معرفی و دانلود کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس

عکس جلد کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس
قیمت:
46000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس

کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس نوشته‌ی سارا ملانسکی، لورن میریکال و امیلی جنکینز ادامه‌ی ماجراهای دانش‌آموزان عجیب کلاس جادویی وارونه را به تصویر می‌کشد. در این داستان اتفاقی در مدرسه افتاده است که نری و دوستانش حسابی به دردسر افتاده‌اند. بچه‌ها باید تا دیر نشده مقصر این حادثه را پیدا کنند.

موضوع کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس (Upside - Down Magic 2) چیست؟

مدتی است که اتفاقاتی در مدرسه رخ می‌دهد که خیلی‌ها را به وحشت انداخته و هیچکس هم کنترلی روی آن‌ها ندارد. یک نفر در مدرسه همه چیز را به سنگ تبدیل می‌کند؛ این جادویی است که فقط بکس دارد، اما او این دردسرها را درست نکرده و برای اینکه حرفش را باور کنند باید هر طور که شده همراه با نری و دیگر دوستانش مقصر این مشکلات را پیدا کنند...

درباره‌ی مجموعه جادوی چپکی:

سارا ملانسکی (Sarah Mlynowski) لورن میریکال (Lauren Myracle) امیلی جنکینز (Emily Jenkins) که از نویسندگان پرفروش نیویورک تایمز محسوب می‌شوند، این مجموعه لذت‌بخش را با همکاری یکدیگر به رشته تحریر درآورده‌اند. داستان‌های مجموعه جادوی چپکی در مورد چهار بچه به نام‌های الیوت، آندرکس، بکس و نری است که دانش‌آموزان کلاس وارونه جادویی هستند.

آن‌ها قدرت‌های جادویی خیلی خاصی دارند. مثلاً می‌توانند به ترکیب عجیبی از اژدها و گربه تبدیل شوند یا وقتی قرار است با انگشتشان آتش درست کنند همه جا را یخبندان می‌کنند و ... اما مشکل اینجاست که جادوی هر کدام از آن‌ها در بدترین زمان ممکن بروز می‌کند و باعث به وجود آمدن اتفاقاتی غیرقابل پیش‌بینی و هیجان‌انگیز می‌شود.

ماجراهای خیال‌انگیز و جذاب این مجموعه درباره‌‌ی لذت‌های زندگی است، حتی اگر هیچ چیز عادی و نرمال هم نباشد! این داستان‌های تخیلی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و تجربه‌‌ای لذت‌بخش از خواندن کتاب‌های فانتزی و مهیج برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد. یک فیلم سینمایی اقتباس شده از این مجموعه نیز در سال 2020 ساخته شده است.

کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مهیج و فانتزی برای کودکان سنین 7 تا 12 سال دوست‌داشتنی و جذاب است.

در بخشی از کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس می‌خوانیم:

دانش‌آموزها، از شروع سال تحصیلی، مهارت‌های جادوی وارونه را پیش خانم استار یاد گرفته‌ بودند، ولی حالا هر کدام برای جادوی مخصوص به خودشان دو بار در هفته کلاس خصوصی هم داشتند. الیوت و ویلا چون هر دو شعله‌ی وارونه بودند، کلاسشان با هم بود. سباستین یک معلم خصوصی چشمکی می‌خواست، چون جادویش به چیزهای نامرئی ربط داشت. نُری و بَکس هم باید با هم کار می‌کردند، چون هر دو تبدیلی بودند. آندرس یک معلم خصوصی پروازی می‌خواست، چون نمی‌توانست از سقف پایین بیاید، و پِپِر باید با یک معلم کُرکی کلاس می‌گرفت، چون جادویش وارونه بود و حیوانات را می‌ترساند.

خانم استار به نُری جواب داد: «زمان می‌بره تا برنامه‌مون رو با معلم خصوصی‌های مختلف هماهنگ کنیم. معلم‌های شعله برنامه‌شون دست خودشونه، برای همین الیوت و ویلا تونستن سریع شروع کنن.» بعد دست‌هایش را به هم زد و گفت: «بچه‌ها کتاب‌های شعرتون رو دربیارید. شعر صفحه‌ی سی و هشت رو که درباره‌ی ققنوسه می‌خونیم و بعد که خوندیم و درباره‌اش بحث کردیم، می‌ریم برای رقص تفسیری، البته غیر از نُری و بَکس.» و به نُری چشمک زد. «شما دو تا عذرتون موجهه، با آقای ویتومین کلاس خصوصی دارید.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس
نویسنده، ،
مترجممهناز بهرامی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات134
زبانفارسی
شابک978-600-462-184-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
46000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس

S
۱۴۰۲/۴/۲
عالی بود واقعا حیف زود تموم کردم
این کتاب ادامه داستان دختری به اسم نری هورس است که یک تبدیلی است ولی نمی‌تواند مدت طولانی یک حیوان بماند و با حیوان یا حیوانات دیگر ترکیب بعد از رد شدن در مدرسه دانا پدرش او را به شهر خاله‌اش می‌فرستد تا بتواند در کلاس جادوی وارونه شرکت کند که در این کلاس‌ها کسانی که مثل نری جادوی کامل یا درستی ندارند می‌توانند شرکت کنند
حسانه محمدصفت
۱۴۰۱/۲/۹
عالی بود و من چون یکی از مجموعه کتاب‌های ساراملانسکی رو خونده بودم و اسمش که کلمه‌ی جادو داشت انتخاب کردم چون از کتاب‌هایی که درباره‌ی جادو هستن خوشم میاد و کسانی که اینجور کتاب‌ها رو دوست دارن بخونن
دارا شهرستانی
۱۳۹۹/۱۱/۲۴
کتاب عالی هستش ولی اگر می‌خواهید نهایت ِلذت رو ببرید کتاب واقعی رو بگیرید ولی در مجموع کتاب عالیه.:)
شایان میرزادی
۱۴۰۰/۲/۱۶
من همه شون رو خوندم. عالییییییی بودن بهتراز این نمیشد هم داستان‌های جالبی داره هم قیمتش خوبه
jalal shirmohamadi
۱۴۰۱/۶/۲۹
عالی من تمام جلداشو خریدم خوندم خیلی خوب بود👌🏻
روژان شهبازی
۱۴۰۱/۶/۲۴
خیلی قشنگ و سرگرم کننده بود
زهرا صوفی
۱۴۰۰/۸/۲۳
عالی و آموزنده و خیلی باحال
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس

برای دریافت کتاب جادوی چپکی 2: سنگ بکس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.