معرفی و دانلود کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!

عکس جلد کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!
قیمت:
72000 تومان - 7.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!

آیا تا به حال خاطرات خود را نوشته‌اید؟ کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن! نوشته‌ی اندی لی، مجموعه‌ای از فضاسازی‌های تصویری است که کودکان می‌توانند با استفاده از آن، خاطرات خود را ثبت کنند. گفتنی‌ست این اثر یکی از عناوین خواندنی مجموعه داستان «این کتاب را باز نکن» است.

درباره‌ی کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!

ثبت کردن خاطرات، همیشه کار هیجان‌انگیز و لذت‌بخشی است. چرا که در این صورت می‌توانید همیشه آن‌ها را به یاد بیاورید و حتی به دیگران نشان دهید.

اندی لی، در کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن! (Do Not Open This Journal) صفحاتی را طراحی کرده است که با توجه به فضاسازی‌های تصویری زیبا و نوشته‌های جذاب، می‌توانند این کتاب را به دفتر خاطرات هیجان‌انگیزی تبدیل کنند که همیشه همراه شما است. در آخر ثبت خاطراتتان در این کتاب، شما به نویسنده‌ای تبدیل شده‌اید که کتاب خودش را نوشته و حتی عکس‌هایی را در آن چسبانده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کودک این کتاب را باز نکن!

این مجموعه داستان درباره‌ی هیولای آبی رنگی است که درون یک کتاب زندگی می‌کند و اصلاً دوست ندارد کسی او را ببیند. اندی لی، خالق این شخصیت بامزه، در یک مصاحبه بیان کرد که کتاب «جان من این کتاب را باز نکن!» را به‌عنوان هدیه تولد برای فرزند خواهرش نوشته است. زمانی که دومین خواهرزاده‌ی لی به دنیا می‌آید، او تصمیم می‌گیرد داستان را ادامه دهد و به‌این‌ترتیب، یکی از خنده‌دارترین مجموعه کتاب‌های کودک خلق می‌شود.

کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن! مناسب رده‌ی سنی 7 تا 12 سال است. همچنین این کتاب برای کودکانی که به ثبت خاطرات خود علاقه دارند، جذاب خواهد بود.

درباره‌ی اندی لی بیشتر بدانیم

اندی لی (Andy Lee)، نویسنده‌ی مجموعه‌ی پرفروش این کتاب را باز نکن، یک کمدین مشهور استرالیایی است. او علاوه بر نویسندگی، در تولید چند سریال تلویزیونی و مجری‌گری برنامه‌های رادیویی فعالیت دارد.

در بخشی از کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن می‌خوانیم

وای دفتر خاطرات را باز کردی. نکند کلید را توی قفل جا گذاشته بودم؟عجب اشتباهی! حالا بی‌زحمت ببندش. آخر این دفتر خصوصی است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات65
زبانفارسی
شابک978-600-462-765-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
72000 ت - 7.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!

برای دریافت کتاب جان من این دفتر خاطرات را باز نکن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.