معرفی و دانلود کتاب تولدت مبارک اژدها

عکس جلد کتاب تولدت مبارک اژدها
قیمت:
5000 تومان - 0.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تولدت مبارک اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تولدت مبارک اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تولدت مبارک اژدها

کتاب تولدت مبارک اژدها نوشته‌ی استیو هرمان داستانی بامزه و آموزنده دارد و درباره‌ی پسرکی به نام اندی است که می‌خواهد برای اژدهایش دیگی‌دوو، جشن تولد بگیرد و او را غافل‌گیر کند.

درباره کتاب تولدت مبارک اژدها:

اندی در کتاب تولدت مبارک اژدها (Happy Birthday, Dragon) دیگی را خیلی دوست دارد و می‌خواهد خوشحالش کند، پس بی‌خبر از او یک جشن تولد برایش می‌گیرد تا غافل‌گیر شود. دوستانش را دعوت می‌کند و برایش کیک تولد می‌خرد. دیگی از این بابت خیلی خوشحال می‌شود، با دوستانش بازی می‌کند و در کنار آن‌ها روز تولد خود را جشن می‌گیرد. او از اندی بابت محبت و همه‌ی زحمت‌هایی که کشیده تشکر می‌کند، اندی هم از خوشحالی او، شاد و خرسند است.

درباره‌ی مجموعه کتاب اژدهای من:

دیگی حیوان خانگی عجیب و غریب، ولی اهلی و خوش قلب اندی است. اندی او را همانند یک کودک تربیت می‌کند و مهارت‌های لازم را به او می‌آموزد. اژدها یکی از موجودات بسیار جذاب برای کودکان محسوب می‌شود و مشخصه‌ی هیجان‌انگیزش این است که موقع عصبانیت از دهانش آتش بیرون می‌آید؛ پس اندی مجبور است برای جلوگیری از آتش‌سوزی، او را آموزش دهد تا بتواند خشم خود را کنترل کند.

بچه‌ها با خواندن این مجموعه کتاب، خود را جای اژدها گذاشته و به نقاط ضعف و قوتشان پی می‌برند. مجموعه کتاب‌های اژدهای من داستان‌هایی سرگرم کننده و در عین حال آموزنده دارد که هم بین کودکان و هم بین والدین و مربیان آن‌ها محبوبیت دارد.

استیو هرمان (Steve Herman) را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده‌ی پرفروش کتاب‌های کودکان است و علاقه بسیاری به ارزش‌های زندگی اجتماعی و عاطفی و آموزش آن‌ها به کودکان دارد.

مطالعه کتاب تولدت مبارک اژدها به چه کسانی توصیه می‌شود؟

درمانگران و مربیان بسیاری توصیه کرده‌اند که مادر و پدرها کتاب‌های مجموعه اژدهای من را برای فرزندان سنین 4 تا 9 سال خود بخوانند تا کودکان از راهی سرگرم کننده، اثرگذار و قابل درک با مفاهیم زندگی و نحوه کنار آمدن با چالش‌های آن آشنا شوند. به دلیل نثر روان، جمله‌های کوتاه و تصویرهای جذابی که دارد، کودکانی که به تازگی خواندن و نوشتن را یاد گرفته‌اند هم می‌توانند این کتاب‌ را بخوانند و از آن لذت ببرند.

در بخشی از کتاب تولدت مبارک اژدها می‌خوانیم:

ما دور دوستمان جمع می‌شویم و می‌گوییم:
«دیگی‌دوو، ما دوستت داریم و خیلی خوشحالیم که امروز تولدتو جشن گرفتیم!»

تولد یک روز خاص و مهم است که فقط یک بار در سال است. خوشحال و شادی آن روز ر با دوستان و خانواده تان تقسیم کنید.

پس در روز تولدتان هورا بکشید، خودتان را دوست داشته باشد و برای توانایی و استعدادهایی که دارید به خود افتخار کنید و این روز خاص را که در آن به دنیا آمده اید، جشن بگیرید.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تولدت مبارک اژدها
نویسنده
مترجمپردیس الله بیگی
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات44
زبانفارسی
شابک978-600-8881-82-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تولدت مبارک اژدها

ساراجعفری
۱۴۰۲/۱۰/۱
خوشحال کردن دوستان با تولد گرفتن برای آنها
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب تولدت مبارک اژدها

برای دریافت کتاب تولدت مبارک اژدها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.