معرفی و دانلود کتاب آرامش فوری

عکس جلد کتاب آرامش فوری
قیمت:
26000 تومان - 3.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب آرامش فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب آرامش فوری و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب آرامش فوری

در کتاب آرامش فوری نوشتۀ دبرا لدرر و مایکل هال، می‌آموزید چگونه تنش‌های روحی خود را در محل کار، خانه و زندگی روزانه کاهش دهید و خودتان را مهیای یک زندگی مبتنی بر دانش و نگرش مثبت کنید.

سبک زندگی نوین ایجاب می‌کند که با به کارگیری تکنیک‌های مناسب و سازگار با موقعیت‌های پرتنش، خود را همگام با سرعت پیش رونده زندگی کرده و با حفظ تمرکز ذهن به امور جاری بپردازیم. نمی‌توان تسلطی بر جهان پیرامون داشت اما می‌توان واکنش‌های کنترل شده‌ای نسبت به رویدادهای جهان بروز داد. در کتاب آرامش فوری (Instant Relaxation)، روش‌هایی بسیار مؤثر، ساده و سریع را برای آرام‌سازی ارائه شده. در این روش‌های خاص می‌آموزید که چگونه در کمترین زمان ممکن به وضعیت کارآمد و توانمند آرامش دست یابید. به محض آشنایی و فراگرفتن فرایند فوق، حقیقتاً آرامش فوری را تجربه خواهید کرد.

تمرین‌ها و طرح‌های ارائه شده در مورد حالت آرمیدگی عمیق کتاب آرامش فوری بر اساس تجربیات دبرا در خصوص مراجع و فرآیند آرام‌سازی در امور پرتنش روزمره آن‌ها به نگارش درآمده، که البته نباید مهارت او را در ابداع این تمرین‌ها نادیده گرفت. شما هم می‌توانید با خواندن این کتاب و اجرای تمرین‌های آن به راحتی روش دستیابی به آرامش درون را بیاموزید.

دستورالعمل‌های گام‌به‌گام و ساده کتاب آرامش فوری که حاصل سال‌ها مطالعه و تجربه دبرا بوده اینک به صورت یک کتاب عملی و کاربردی در اختیار شما قرار دارد. کافیست با مطالعه و اجرای صحیح مراحل آن به کارآمدترین حالت روحی خود دست یافته و توان دستیابی سریع به آرامش را به منشا ظهور برسانید.

دبرا لدرر (Debra Lederer) پس از به پایان رساندن تحصیلات دانشگاهی، به منظور بهره گرفتن از استادان مطرح جهان در زمینه تکنیک‌های آرام‌سازی و مراقبه، به هفتاد کشور از شش قاره جهان سفر کرده. با توجه به فرهنگ‌های گوناگون و تحقیق در زمینه تکنیک‌های آرام‌سازی مطرح شده در آن جوامع، متوجه شد که بسیاری از این تکنیک‌ها قدمتی صد ساله دارند.

دکتر مایکل هال (Michael Hall) نکاتی در مورد آموزش مدیریت تنش و فشارهای روانی و همچنین تجارب شخصی ده سال گذشته دبرا را در جایگاه مشاور، به کتاب آرامش فوری منضم کرده‌. چراکه این کتاب توانایی شما را برای دستیابی فوری به آرامش در هر مکان و زمانی افزایش خواهد داد.

در بخشی از کتاب آرامش فوری می‌خوانیم:

شما می‌توانید با انجام دادن تمرینات آرام‌سازی فوری همیشه به حالت آرمیدگی عمیق خود دسترسی داشته باشید. این حالت درونی بخش جدایی ناپذیری از وجود شماست. زمانی که در این حالت قرار می‌گیرید، احساس آرامش، انرژی، تمرکز و آسودگی خواهید کرد. علایم آرام‌سازی از قبیل وضعیت بدن، نحوه تنفس، و نوع کلام نشانه‌هایی از ورود به حالت آرمیدگی عمیق هستند.

مداومت در انجام تمرینات آرام‌سازی فوری ذهن شما را متمرکز و هوشیار می‌سازد، و هنگامی‌ که ذهن متمرکزی داشته باشید احساس آرامش، انرژی، تمرکز، و آسودگی بیشتری خواهید کرد. شما می‌توانید با استفاده از روش‌ها و تکنیک‌های گوناگون احساس بسیار خوبی در طول روز داشته باشید. هر چه بیشتر بر سیستم فیزیولوژی، تفکرات و تصورات خود تمرکز داشته باشید، کنترل بیشتری بر حالت آرمیدگی عمیق خواهید داشت. بسیاری از افرادی که تمرینات آرام‌ سازی فوری را انجام می‌دهند نسبت به خودشان، خانواده‌شان و دیگران مهربان‌تر می‌شوند.

حتماً در زندگی با موقعیت‌های پر تنشی مواجه شده‌اید که قدرت اختیار و اعتماد به نفس شما را تحت الشعاع قرار داده است. با پیروی از دستورالعمل‌های ارائه شده در این کتاب می‌توانید به راهکارهای حفظ آرامش در این موقعیت‌های تنش‌زا پی‌ببرید. معمولاً، مراجعین از این‌ که با تمرکز بر تنفس، وضعیت بدن، و استفاده از تکنیک‌های تمرکز، بیان جملات تأکیدی و تصویرسازی ذهنی می‌توانند احساس بهتری داشته باشند شگفت زده می‌شوند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار 1
پیش‌گفتار2
سخن مترجم
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: کسب آرامش فوری در هفت روز
روز اول: آرام سازی با استفاده از تنفس
روز دوم: آرام سازی با استفاده از وضعیت مناسب بدن
روز سوم: آرام‌سازی با استفاده ازچشم‌ها
روز چهارم: آرام‌سازی با استفاده از گوش‌ها
روز پنجم: آرام سازی با استفاده از تصویر سازی ذهنی
روز ششم: آرام سازی با استفاده از محرک‌ها
روز هفتم: آرام سازی با استفاده از کلام
فصل سوم: برنامه فردی آرام سازی
نتیجه‌گیری
ضمیمه
فهرست برنامه آرام‌سازی فردی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب آرامش فوری
نویسنده،
مترجمعصمت السادات صادق زاده
ناشر چاپیانتشارات نظری
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات151
زبانفارسی
شابک978-600-289-167-9
موضوع کتابکتاب‌های انرژی درمانی، کتاب‌های روانشناسی بزرگسالان
قیمت نسخه الکترونیک
26000 ت - 3.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب آرامش فوری

سمیه جعفری
۱۳۹۹/۴/۳۰
اگر این روش‌ها رو بتونیم عملی کنیم به طور موقت میتونیم آرام بشیم از کتابراه میخوام کتاب‌هایی در مورد ایمان و توکل واقعی که میتونیم با عمل به اونها آرامش درونی پیدا کنیم به مجموعه خود اضافه کنند متشکرم.
Maryam Satna
۱۳۹۷/۶/۱۱
واقعا برای من عالیییییی، محتوای هریک از کتابهایی که خوندم،، مانند گنج گمشده‌ای که سالها بدنبالش بودم. سپاس فراوان به شما، و دوست عزیزم که کتابراه رو بهم معرفی کرد، 👍
مهدی بهزادی
۱۴۰۱/۲/۲
خوبه ولی خیلی جدی صحبت میکه و نمی‌تونی خیلی با کتاب ارتباط برقرار کنی ولی راه حل چند فصل اول خیلی کاربردی هست تونست در کنکور به شدت بهم کمک کنه
حسن زواره
۱۳۹۹/۱۰/۹
یکی از بدترین کتاب‌هایی بود که خوندم کل کتاب و میشد تو سه صفحه جمع کرد همه مطالب از اول تا اخر تکرار شده و فقط میگه نفس بکش پنج ثانیه
فاطمه خلیلی
۱۴۰۰/۱۰/۹
کتاب بسیار مفیدی هست و روش‌های کاربردی و آسون برای بالا بردن آرامش درونی معرفی میکنه
حامد
۱۴۰۰/۵/۷
خلاصه و کاربردی و البته مقدماتی
برای کسایی که به این تمیرینات آشنایی ندارن خیلی خوبه
پانته آ رجبی
۱۳۹۹/۵/۱۹
کتاب خوبیه یه قسمتایی از کتاب خیلی ب دردمخکرد ممنون.
Amir Sun1
۱۳۹۷/۶/۵
یکی از کتاب‌های خوبی که کتابراه به اشتراک گذاشته، تشکر
الهام غضنفری
۱۴۰۰/۷/۱۹
اگر تمرین‌ها جدی دنبال کنید خیلی جوابگو هست
زهرا سلمانی
۱۴۰۰/۲/۱۱
کتاب خوبیه و روش‌های ریلکس کردن رو اموزش میده
ابولفضل بیک
۱۳۹۸/۱۰/۲۰
خیلی مفید خوب کاربردی ممنون کتاب راه
نازنین روزبیانی
۱۳۹۷/۷/۱۵
کتاب خوبی بود ولی مطالب بسیار تکرار شده بود
امیرمحمد الماسی
۱۳۹۷/۶/۲۱
عالیه قطعن ارامش میده (:
محمد حسین عزیزی
۱۳۹۷/۶/۱۰
یعنی هیچ کدوم از روش‌ها کار آمد نیست. این کتاب نتوانسته تشخیص علت آرامش چیه. همش تحمیل میکنه که آرام شدید.
لقمان حکیم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰
کتاب مفیدیه ارزشمند وکاربردی
مشاهده همه نظرات 21

راهنمای مطالعه کتاب آرامش فوری

برای دریافت کتاب آرامش فوری و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.