اکبر زیدابادی
۱۳۹۷/۵/۲۷
سلام کتاب خوبیست و میتونه ایده‌های خوبی بده
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد

برای دریافت کتاب توانمندی‌های شخصیتی مدیران در مدیریت بر افراد و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.