معرفی و دانلود کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن

عکس جلد کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن

نگاه خود را به پول تغییر دهید تا زندگی‌تان تغییر کند. رابرت کیوساکی در کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن، به شما آموزش می‌دهد که چطور به شیوه‌ی ثروتمندان زندگی کنید و با بالا بردن مهارت‌های مالی خود، به راز پولدار شدن پی ببرید.

درباره‌ی کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن:

آیا می‌دانید بزرگ‌ترین بنیادهای خیریۀ جهان توسط ثروتمندان ایجاد شده و شعار اکثر آن‌ها فعالیت برای زندگی بهتر بشر در سراسر دنیاست؟! ثروتمندان موفقیت خود را در گرو خوشبختی مردم فارغ از مکان جغرافیایی در سراسر دنیا می‌دانند.

آیا می‌دانید که ثروتمندان در فراگیری مهارت‌های جدید بسیار خاضع، فروتن و پیگیر هستند؟! آیا می‌دانید که مفهوم کار از نگاه ثروتمندان با مفهوم کار از منظر سنتی و دانشگاهی از زمین تا آسمان تفاوت دارد؟!

آیا می‌دانید که ثروتمندان اعتقاد دارند که برای کسب بزرگ‌ترین موفقیت‌ها باید بزرگ‌ترین شکست‌ها را متحمل شد؟ آیا می‌دانید که برای یادگیری مهارت‌های کارساز در زمینۀ پولدار شدن باید به فکر تحصیل در مراکز و اساتیدی غیر از دانشگاه و اساتید دانشگاهی بود؟!

آیا ‌می‌دانید باید دلیل کامل، جامع و همراه با جزئیات تمام برای ثروتمند شدن داشته باشید تا در مسیر پولسازی زود از پای نیفتید؟! آیا می‌دانید که برای ورود به شهر ثروتمندان باید عقاید پوسیده و نخ‌نما در مورد پول را در تاریک‌ترین چاه‌ها دفن کرده و نگاه بهتر و تازه‌تری به پول، ثروت، دارایی و ثروت داشته باشید؟!

آیا می‌دانید برای پولدار ماندن باید سرمایه‌گذاری زیادی روی ارتقاء سطح مهارت‌های مالی خود کرده و جنبه‌های تازۀ پولسازی را کشف و فرا بگیرید؟!

وقتی از اکثر مردم می‌پرسید که آیا می‌خواهند ثروتمند شوند، آن‌ها فوری می‌گویند بله؟ اما واقعیت این است که ثروتمند شدن کار زیاد راحتی هم نیست. چیزی به نام سریع ثروتمند شدن وجود ندارد. با مواجه شدن با این موانع، آن‌ها منصرف می‌شوند و مسیر آسان را انتخاب می‌کنند. مثلاً شغل حقوق بگیری پیدا می‌کنند و سرمایه‌گذاری را به یک کارگزار تحویل می‌دهند. با این حال به وضوح کسانی در زندگی هستند که مسیر آسان را طی نمی‌کنند و به طرز فوق‌العاده‌ای موفق هستند در جایی که دیگران موفق نیستند. چه چیزی موفق و ناموفق را از هم جدا می‌کند؟ پاسخ خود را با مطالعه‌ی کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن می‌یابید.

کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید ثروتمند شوید و روش‌های مدیریت مالی را یاد بگیرید، این کتاب برای شما مناسب است.

با رابرت کیوساکی بیشتر آشنا شویم:

این نویسنده، سرمایه‌گذار، کارآفرین و مربی مالی ژاپنی - آمریکایی در هاوایی به دنیا آمد و همانجا نیز بزرگ شد. کیوساکی حاصل تجربیات خود را در زمینه مالی و درآمدزایی، در کتاب‌هایش با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است.

مشهورترین و پرفروش‌ترین کتاب او «پدر فقیر، پدر پولدار است» که در دو سال متوالی به عنوان پرفروش‌ترین کتاب یو‌اس‌ای تودی در زمینه پول نامگذاری شد، بیش از 27 میلیون نسخه از آن در سراسر جهان به فروش رسید.

رابرت کیوساکی (Robert T. Kiyosaki) در سال 2005 به عنوان یکی از 25 نویسنده برتر فروش کتاب در آمازون معرفی شد. او همچنین در سال 2006 با همکاری دونالد ترامپ کتاب «چرا ما می‌خواهیم شما ثروتمند شوید» را نوشت که در صدر لیست پرفروش‌های نیویورک تایمز قرار گرفت.

از آثار دیگر این نویسنده می‌تون به «کسب ثروت به روش پدر پولدار»، «دسیسه ثروتمندان»، «هوش مالی خود را افزایش دهید!»، «رهایی از کارمندی!»، «راهنمایی‌های پدر پولدار برای سرمایه‌گذاری»، «تجارت قرن بیست و یکم» و «دانشکده کسب و کار» اشاره کرد.

جملات برگزیده‌ی کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن:

- هر چه در زندگی خود به امنیت بیشتری نیاز داشته باشید، در زندگی شما نیز کمبود بیشتری وجود دارد. به همین دلیل است که مردم فرصت‌هایی را صرف می‌کنند تا بتوانند پول خود را از طریق مختلف سرمایه‌گذاری و تجارت به سود برسانند. آن‌ها بیش از حد می‌ترسند که ریسک کنند.

- هرچه رقابت بیشتری داشته باشید، در زندگی شما کمبود بیشتری وجود دارد. به همین دلیل است که افراد برای کسب شغل و ارتقا در محل کار با یکدیگر رقابت می‌کنند و برای کسب نمره در مدرسه با یکدیگر مسابقه می‌گذارند.

- افرادی که خلاق، روابط عمومی و مهارت مالی و تجاری خوبی دارند، معمولاً زندگی با افزایش فراوانی مالی دارند.

- شکست پل پیروزی است، بزرگترین برندگان زندگی شکست‌خوردگان دیروز هستند!

در بخشی از کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن می‌خوانیم:

مهارت‌های مهمی وجود دارد که می‌توانید خارج از موسسه‌های سنتی آموزشی چهار ساله یاد بگیرید و به شما کمک خواهد کرد، بسته به این که می‌خواهید با زندگی خود چه کاری انجام دهید.

مثلاً بسیاری از کالج‌های محلی دوره‌هایی را در زمینه سرمایه‌گذاری برگزار می‌کنند که به جای اساتید، توسط متخصصان فن برگزار می‌شود. همچنین، شما می‌توانید مهارت‌های مهم دنیای جدید مانند برنامه‌نویسی کامپیوتر، طراحی وب و موارد دیگر را با صرف هزینه یاد بگیرید. به جای اینکه چهار سال در دانشگاه به این فکر کنید که می‌خواهید چه کار کنید و به دنبال جمع کردن بدهی و کلاس‌هایی که هرگز استفاده نخواهید کرد بروید، هوشمندانه انتخاب کنید و کلاس‌های خاصی را بگذرانید که در آینده به سود شما خواهند بود.

علاوه بر این، با شرکت در سمینارها، مطالعه کتاب، شرکت در کلاس‌ها و استخدام مربی، تحصیلات مالی خود را سودمندانه ایجاد کنید. همه این خدمات، از جمله از طریق کارگاه‌های بازی‌ گردش‌ مالی، به طور گسترده در دسترس هستند.

کلاس دارایی مورد علاقه خود را پیدا کنید، تمام توانایی‌های لازم را بیاموزید و از پولی که برای دانشگاه خرج می‌کردید استفاده کنید تا اکنون آینده مالی خود را شروع کنید نه بعداً حتی اگر برای انجام آن مجبور به گرفتن وام باشید.

اما صبر کنید، ممکن است بپرسید. آیا شما فقط به ما نگفتید که بدهی برای خود نتراشیم؟ نه من می‌گویم به دانشگاه بدهکار نشو به همین دلیل است که دانستن تفاوت بین بدهی خوب و بدهی بد ضروری است. بدهی خوب (سرمایه‌گذاری) پول را به جیب شما وارد می‌کند و بدهی بد (بدهی دانشگاه) پول را از جیب شما خارج می‌کند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل 1: نگاه شما به پول، آیندۀ مالی شما را می‌سازد
فصل 2: پنج کاری که می‌توانید به جای دانشگاه رفتن انجام دهید
فصل 3: به دنبال شکست سخت‌تر باشید
فصل 4: پول رایگان: چگونه ثروتمندان از پول دیگران برای تولید ثروت استفاده می‌کنند؟
فصل 5: راهنمای پدر ثروتمند برای تبدیل شدن به یک سرمایه‌گذار خبره
فصل 6: سرمایه‌داری در برابر سوسیالیسم
فصل 7: چرا می‌خواهم پولدار شوم؟
فصل 8: نابرابری درآمد قاتل طبقۀ متوسط

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ثروت و ثروتمند را باور کن
نویسنده
مترجمابوالفضل طاهریان ریزی
ناشر چاپیانتشارات طاهریان
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-622-284-145-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن

صابر علاقه مند
۱۴۰۰/۷/۷
خیلی گنگه کمک زیادی به من نکرد
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن

برای دریافت کتاب ثروت و ثروتمند را باور کن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.