معرفی و دانلود کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!

عکس جلد کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!

بوبو چراغ‌قوه‌ی باغ وحش را برداشته و از کار انداخته است. حالا دوستش فیفی دارد این ماجرا را همه‌جا جار می‌زند. باید دید کدام‌یک از آن‌ها موفق می‌شود آن‌یکی را توی دردسر بیندازد. کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! یک داستان طنزآمیز و مهیج به‌قلم فیل گوسیه است که یکی از دردسرهای رایج دوستی‌های دوران کودکی را به تصویر کشیده است.

درباره‌ی کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!

حتما برایتان پیش آمده فکر کنید چیزی را خراب کرده‌اید و خودتان را به آب و آتش بزنید که صاحبش از موضوع باخبر نشود. بعد درست همان‌موقع یک خبرچین پیدا می‌شود و تهدیدتان می‌کند که همه‌چیز را لو می‌دهد. شخصیت اصلی کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! (Oh No, Bobo!: You're in Trouble)، نوشته‌ی فیل گوسیه (Phil Gosier) نیز در چنین دردسری افتاده است. او سعی دارد چراغ‌قوه‌ی مسئول باغ وحش را که در دست او از کار افتاده تعمیر کند، اما هرچه آن را دستکاری می‌کند همه‌چیز پیچیده‌تر می‌شود. در تمام این مدت دوست خبرچینش فیفی دور او می‌چرخد و جار می‌زند که «خرابش کردی». به‌نظر می‌رسد او قصد دارد تمام باغ وحش را از این موضوع باخبر کند...

این داستان یک پیرنگ ساده، اما جذاب دارد که برای کودکان ملموس و قابل تصور است. همه‌ی ما در سنین کودکی در شرایطی قرار گرفته‌ایم که کنترل اوضاع از عهده‌مان خارج می‌شود و ترس و دلهره به ما اجازه‌ی تصمیم‌گیری درست نمی‌دهد. گاهی شرایط پیچیده و خطرناک به‌نظر می‌رسد و گاهی نیز چنین نیست. باید دید بوبوی داستان بعد از اینکه چراغ قوه از کار می‌افتد تدبیری می‌اندیشد؟ و اصلاً تهدیدهای فیفی به نتیجه‌ای می‌رسد یا نه. همه‌چیز به شانس و اقبال بوبو بستگی دارد.

از ویژگی‌های جذاب داستان توی بد دردسری افتادی بوبو! باید به تصویرگری ویژه‌ی آن که تکمیل‌کننده‌ی روایت داستان است اشاره کرد. این ویژگی در اغلب کتاب‌های تصویری وجود دارد و به مخاطب کودک کمک می‌کند بتواند به کمک تصاویر به ویژگی‌های ظاهری و حتی افکار شخصیت‌ها پی ببرد. مزیت دیگر کتاب‌های تصویری پیش‌رونده بودن روال داستان و متن اندک آن است که برای کودکانی که تازه خواندن را آموخته‌اند، مناسب است و کار مطالعه‌ی کتاب را برایشان آسان‌تر می‌کند.

کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!، با ترجمه‌ی روان فرزین سوری از سوی انتشارات پرتقال که ناشر کتاب‌های متفاوت کودک و نوجوان است، منتشر شده و در دسترس علاقمندان قرار دارد.

کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب کودکان 3 تا 7 سال است و می‌تواند برایشان داستانی سرگرم‌کننده و هیجان‌انگیز باشد.

با فیل گوسیه بیشتر آشنا شویم

فیل گوسیه یک مدیر هنری و طراح مستقل است که از دانشگاه مریلند فارغ التحصیل شده است. کتاب‌های تصویرسازی‌شده‌ی او عبارتند از «Discovery Channel»، «Marvel» و... او کتاب‌های خود را نیز تصویرگری می‌کند و علاوه‌بر کتاب حاضر، کتاب «Snow Beast Comes to Play» نیز از این جمله آثار اوست. گوسیه هم‌اکنون همراه با خانواده‌اش در حومه‌ی مریلند زندگی می‌کند.

در بخشی از کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! می‌خوانیم

ای‌وای!
خودش است!
گیر‌‌‌افتادم!
حالا چه‌کار کنم؟!
- آقای نگهبان
- جان من بهش نگو! هر‌کاری بگویی برات می‌کنم.
- خب‌باش. بگو: «فی‌فی‌ بهترین موجود دنیاست.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!
نویسنده
مترجمفرزین سوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462822-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو!

برای دریافت کتاب توی بد دردسری افتادی بوبو! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.