معرفی و دانلود کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر

عکس جلد کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر

جان سی ماکسول در کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر، ویژگی‌هایی را که یک رهبر موفق به آن‌ها نیاز دارد معرفی می‌کند و سپس راه‌هایی برای به دست آوردن این ویژگی‌ها در برابر خواننده قرار می‌دهد. تمرین‌ها و نکاتی که این نویسنده‌ی پرفروش در این کتاب آورده است به هر رهبر و مدیری کمک می‌کنند تا به بالاترین سطح توانمندی در رهبری و مدیریت برسد.

درباره‌ی کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر

آنچه رهبران را موفق و مؤثر می‌کند، ویژگی‌ها و صفات درونی‌شان است. به همین علت است که اگر رهبری بخواهد خود را ارتقا دهد، باید از درون این صفت‌ها را تقویت کند و در خود پرورش دهد. آنچه جان سی ماکسول (John C. Maxwell) در کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر (The 21 Indispensable Qualities of a Leader) نشان می‌دهد این است که اگر یک رهبر به خوبی بتواند ویژگی‌های درونی و باطنی خودش را تربیت کند و رشد دهد، دیگران به طور خودخواسته دنباله‌روی او خواهند شد. او در این کتاب، 21 صفت که از نظرش اهمیت بسیار زیادی برای رهبری موفق دارند را معرفی و بررسی کرده است.

اولین صفتی که جان سی ماکسول در کتاب 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر به آن می‌پردازد، «شخصیت» است. به نظر این نویسنده، طرز برخورد یک رهبر با بحران‌ها، به خوبی نشان‌دهنده‌ی شخصیت او خواهد بود. هر مشکل و سختی‌ای دو راه در برابر رهبر قرار می‌دهد: یا او شخصیتِ رهبری را از خود نشان خواهد داد یا مصالحه خواهد کرد. هر دفعه‌ای که او شخصیت رهبری را از خود نشان دهد، قوی‌تر خواهد شد، حتی اگر نتایج نامطلوبی به بار بیاورد و شکست بخورد. جان سی ماکسول توصیه می‌کند اولین کاری که یک رهبر برای بهبود شخصیتش باید انجام دهد، این است که به دنبالِ ضعف‌هایی بگردد که منجر شده‌اند دست به مصالحه بزند و سپس برنامه‌ای برای اجتناب از اشتباهاتِ گذشته‌اش تدوین کند. بدون دیدن ضعف‌های شخصیتی و بدون به رسمیت شناختن این نقص‌ها نمی‌توان آن‌ها را از میان برد.

یکی دیگر از صفاتی که در کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر به آن پرداخته شده است، صفتِ «جذابیت» یا کاریزماست. به عقیده‌ی جان سی مکسول، بهتر است ما تلاش کنیم دیگران حس خوبی در مورد خودشان داشته باشند و کمتر به دنبال این باشیم که آن‌ها حس خوبی نسبت به ما پیدا کنند. یک رهبر باید بتواند در همان برخوردِ اول روی دیگران تأثیر بگذارد و نباید با مغرور بودن، القای حس ناامنی، بدخلقی، کمال‌گرایی و بدبینی از خود تصویری نامطلوب ارائه دهد.

می‌توان گفت داشتن 21 صفتی که در این کتاب مورد بررسی قرار می‌گیرند برای هر رهبر موفقی الزامی هستند و عدم برخورداری از آن‌ها باعث خواهد شد یک رهبر هر قدر هم شایسته و توانمند باشد نتواند به نتایج دلخواهش برسد. توصیه‌های جان سی ماکسول به رهبران، کمک زیادی به آن‌ها می‌کند که بتوانند رابطه‌ی خوبی با زیردستان و حتی رقبای خود برقرار کنند و مهارت‌های رهبری خود را ارتقا دهند. برای مثال، او در زمینه‌ی برقراری ارتباط، به رهبران توصیه می‌کند بسیار شفاف باشند، به نیاز‌ها، ابهام‌ها و خواسته‌های طرف مقابل‌شان توجه کنند. این نویسنده می‌گوید برخلاف آموزگارانی که یک ایده و مفهوم ساده را برای دیگران پیچیده می‌کنند، یک رهبر موفق باید قادر باشد ایده‌ها و مفاهیم پیچیده را ساده کند و از این سادگی در برقراری روابط خود بهره ببرد.

کتاب 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر توسط زهرا رنج کش ترجمه شده و انتشارات آتیسا آن را منتشر کرده است. نسخه‌ی صوتی این کتاب توسط انتشارات رمانو و با گویندگی اسماعیل عسگریان تهیه شده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر

  • جان سی ماکسول دوباره با ارائه‌ی ابزار‌هایی عملی و بینش‌هایی مفید، به هنر رهبری پرداخته است. (کنت بلانچارد، نویسنده)

  • دکتر جان سی ماکسول خبره‌ترین نویسنده در زمینه‌ی رهبری در جهان امروز است. اصولِ نوآورانه و همیشگیِ او برای رهبری مؤثرِ دیگران زندگی و کسب‌وکارِ من را شدیداً تحت‌تأثیر قرار داده است. (پیتر لو، نویسنده و سخنران در زمینه‌ی موفقیت و کسب‌و‌کار)

  • دوست صمیمی و عزیزِ من، جان سی ماکسول، توانایی خود در رهبری کردنِ رهبران را به خوبی اثبات کرده است. من از این کتاب بیش‌ازپیش یاد خواهم گرفت. (ماکس لوکادو، نویسنده‌ی کتاب تو استثنایی هستی)

کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به مسائل مرتبط با رهبری علاقه دارید و می‌خواهید اصولِ توصیه‌شده توسط خبره‌ترین نویسنده در این زمینه را بدانید، نباید شنیدن کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر را از دست دهید.

با جان سی ماکسول بیشتر آشنا شویم

جان سی ماکسول (متولد 1947) نویسنده و سخنران مشهور آمریکایی‌ست. او که می‌خواست همانند پدرش به شغل کشیشی بپردازد، مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه مسیحی اوهایو، مدرک کارشناسی ارشد خود را در رشته‌ی الهیات از دانشگاه آزوزا پاسیفیک و مدرک دکتری الهیات خود را از حوزه علمیه الهیاتی فولر دریافت کرد و در دهه‌ی 1970 میلادی در ایالت‌های ایندیانا، اوهایو، کالیفرنیا و فلوریدا به خدمت در کسوت کشیشی پرداخت. او در تمام این سال‌ها به نوشتن و سخنرانی کردن در زمینه‌ی رهبری نیز می‌پرداخت و در سال 2005 در تالار مشاهیر وب‌سایت آمازون قرار گرفت. جان سی ماکسول در سال 2014 توسط نشریه‌ی Inc به عنوان بهترین متخصص در زمینه‌ی رهبری و مدیریت انتخاب شد و هم‌اینک یکی از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و بیزینس ویک به شمار می‌رود. از میان آثار مشهور جان سی ماکسول می‌توان به کتاب‌های «اصول روابط»، «اصول رهبری» و «بی‌حد و مرز» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر می‌شنویم

بسیاری از رؤسای جمهور آمریکا به عنوان افراد بزرگ، در برقراری ارتباط بر کشور ما تأثیر گذاشته‌اند. جان اف کندی، فرانکلین دی روزولت و آبراهام لینکلن به عنوان نمونه‌های برجسته به ذهن می‌آیند. اما تنها یک رییس‌جمهور در طول زندگی ما ارتباطبرقرارکننده‌ی بزرگ نام داشت و آن، رونالد ریگان بود.

استعدادهای ارتباطی ریگان در اوایل کارش آشکار شد. او ابتدا شروع به کار در رادیو کرد. در اوایل بیست‌سالگی ریگان خیلی سریع به یکی از مشهورترین گوینده‌ها در غرب میانه تبدیل شد. او معمولاً بازی‌ها را به صورت زنده اعلام می‌کرد اما گاهی اوقات پخش هر بازی شیکاگو کابز را با استفاده از گزارش‌های وسترن یونیون شبیه‌سازی می‌کرد. در طول یکی از این بازی‌ها، در حالی که آگی گالان در وضعیت سختی مأمور زدن ضربه به توپ بود، سیم تلگراف از کار افتاد. ریگان به مدت 6 دقیقه تمام توان خود را به کار گرفت که وانمود کند گالان ضربه‌های پیاپی می‌زند تا زمانی که دوباره توانست گزارش ادامه‌ی بازی را دریافت کند. ریگان در طول دوران حرفه‌ای خود، توانایی غیرعادی‌ای در برقراری ارتباط و ایجاد رابطه با مردم را نشان داد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
7 دقیقه
مقدمه
14 دقیقه
فصل اول: شخصیت
12 دقیقه
فصل دوم: قدرت جذب دیگران
14 دقیقه
فصل سوم: تعهد
13 دقیقه
فصل چهارم: ارتباط
14 دقیقه
فصل پنجم: شایستگی
14 دقیقه
فصل ششم: شهامت
12 دقیقه
فصل هفتم: قدرت تشخیص
13 دقیقه
فصل هشتم: تمرکز
15 دقیقه
فصل نهم: سخاوت
15 دقیقه
فصل دهم: ابتکار عمل
14 دقیقه
فصل یازدهم: گوش دادن
14 دقیقه
فصل دوازدهم: شور و شوق
14 دقیقه
فصل سیزدهم: نگرش مثبت
14 دقیقه
فصل چهاردهم: حل مشکل
14 دقیقه
فصل پانزدهم: روابط
13 دقیقه
فصل شانزدهم: مسئولیت
13 دقیقه
فصل هفدهم: امنیت
14 دقیقه
فصل هجدهم: نظم و انضباط شخصی
14 دقیقه
فصل نوزدهم: خدمت به دیگران
14 دقیقه
فصل بیستم: قابلیت یادگیری
16 دقیقه
فصل بیست و یکم: توانایی رویاپردازی

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر
نویسنده
مترجمزهرا رنج کش
راویاسماعیل عسگریان
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۴ ساعت و ۵۶ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی اقتصاد و مدیریت، کتاب‌های مدیریت و رهبری
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر

Afshin Ramezani
۱۴۰۳/۱/۷
کسانی که میخوان مدیر یک قسمت باشند و یا حتی کسانی که میخوان زندگیشون رو مدیریت کنند به نظرم باید این کتاب رو بخونند
مجید استوار
۱۴۰۲/۱۱/۲۵
جان سی ماکسول واقعا انسان منظم و تمییز کاری هستند و به خوبی و نظم خاصی صفات رهبری رو برامون بیان میکنند
عباس مطوری
۱۴۰۲/۸/۳
این کتاب واقعا عالیه با داستان‌هایی که بیان میشه آموزش پذیری شنونده رو افزایش میده و واقعا آموزنده است.
ابراهیم آبادی
۱۴۰۳/۱/۲۲
فوق‌العاده است این کتاب کمک میکند بدونید چطور کارتون رو به بهترین حالت انجام بدهید
وحید خان
۱۴۰۲/۹/۲۱
این کتاب حداقل باید3مرتبه خوانده شود تا متوجه مفهوم نویسنده شد ولی در کل کتاب آموزشی خوبی هست.
حسین جعفری
۱۴۰۲/۱۲/۱۵
بسیار عالی و کاربردی و پایه و سنگ بنای موفقیت
داریوش درخشان
۱۴۰۲/۹/۳۰
بد نبود ولی بعضی از نظراتش خیلی فضایی بود
بابک حاجی محمدی
۱۴۰۲/۹/۲۹
خیلی آموزنده با صدای با کیفیت گوینده.
فرهاد سامانیفر
۱۴۰۳/۱/۵
بسیار مختصر و مفید با صدای گرم و گیرا
yavar shalile
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
من دوست داشتم و مطالب درستی بود
روح اله مظاهرپور
۱۴۰۲/۹/۱۹
کتاب خوبیه ارزش خوندن داره
مشاهده همه نظرات 11

راهنمای مطالعه کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر

برای دریافت کتاب صوتی 21 صفات بایسته‌ی یک رهبر و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.