معرفی و دانلود کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود

عکس جلد کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود
قیمت:
16400 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود

کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود نوشته‌ی سارا لین ریوول، داستان دلنشین دختر کوچولویی را به تصویر می‌کشد که با وجود همه‌ی خبرهای بدی که در اطرافش وجود دارد، تلاش می‌کند تا حال اطرافیانش را خوب کند و دنیا را به جای زیباتری تبدیل کند.

موضوع کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود چیست؟

پدر و مادر در حال دیدن تلویزیون بودند که خبرهای بدی از اخبار شنیدند و به شدت ناراحت شدند. دختر بچه‌ی خانواده از این ناراحتی پدر و مادر و اطرافیانش هم غصه‌دار شد و هم ترسیده بود اما نمی‌دانست باید چه کاری انجام دهد. خانم معلم در کلاس به بچه‌ها گفت که همیشه سعی کنید با کارهای بزرگ و کوچک، دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کنید. دختر بچه مصمم شد تا کاری کند که حال اطرافیانش را بهتر کند...

سارا لین ریوول (Sarah Lynne Reul) در کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود (The Breaking News) موضوعی را برای داستانش انتخاب کرده که در عصر امروز به شدت در جامعه رواج دارد؛ شنیدن اخبار و اتفاقات بد در دنیا و تاثیری که این اخبار روی کودکان می‌گذارد. در این کتاب دختر بچه دقیقاً نمی‌داند که چه اتفاق بدی افتاده بلکه تنها از حال اطرافیانش متوجه می‌شود که آن‌ها غمگین هستند و به همین دلیل او هم ناراحت می‌شود.

کتاب خبر فوری داستانی در مورد مهربانی، امید و قوی بودن در اوضاع بد جامعه است. قهرمان اصلی کتاب یعنی همان دختر بچه با امید تلاش می‌کند تا حال اطرافیان را بهتر کند و دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند. این داستان علاوه بر اینکه برای کودکان مناسب است برای والدین نیز تلنگری محسوب می‌شود تا در دنیایی که مملو از اخبار و اتفاقات بد است، بیشتر به فرزندان خود توجه داشته باشند و اجازه ندهند تا روحیه‌ی آن‌ها در این شرایط آسیب ببیند.

کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود مناسب چه کسانی است؟

این داستان زیبا برای کودکان سنین 3 تا 7 سال آموزنده و دوست داشتنی است و مفاهیم مهمی را به آن‌ها می‌آموزد.

در بخشی از کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود می‌خوانیم:

خانم معلم سر کلاس می‌گوید باید هر کاری از دستمان برمی‌آید انجام دهیم. حتی وقتی دنیا پر از خبرهای بد می‌شود، همیشه آدم‌هایی هستند که سعی می‌کنند با کارهای کوچک و بزرگ، دنیا را بهتر بکنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود
نویسنده
مترجمفرزین سوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-585-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
16400 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود

برای دریافت کتاب خبر فوری: شهر عوض می‌شود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.