معرفی و دانلود کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت

عکس جلد کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت
قیمت:
۳۳,۲۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت

کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت نوشته‌ی درموت اولیری بخش دیگری از ماجراهای این مجموعه‌ی محبوب و پرفروش است. توتو که روزهای زیادی را به مبارزه علیه حیوانات بدجنس لندن گذرانده حالا می‌خواهد با شرکت در جشنواره موسیقی کمی خوش بگذراند، اما دشمنان شروری می‌خواهند از گردهمایی بزرگ این مراسم سوءاستفاده کنند... .

درباره‌ی کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت

توتو از وقتی که اولین مبارزه‌اش را در لندن را پشت سر گذاشت حسابی مشغول بوده است. او و برادرش نقره‌ای مجبور بودند با انجمن‌های مخفی،‌ سیرک‌های بدون مجوز و دزدی‌هایی شبانه سروکله بزنند. اما توتو را که می‌شناسید، او عاشق معما و هیجان است! توتو به همراه برادر و دوستانش به ادب کردن قانون‌شکنان ادامه دادند و از این کار لذت بردند. اما وقتی در کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت (Toto the Ninja Cat and the Superstar Catastrophe) نوشته‌ی درموت اولیری با آن‌ها ملاقات می‌کنید عملیات‌های پی‌درپی حتی قهرمان نینجا را هم خسته کرده‌اند.

این گروه منحصربه‌فرد تصمیم دارند به تعطیلات بروند و چه انتخابی بهتر از مشهورترین جشنواره‌ی موسیقی جهان؟ توتو قرار است بعد از روزها کار مداوم حسابی خوش بگذراند، ولی دشمنان بدخواه حیوانات از هر فرصتی برای خلق آشوب استفاده می‌کنند. او خیلی زود متوجه می‌شود نقشه‌ای شرورانه برای هیپنوتیزم کردن جمعیت حاضر در کنسرت و تبدیل آن‌ها به موجوداتی بدون اراده وجود دارد. افراد بدجنسی به دنبال سواستفاده از شلوغی جشنواره هستند، موضوعی که توتو را حسابی عصبانی می‌کند. او همانطور که انتظار داریم تصمیم به نجات بقیه حیوان‌ها می‌گیرد اما این پرونده به توانایی‌های بیشتری از قدرت نینجایی نیاز دارد... .

کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت توسط فاطمه عباسی به فارسی ترجمه شده و انتشارات پرتقال آن را به چاپ رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی توتو، گربه‌ی نینجا

داستانی خواندنی و قوی درباره‌ی شگفت‌انگیزترین حیواناتی که می‌توانید تصور کنید! شخصیت اصلی مجموعه‌ی توتو، گربه‌ی نینجا (Toto the Ninja Cat) یک گربه‌ی تقریبا نابینا به اسم توتو است که همراه برادرش، نقره‌ای، در شهر لندن زندگی می‌کنند. این خواهر و برادر درواقع اهل ایتالیا هستند اما وقتی زن و شوهری مهربان این دو را به سرپرستی قبول می‌کنند، راهی انگلیس می‌شوند. کنار آمدن با شب‌های سرد این کشور خیلی راحت نیست ولی داشتن مراقب‌هایی دلسوز، غذای آماده و خانه‌ی امن حال آن‌ها را خوب می‌کند. با این وجود نقره‌ای و توتو، گاهی هوس ماجراجویی به سرشان می‌زند یا برای محافظت از قلمروی صاحبشان وارد نبرد با بقیه حیوانات می‌شوند.

گردش در شهری که نمی‌شناسید یا درگیری با حریف‌های عظیم‌الجثه چندان بی‌خطر نیست اما خواهر و برادر رازی دارند که بقیه از آن بی‌خبرند: توتو یک گربه‌ی نینجاست! او زمان زندگی در ایتالیا هنرهای رزمی را از استاد باتجربه‌اش آموخته که او هم مهارتش را از استادی ژاپنی یاد گرفته بود. او به توتو کمک کرد با وجود مشکل در بینایی به بقیه‌ی حواسش اعتماد کند و با قدرت لامسه، بویایی و شنوایی‌اش خیلی خوب محیط اطراف را بشناسد. همین توانایی خاص باعث شده توتو به خوبی از خود و برادرش محافظت کند. ولی وقتی به لندن می‌رسند، ماجراهای جدیدی رقم می‌خورد. مهارت‌های این گربه‌ی دوست‌داشتنی اینجا به چالش کشیده می‌شود چون در این شهر قدیمیِ پررمز و راز، خطرهایی انتظارش را می‌کشد که او تا امروز با آن‌ها مواجه نشده بود... .

جالب است بدانید درموت اولیری (Dermot O'Leary) برای نوشتن این داستان از زندگی خود الهام گرفته است. او و همسرش در سفری به ایتالیا،‌ دو گربه‌ی ولگرد را نجات دادند که یکی از آن‌ها نابینا بود. آن‌ها به سرعت متوجه شدند این گربه واکنش‌هایی شبیه نینجا دارد و همین موضوع تخیلاتی بامزه به ذهنش آورد. او در مصاحبه‌ای گفت ما دوست داریم تصور کنیم حیوانات خانگی‌‌مان وقتی خواب یا بیرون هستیم زندگی مخفیانه‌ای دارند،‌ پس می‌توان گفت داستان گربه‌ی نینجا به نوعی تصورات من درباره‌ی گربه‌ی نابینای خودمان بوده است. ماجراهای توتو و نقره‌ای معمولا به طنز خاص، وقایع هیجان‌انگیز و ماجراجویی‌های شبانه شهرت دارد اما این مجموعه درس‌هایی نیز برای آموختن به کودکان دارد زیرا درموت اولیری در طول داستان به ارزش دوستی، سازگاری با شرایط جدید، پایداری مقابل ناملایمات و البته دوستی با حیوانات می‌پردازد.

تاکنون پنج جلد از مجموعه‌ی توتو، گربه‌ی نینجا (Toto the Ninja Cat) منتشر شده که اسامی آن‌ها را می‌توانید در ادامه بخوانید:

  • توتو، گربه‌ی نینجا 1: در تعقیب مار کبرا
  • توتو، گربه‌ی نینجا 2: سرقت بزرگ پنیر
  • توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت
  • توتو، گربه‌ی نینجا 4: دزد قلاده‌ی یاقوت
  • توتو، گربه‌ی نینجا 5: Toto the Ninja Cat and the Legend of the Wildcat (این اثر که در سال 2021 به چاپ رسید هنوز به زبان فارسی برگردانده نشده)

در نکوداشت کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت

  • این داستان سرشار از لحظه‌های خنده‌دار و مضامین آموزنده‌ای است که آن را به انتخابی ایده‌آل برای خوانندگان تازه‌کار بدل می‌کند. (Lancashire Post)

کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این اثر را به کودکان 7 تا 12 سال که از داستان‌های ماجراجویانه و فانتزی لذت می‌برند، پیشنهاد می‌کنیم.

با درموت اولیری بیشتر آشنا شویم

درموت اولیری (Dermot O'Leary) یکی از مجریان توانا و نویسندگان پرفروش اهل بریتانیا است. او تاکنون در برنامه‌های مختلفی حضور داشته که از شاخص‌ترین آن‌ها باید به برنامه‌ی «صبح شنبه رادیو BBC2»، «Reel Stories» و همچنین پادکست «مردم، فقط مردم» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت می‌خوانیم

گربه‌رو برای دوست‌های جوانش دست تکان داد: «توتو! نقره‌ای! من اینجام!» گربه‌ها به ایستگاه پدینگتون، دروازه‌ی بزرگ ویکتوریایی به غرب انگلیس، رسیده بودند. حالا بچه‌گربه‌ها در استفاده از مترو حیوانات حسابی مهارت داشتند. وسیله‌ای که اکثر حیوانات لندن برای جابه‌جا شدن در سرتاسر این شهر بزرگ سوارش می‌شدند. اما ترمینال اصلی پدینگتون تجربه‌ای کاملاً جدید بود. گربه‌ها از مترو حیوانات که درست زیر سکوی شماره‌ی یک بود، خارج شده بودند؛ آن جا یک لوکوموتیو غول‌پیکر فیس‌فیسو منتظر ایستاده بود. با درها و پنجره‌هایی با قاب چوبی براق و واگن‌های یَشمی، بسیار تجملی به نظر می‌رسید.

نقره‌ای با تعجب گفت: «خیلی بزرگ‌تر از متروست، خواهری.» گربه‌ها به‌خاطر اولین سفرشان با قطار بسیار هیجان‌زده بودند، به‌خصوص که سفرشان شبانه بود و در یک واگن تختخواب‌دار به صبح می‌رسید. گربه‌رو گفته بود که این قطار، بی‌نظیر است؛ یک بلموند8 درجه‌یک تختخواب‌دار که آدم‌ها فقط برای مناسبت‌های خاص استفاده می‌کردند. با قدم‌های ریز به‌طرف دوستشان دویدند. توتو باید می‌پذیرفت ترس‌هایی که اول داشت حالا جایش را به هیجانِ اولین تجربه‌ی جشنواره‌ی موسیقی داده بود. مثل همیشه، گربه‌رو شبیه مردهای محترم انگلیسیِ عجیب و خاص لباس پوشیده بود؛ یک دست کت‌وشلوار کتان زرد کم‌رنگ با دستمال‌گردنی اصل. پاچه‌های شلوارش را توی جوراب‌های ساق‌بلند کِرِم کرده بود. یک جفت کفش چرم قهوه‌ای پایش بود و کلاه لبه‌دار سبز براقی بر سر داشت. هم باحال به نظر می‌رسید و هم عجیب؛ در مجموع شخصیتش هم همین بود!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت
نویسنده
مترجمفاطمه عباسی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات202
زبانفارسی
شابک978-622-274033-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت

برای دریافت کتاب توتو، گربه‌ی نینجا 3: فاجعه در کنسرت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.