معرفی و دانلود کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن

عکس جلد کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن
قیمت:
24800 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن

کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن دومین جلد از مجموعه کتاب های تصویری به نویسندگی اندی لی است. این داستان سرگرم‌کننده درباره هیولای آبی رنگی است که می‌خواهد خواننده را از مطالعه قصه منصرف کند ولی دلیل رفتارش را توضیح نمی‌دهد...

موضوع کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن:

انگار قرار است دوباره با هیولای پوست آبی روبه‌رو شویم. همان موجود عجیبی که در جلد قبل (جان من این کتاب را باز نکن!) همه تلاشش را کرد تا ما را از خواندن کتاب منصرف کند. او همچنان از ملاقات با مهمان خوشش نمی‌آید و اصلاً هم برای گفتن نظرش تعارف ندارد. می‌پرسید چرا؟ این رازی است که هیولا هرگز به کسی نگفته، اما شاید با خواندن کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن (Do not open this book again) بتوانیم دلیل رفتارهای عجیبش را کشف کنیم ...

درباره مجموعه کتاب کودک این کتاب را باز نکن:

این مجموعه داستان درباره هیولایی آبی رنگی است که درون یک کتاب زندگی می‌کند و اصلاً دوست ندارد کسی او را ببیند. اندی لی، خالق این شخصیت بامزه در یک مصاحبه بیان کرد که کتاب «جان من این کتاب را باز نکن» را به‌عنوان هدیه تولد برای فرزند خواهرش نوشته است. زمانی که دومین خواهرزاده لی به دنیا می‌آید، او تصمیم می‌گیرد داستان را ادامه دهد و به‌این‌ترتیب یکی از خنده‌دارترین مجموعه کتاب‌های کودک خلق می‌شود.

کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این داستان خنده‌دار به کودکان 3 تا 7 ساله پیشنهاد می‌شود.

درباره اندی لی بیشتر بدانیم:

نویسنده مجموعه پرفروش این کتاب را باز نکن، اندی لی (Andy Lee) یک کمدین مشهور استرالیایی است. او علاوه بر نویسندگی در تولید چند سریال تلویزیونی و مجریگری برنامه‌های رادیویی فعالیت دارد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن
نویسنده
مترجمرضی هیرمندی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-462-653-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
24800 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن

برای دریافت کتاب جان من دوباره این کتاب را باز نکن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.