معرفی و دانلود کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1

عکس جلد کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1
قیمت:
450000 تومان - 47.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1

کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1 به قلم ناصر سیم فروش، اکبر نور علیزاده و محمدحسین سلطانی، با استفاده از جدید‌ترین پژوهش‌های علمی و با بهره‌گیری از تصاویر منحصر به فرد، مبحث مهم اختلالات مجاری ادراری در زنان، مردان و کودکان را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.

آشنایی پزشکان کشور از جمله دستیاران و متخصصین ارولوژی با طب رایج و بیماری‌های بومی، از ضروریات حفظ و ارتقاء سلامت در هر کشوری است. بدون تردید کتاب‌های درسی و مرجع در این زمینه نقش بسیار مهم و کلیدی را ایفا می‌کنند. با توجه به اینکه کتاب‌های خارجی بر مبنای نیازهای کشور ما تنظیم نشده و اولویت‌های بهداشتی و درمانی کشور در آن لحاظ نشده است، پس از میزان یادگیری این مبحث به میزان چشمگیری می‌کاهد.

مجموعه کتاب جامع ارولوژی ایران (Iranian textbook of urology) در پنج جلد گردآوری شده است و نخستین کتاب تالیفی به زبان فارسی در حوزه تخصصی علوم بالینی پزشکی به شمار می‌آید که ویراست اول آن در سال 1386 با مشارکت جمع بسیاری از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور تدوین شد. بعد از انتشار ویراست اول کتاب جامع ارولوژی، هیئت ممتحنه و ارزشیابی ارولوژی ایران در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی این کتاب را به عنوان مرجع آزمون‌های ارتقاء گواهینامه و دانشنامه تخصصی این رشته در کنار کتاب کمیل ارولوژی برگزید.

پژوهش حاضر که ویراست سوم کتاب جامع ارولوژی ایران محسوب می‌شود، با مشارکت بیش از 122 تن از اساتید و صاحب نظران این رشته به همراه بیش از 800 تصویر رادیولوژی از بیماری‌های مختلف و تصاویر حین عمل به زیور طبع آراسته شده و در دسترس علاقه‌مندان و فراگیران این رشته قرار گرفته است.

کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1 برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ارزشمند می‌تواند راهنمای جامع و کاملی برای تمامی پزشکان متخصص جراحی کلیه و مجاری ادرار و همه‌ی دستیاران و دانشجویان ارولوژی به شمار آید.

در بخشی از کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1 می‌خوانیم:

در موارد ترومای کلیوی، از سونوگرافی به طور گسترد‌ه‌ای برای تشخیص هماتوم رتروپریتوئن استفاده می‌شود. با وجود این سونوگرافی در تشخیص آسیب اندام‌های توپر شکمی دقت پایینی دارد و گایدلاین ترومای انجمن رادیولوژیست‌های آمریکا، کاربرد سونوگرافی را در ترومای کلیوی مناسب نمی‌داند. کاربرد سونوگرافی contrast enhanced با استفاده از microbubbles دقت بیشتری در تشخیص آسیب اندام‌های توپر خواهد داشت. با وجود این با توجه به‌ این که microbubbles در سیستم ادراری ترشح نمی‌شوند، این روش نمی‌تواند آسیب‌های لگنچه کلیه و یا حالب را به دقت نشان دهد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: اورژانس‌های ارولوژی
فصل 2: آناتومی خلف صفاق، کلیه‌ها و حالب‌ها از دیدگاه جراحی
فصل 3: ارزیابی بیماران ارولوژی
فصل 4: انواع کاتترها و ابزارها و اصول استفاده از آن‌ها در ارولوژی
فصل 5: ارزیابی بیماران پیش از عمل جراحی
فصل 6: اروگرافی و سیستویورتروگرافی
فصل 7: کاربرد سونوگرافی در دستگاه ادراری
فصل 8: کاربرد سی‌تی اسکن و MRI در ارولوژی
فصل 9: ام آر آی مولتی پارامتریک پروستات
فصل 10 : جایگاه پزشکی هسته‌ای در ارولوژی
فصل 11 : بیماری‌های پوستی دستگاه تناسلی خارجی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1
نویسنده، ،
ناشر چاپیانتشارات تیمورزاده
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات334
زبانفارسی
شابک978-600-238-449-2
موضوع کتابتخصص‌های پزشکی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
450000 ت - 47.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه ›

نقد، بررسی و نظرات کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1

Meisam R
۱۴۰۱/۵/۹
یک مجموعه کتاب جامع برای مرور سریع هر بخش محسوب میشه.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1

برای دریافت کتاب جامع ارولوژی ایران - جلد 1 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.