معرفی و دانلود کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه

عکس جلد کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه

در کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز نوشته‌ی سارا ملانسکی، لورن میریکال و امیلی جنکینز، یک ماجراجویی اسرارآمیز در پناهگاه اژدهایان، انتظار بچه‌های کلاس جادویی وارونه را می‌کشد. این پناهگاه، مرکز نگهداری از آنان است که در هر قسمت نوع خاصی زندگی می‌کند.

موضوع کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه (Upside - Down Magic 4: Dragon overnight) چیست؟

بچه‌های کلاس جادویی وارونه یک گردش علمی جذاب و پر رمز و راز را در پناهگاه اژدهایان آغاز می‌کنند؛ جایی که انواعی از اژدها در آن زندگی می‌کنند و هر کدام از آن‌ها مشکلی خاص دارند و بچه‌ها باید حواسشان باشد که جادوی وارونه‌شان یکدفعه ظاهر نشود؛ اما یک نگرانی بزرگتر برای این دانش آموزان به وجود می‌آید؛ بچه‌هایی از مدرسه‌ی دیگر نیز به این پناهگاه وارد می‌شوند...

درباره‌ی مجموعه جادوی چپکی:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) لورن میریکال (Lauren Myracle) امیلی جنکینز (Emily Jenkins) که از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شوند، این مجموعه لذت‌بخش را با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده‌اند. داستان‌های مجموعه جادوی چپکی در مورد چهار بچه به نام‌های الیوت، آندرکس، بکس و نری است که دانش‌آموزان کلاس وارونه جادویی هستند.

آن‌ها قدرت‌های جادویی خیلی خاصی دارند. مثلاً می‌توانند به ترکیب عجیبی از اژدها و گربه تبدیل شوند یا وقتی قرار است با انگشتشان آتش درست کنند همه جا را یخبندان می‌کنند و ... اما مشکل اینجاست که جادوی هر کدام از آن‌ها در بدترین زمان ممکن بروز می‌کند و باعث به وجود آمدن اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز می‌شود.

ماجراهای خیال‌انگیز و جذاب این مجموعه درباره‌‌ی لذت‌های زندگی است، حتی اگر هیچ چیز عادی و نرمال هم نباشد! این داستان‌های تخیلی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و تجربه‌‌ای لذت‌بخش از خواندن کتاب‌های فانتزی و مهیج برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. یک فیلم سینمایی اقتباس شده از این مجموعه نیز در سال 2020 ساخته شده است.

کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه مناسب چه کسانی است؟

داستان فانتزی و جذاب این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال هیجان‌انگیز و سرگرم کننده است.

در بخش از کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه می‌خوانیم:

میا بیست دقیقه برای بچه‌ها حرف زد و برایشان توضیح داد که چرا توله‌های بی‌سرپرست برای پرواز کردن مشکل دارند و چه‌طور بچه‌ها می‌توانند به آن‌ها کمک کنند. خیلی از توله‌ها مصدوم بودند و با ترس بال‌های زخمی‌شان را به هم می‌زدند. آن‌ها باید قدرت و اعتمادبه‌نفسشان را به‌دست می‌آوردند. بچه‌ها چندین اژدهای بال‌دارکوچک از گونه‌های مختلف را دیدند که با هم زندگی می‌کردند؛ هدف همه این بود که به آن‌ها کمک کنند تا آن‌قدری قوی شوند که بتوانند به طبیعت برگردند.

اژدهاشناس، هندریکس، که مسئول آتریوم بود گفت: «بیشترشون به تشویق نیاز دارن. اون بچه‌هایی که پروازی نیستن، بیان اون طرف توی قسمت مراقبت. می‌تونین نوازششون کنین و بهشون بادوم‌زمینی بدین. همون‌طور که میا توضیح داد، ادای بال‌زدن رو دربیارین. اون‌ها هم ازتون تقلید می‌کنن و این بهشون کمک می‌کنه قدرت بال‌هاشون برگرده. مطمئنم که بهتون خوش می‌گذره. ما درحال حاضر هیچ اژدهای بزرگسال بال‌داری نداریم. این توله‌ها کسی رو ندارن که بهشون نشون بده این کار چه‌قدر باحاله.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه
نویسنده، ،
مترجممهناز بهرامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات128
زبانفارسی
شابک978-600-462-186-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه

حسانه محمدصفت
۱۴۰۰/۸/۶
مثل بقیه‌ی کتابا عالی خیلی خیلی عالی بوددددددد حتما بخونید همه‌ی سلیقه‌ها رو داره تو خودش
روژان شهبازی
۱۴۰۱/۶/۲۷
عالی بود برای گذران وقت و سنین نوجوانی
محمدمهدی رضائی
۱۴۰۱/۴/۲۰
خوبه بدک نیست خیلی خوبه
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه

برای دریافت کتاب جادوی چپکی 4: اردوی شبانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.