معرفی و دانلود کتاب قلعه‌ی درختی

عکس جلد کتاب قلعه‌ی درختی
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب قلعه‌ی درختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب قلعه‌ی درختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب قلعه‌ی درختی

کتاب قلعه‌ی درختی به قلم جسیکا اسکات کرین ماجرای پسر بچه‌ای است که به همراه پدرش خانه‌ای چوبی در بالای درختی غول‌پیکر درست می‌کند؛ داستانی مهیج که ضمن سرگرم کردن فرزندان شما، پیوند صمیمی و دوستانه‌ی کودکان با والدین خود را به خوبی به تصویر می‌کشد.

درباره کتاب قلعه‌ی درختی:

ماجرای این داستان از جایی آغاز می‌شود که پسر بچه‌ای به نام راسل به همراه خانواده‌‌اش به خانه‌ی جدید خود نقل مکان کرده‌اند. منزل جدید آن‌ها از خانه‌ی قبلی‌شان خیلی بهتر است؛ چرا که درخت افرای غول‌پیکر و زیبایی داخل حیاطش وجود دارد.

در ادامه داستان قلعه‌ی درختی (The better tree fort) راسل تصمیم می‌گیرد که خانه‌ای چوبی در بالای این درخت افرای غول‌پیکر بسازد. پدر راسل چیز زیادی در مورد ساخت و ساز نمی‌داند، اما با شور و شوق بسیار با پسرش همراه می‌شود تا قلعه‌ای که راسل می‌خواهد را به بهترین شکل ممکن بسازند. تا اینکه پس از اتمام ساخت خانه درختی، راسل متوجه یک قلعه درختی بهتر در منزل یکی از همسایگانشان می‌شود.

راسل برای تحقیق به دیدن خانه‌ی درختی بهتر می‌رود و در آنجا با پسر بچه‌ای به نام وارن ملاقات می‌کند. قلعه درختی بزرگتر وارن امکانات خیلی بیشتری نسبت به خانه‌ی چوبی راسل دارد. این موضوع راسل را به شدت ناراحت می‌کند. اما در انتهای داستان او درمی‌یابد که چیزاهای مهم‌تری از یک قلعه درختی بزرگ و شگفت‌انگیز وجود دارد.

کتاب قلعه‌ی درختی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کودکان 3 تا 7 ساله که به داستان‌های سرگرم کننده و در عین حال آموزنده علاقمند هستند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب قلعه‌ی درختی می‌خوانیم:

راسل و بابایش توی راهروهای ابزارفروشی هِی رفتند بالا و آمدند پایین. اینجور که به نظر می‌رسید بابای راسل حسابی گیج شده بود، تا‌ اینکه آقایی با پیش بند سفید به کمکشان آمد. راسل نقشه را بهش نشان داد. آقای پیش بندپوش هم چوب و ابزار لازم را بهشان فروخت. وقتی بابا و راسل رسیدند خانه، همه چیز را توی حیاط پشتی پخش و پَلا کردند، درست مثل یک پازل خیلی گُنده.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب قلعه‌ی درختی
نویسنده
مترجمفرزین سوری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-586-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب قلعه‌ی درختی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب قلعه‌ی درختی

برای دریافت کتاب قلعه‌ی درختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.