معرفی و دانلود کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن!

عکس جلد کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن!
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن!

شما قرار است یک کتاب ممنوعه را بخوانید که نباید آن را باز کنید! کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن! نوشته اندی لی یک داستان سرگرم‌کننده و جذاب برای کودکان را روایت می‌کند که کنجکاوی آن‌ها برمی‌انگیزد و لحظات خنده‌داری را به آن‌ها هدیه می‌کند.

درباره‌ی کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن!

از اینکه قرار است برای چندمین بار با هیولای پوست آبی و خواهش و التماس‌هایش برای ورق نزدن کتاب‌ها روبه‌رو شوید چه حسی دارید؟ همان هیولای دو جلد قبل (جان من این کتاب را باز نکن! و جان من دوباره این کتاب را باز نکن!) این بار هم تلاشش را می‌کند که شما را از خواندن ماجرای جدیدش منصرف کند!

هیولا دوست ندارد کسی در زندگی‌اش سرک بکشد و از اتفاقات آن سر درآورد. اما این بار حضور هیولای سبزرنگ همه حساب‌وکتاب‌هایش را به هم می‌ریزد! شما فکر می‌کنید در این جلد با چه قصه‌ی جدیدی روبه‌رو خواهید شد و راز خواهش کردن‌های هیولای آبی برای ورق نزدن این کتاب چیست؟

کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن! (Seriously Do Not Open This book) نوشته اندی لی (Andy Lee) جلد دیگری از مجموعه کتاب کودک این کتاب را باز نکن! به‌شمار می‌رود که با یک داستان سرگرم‌کننده،‌ طنز و جذاب به خانه‌های شما سر زده است.

درباره‌ی مجموعه کتاب کودک این کتاب را باز نکن

این مجموعه داستان درباره هیولایی آبی رنگی است که درون یک کتاب زندگی می‌کند و اصلاً دوست ندارد کسی او را ببیند. اندی لی، خالق این شخصیت بامزه در یک مصاحبه بیان کرد که کتاب «جان من این کتاب را باز نکن» را به‌عنوان هدیه تولد برای فرزند خواهرش نوشته است. زمانی که دومین خواهرزاده لی به دنیا می‌آید، او تصمیم می‌گیرد داستان را ادامه دهد و به‌ این‌ ترتیب یکی از خنده‌دارترین مجموعه کتاب‌های کودک خلق می‌شود.

کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان 3 تا 7 ساله که از خواندن داستان و کتاب‌های مصور لذت می‌برند، بسیار مناسب است.

با اندی لی بیشتر آشنا شویم

اندرو توماس لی (اندی لی)، نویسند‌ه‌ی استرالیایی‌ست که در زمینه نگارش کتاب‌های طنز کودک فعالیت می‌کند. او در استرالیا به دنیا آمده علاوه‌بر اینکه نویسنده کودک و کمدین است، در زمینه موسیقی نیز فعالیت می‌کند. لی مدرک تحصیلی خودش را از دانشگاه ملبورن و در رشته بازرگانی دریافت کرده است. از دیگر آثار این نویسنده می‌توان به کتاب‌های «جان من این کتاب را باز نکن!»، «جان من این دفتر خاطرات را باز نکن!» و «جان من دوباره این کتاب را باز نکن!» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن می‌خوانیم

ببین،‌ راستش را بخواهی اینجا یک هیولا خانم سبزرنگ به نام نسی زندگی می‌کند. به من اعتماد کن. نباید با این هیولا روبه‌رو بشوی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن!
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-712-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن!

برای دریافت کتاب جان من هیچ جوره این کتاب را باز نکن! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.