معرفی و دانلود کتاب تکرار و تکثیر ما

عکس جلد کتاب تکرار و تکثیر ما
قیمت:
۱۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب تکرار و تکثیر ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب تکرار و تکثیر ما و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب تکرار و تکثیر ما

کتاب تکرار و تکثیر ما مجموعه‌ای از پروژه‌های بالقوه مرحوم فاروق دارابی است که متأسفانه هیچگاه فرصت بالفعل کردن آن‌ها را پیدا نکرد و همچنین دربردارنده ایده‌های علمی و البته برخی اصول اخلاقی، روانشناسی و جامعه‌شناسی از آرمانشهر مدنظر او در قالب صفحاتی مختصر است.

درباره کتاب تکرار و تکثیر ما:

در کتاب حاضر، شاید در نگاه اول نویسنده با انتهایی باز و بدون نتیجه‌گیری مشخص، شما را با پرسش‌های بی‌پاسخ فراوان رها خواهد کرد، اما حقیقت آن است که هر آنچه نویسنده مدنظر داشته، در قالب همین صفحات محدود و در لابه‌لای جمله به جمله کتاب، به شما منتقل می‌کند. کتاب تکرار و تکثیر ما، اولین کتاب از مجموعه 6 جلدی به جا مانده از فاروق دارابی است که سهیل عباسی ویراستاری و مراحل انتشار دیگر جلدهای این مجموعه را به عهده خواهد داشت.

کتاب تکرار و تکثیر ما مناسب چه کسانی است؟

خواندن این کتاب به علاقه‌مندان به مطالعه خاطره و سرگذشت افراد حقیقی پیشنهاد می‌شود.

با فاروق دارابی بیشتر آشنا شویم:

فاروق دارابی، متولد سال 1370 و درگذشته به تاریخ 1399/2/28؛ دارای مدرک دکتری عمومی داروسازی از دانشگاه علوم پزشکی تهران، اهل تسنن و پرورش یافته در دامنه کوه‌های سر به فلک کشیده دالاهو در استان کرمانشاه بود. او در اثر ابتلا به سرطان خون جان خود را از دست داد.

در بخشی از کتاب تکرار و تکثیر ما می‌خوانیم:

او آدم جسوری بود و نظریه‌های جالبی در زمینه فیزیک داشت، او معتقد بود که دولت‌ها ما را از حقایق دور نگه داشته‌اند. او اعتقاد داشت در حالی که ما می‌توانیم با استفاده از قوانین فیزیک یک انرژی رایگان داشته باشیم و همه به صورت رایگان انرژی برق را در اختیار داشته باشند، به صورت رایگان مسافرت کنند و همچنین در خیلی دیگر از زمینه‌ها که ما باید بابت انرژی پول پرداخت کنیم، آن را رایگان می‌توانیم دریافت کنیم اما این دولت‌ها هستند که بابت انرژی جنگ به راه می‌اندازند.

او همچنین باور داشت که دولت‌ها سال‌هاست که حقایق را از ما مخفی نگه داشته‌اند و با بیماری و جنگ ما را مانند حیوانات آزمایشگاهی کنترل کرده‌اند و اگرچه سال‌هاست که ما توانایی سفر در زمان را در اختیار داریم ولی آن را برای ما تبدیل به یک رویای دور از ذهن کرده‌اند که صرفا در فیلم‌های هالیوودی قابل دستیابی است.

از دیگر اعتقادات او این بود که آن‌ها، هر چیزی را که بخواهند از ذهن و واقعیت ذهنی ما دور نگه دارند، آن را با صنعت فیلم سازی تبدیل به یک فیلم با ژانر تخیلی می‌کنند. منظور از آن‌ها یک نظام یکپارچه است به اسم دولت‌ها. آدم‌هایی از جنس ما ولی در اختیار نیروهای غیر از انسان و قطعاً این نیروها ما را به سوی تباهی می‌کشانند و امیدوارم که پیش گویی اینشتین به واقعیت تبدیل نشود!!

حرف‌های جالبی بود راستش من خودم نیز به خیلی ازاین مسائل فکر کرده بودم و این حرف‌ها برایم تازگی نداشت. جدیداً نیز جنبشی به راه افتاده است که اعتقاد دارند، دولت‌ها در کنترل نیروهای خارج از قدرت انسان می‌باشد و این نیروها هستند که زندگی ما انسان‌ها را کنترل می‌کنند. به نوعی همگی برده‌ایم و دولت‌ها بردگی را از قالب‌های سنتی به قالب‌های مدرن در آورده‌اند که ما حتی از بردگی خود نیز بی‌خبر باشیم.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب تکرار و تکثیر ما
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آذرفر
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات63
زبانفارسی
شابک978-622-7101-79-9
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب تکرار و تکثیر ما

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب تکرار و تکثیر ما

برای دریافت کتاب تکرار و تکثیر ما و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.