معرفی و دانلود کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه

عکس جلد کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه

اولین روز بارانی بیز بیزها! قهرمان‌های کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه، به قلم طاهره ایبد قرار است نخستین روز بارانی خود را در سومین مجلد سری کتاب‌های بیز بیز پشه تجربه کنند. این پشه‌های پرشروشور که هنوز با باران آشنایی ندارند، تصور می‌کنند دشمنی از آسمان به سمتشان هجوم آورده و هر طور شده باید با او مقابله کنند. کتاب حاضر داستانی‌ست تخیلی که برای مخاطبان کودک به نگارش درآمده است.

درباره‌ی کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه

داستان کتاب بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه از آن‌جایی شروع می‌شود که پنج پشه‌ی بازیگوش می‌بینند تمام چاله‌های آب خشکیده‌اند و دیگر آبی برای خوردن نیست. آن‌ها طی عمر کوتاه پشه‌ای خود هرگز تغییر فصل‌ها را ندیده‌اند و از بارانی که چاله‌های تشنه را سیراب خواهد کرد، خبری ندارند. در همین هنگام که دارند به دنبال آب، سراغ چاله‌های دیگر می‌روند، ناگهان ابرهای تیره‌ی بارانی آسمان را می‌پوشانند؛ طوری که پشه‌های بازیگوش یک لحظه تصور می‌کنند شب شده است. دانه‌های باران قطره‌قطره از آسمان فرو می‌ریزند، اما پشه‌ها که تاکنون بارانی ندیده‌اند، فکر می‌کنند دشمنان از آسمان به سمتشان حمله‌ور شده‌اند و به این شکل، نبرد پشه‌های شجاع با دشمنان خیالی‌شان آغاز می‌شود.

طاهره ایبد در کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه، به‌‌عنوان سومین جلد از سری کتاب‌های بیز بیز پشه، ماجراهای خنده‌دار و بامزه‌ی این موجودات کوچک را در رویارویی با ناشناخته‌ها شرح می‌دهد. در این قسمت نوبت باران است که تجربه‌ی تازه‌ای را برای گروه بیز بیز پشه‌ها رقم بزند.

همه‌ی پشه‌ها جز شل‌و‌ول که کمی تنبل است، خودشان را برای مبارزه با قطرات باران آماده می‌کنند. خرطوم‌ها و سرهایشان را محکم به قطره‌های باران می‌کوبند تا به خیال خودشان آن‌ها را شکست بدهند. بعد از تلاش و خستگی بسیار، باران بند می‌آید یا به قول پشه‌ها، عقب‌نشینی می‌کند؛ اما مشکل جدیدی شروع می‌شود: وقتی همه گرم مبارزه بوده‌اند، شل‌و‌ول غیبش زده است! پشه‌ها حدس‌های عجیبی می‌زنند؛ مثلاً اسیر شدن به دست باران. باید با طاهره ایبد در کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه همراه شویم تا ببینیم در نهایت، سرانجامِ شل‌وول چه خواهد شد.

نشر مهرک مجموعه داستان کودک بیز بیز پشه را به چاپ رسانده و گروه فرهنگی سماوا نیز آن را در اختیار علاقه‌مندان ادبیات کودک قرار داده است. الهام رسولی و شیرین سپهراد این اثر شنیدنی را برایتان می‌خوانند.

درباره‌ی مجموعه داستان کودک بیز بیز پشه

بیز بیز پشه عنوان مجموعه داستان‌هایی خیالی‌ست که طاهره ایبد برای مخاطبان کودک نگاشته و نشر مهرک نیز نسخه‌ی متنی آن را به چاپ رسانده است. قهرمان‌های بامزه‌ی این سه‌گانه، پنج پشه‌‌ی کوچولو به نام‌های «لپ قرمزی»، «کله‌گنده»، «ریزه‌میزه»، «دماغ نیزه‌ای» و «شل‌و‌ول» هستند که همگی در یک ساعت و یک دقیقه و یک ثانیه و در یک گودال آب متولد شده‌اند. این پشه‌های کنجکاو و بازیگوش قصد دارند تا با تشکیل گروه «بیز بیز پشه‌ها»، البته با ریاست کله‌گنده، از راه و چاه دنیای اطرافشان سر دربیاورند. در هر یک از مجلدهای این مجموعه به یکی از ماجراهای مهیج و مفرح این پشه‌ها اشاره شده است.

«یکی بیز یکی نبیز» به‌عنوان جلد اول و کتاب‌های «ویز ویز تره» و «خان بیز پشه» به ترتیب، جلدهای دوم و سوم سری کتاب‌های بیز بیز پشه هستند؛ آثاری سرگرم‌کننده با چاشنی طنز برای خردسالان.

کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه برای چه کسانی مناسب است؟

کودکان سنین 3 تا 7 سال، گروه اصلی مخاطبان کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه را تشکیل می‌دهند.

با طاهره ایبد بیشتر آشنا شویم

طاهره ایبد، زاده‌ی 1342، نویسنده‌ی موفق ایرانی است. او که داستان‌نویسی و سرودن شعر را از دوران کودکی آغاز کرده بود، نخستین اثر خود را در سال 1366 به چاپ رساند؛ کتابی با عنوان «صالح (ع)». سپس با انتشار کتاب «دور گردون» به رمان‌نویسی برای بزرگسالان پرداخت اما پس از آنکه چهار رمان و مجموعه‌ی داستانی را برای مخاطب بزرگسال منتشر نمود، راهی دنیای رنگارنگ ادبیات کودک و نوجوان شد. مجموعه کتاب‌های بیز بیز پشه از آثاری است که طاهره ایبد برای مخاطبان خردسال به نگارش درآورده.

در بخشی از کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه می‌شنویم

بارون تندتند می‌بارید. کله گنده گفت: «خرطوم‌ها آماده بیز! از خودمون دفاع می‌بیزیم.» شل‌و‌ول که حوصله‌ی جنگیدن نداشت گفت: «ولشون ببیزید. فرار ببیزید.» بال‌هاش رو کج کرد به سمت زمین شیرجه رفت. هر کدوم از بیز بیزها قطره‌ی بارونی رو نشونه گرفت و با خرطوم تیزش به اون حمله کرد. بیز بیزها چپ و راست و بالا و پایین می‌رفتن و ویزویز می‌کردن. قطره‌های بارون زیاد بود. بیز بیزها نفس‌نفس می‌زدن و به اونا نیش و کله می‌زدند.

مدتی که گذشت، بارون بند اومد. لپ قرمزی با خوشحالی فریاد زد: «عقب‌نشینی بیزیدن، ترس بیزیدن!» بیز بیزها خسته روی سیم برق نشستن. یه دفعه لپ قرمزی گفت: «شل‌وول کجا بیز؟» ریزه میزه با ترس گفت: «یه بلایی سرش اومده بیز.» دماغ نیزه‌ای گفت: «باید اسیرش بیزیدن.»کله گنده به سمت ابرا پرید و گفت: «افراد، نجاتش ببیزین!» بیز بیزها دنبالش پریدن. کله گنده دوروبر رو نگاه کرد. هیچ خبری از شل‌و‌ول نبود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
1 دقیقه
معرفی
33 دقیقه
خان بیز پشه

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه
نویسنده
راویالهام رسولی، شیرین سپهراد
ناشر چاپیانتشارات مهرک
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۳۳ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی کودک، کتاب داستان کودک
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه

sadegh abdi
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
سلام به دوستان عزیز
کتاب قصه جذاب و طولانی هست برای خواب کودکان هم مناسبه
ماجرای ۵ تا پشه هست که به دنیا میان و هیچی رو نمیشناسن و شروع به تجربه کردن میکنن صدای گوینده از زبان پشه‌ها هست که این جذابیت کتاب رو زیاد کرده و ۲ کتاب دیگه هم داره بیز بیز تره و خوان بیز پشه
که در هر ۳ کتاب همراه من هم
پشه‌ها ماجراجویی میکنین همراه پسرم از شنیدن کتاب لذت میبرم و با علاقه ماجراجویهاشون رو دنبال میکنم به دوستان پیشنهادش میکنم چون هم جذابه برا بچه‌ها هم براقبل خوب مناسبه پسر ۴ ساله من خیلی بهش علاقه داره ممنونم از کتابراه عزیز بخاطر این کار خوب و لطفا از این دسته کتابها بیشتر بذارین
آزاده مقتدایی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰
جلد‌ اول جالب تر بود این قسمت از قسمت دوم خیلی بهتر بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه

برای دریافت کتاب صوتی بیز بیز پشه - جلد سوم: خان بیز پشه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.