معرفی و دانلود کتاب جنگ خانه درختی

عکس جلد کتاب جنگ خانه درختی
قیمت:
80000 تومان - 8.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جنگ خانه درختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جنگ خانه درختی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جنگ خانه درختی

بچه‌ها در مقابل والدین! یک جنگ حماسی که گروهی از دوستان در کتاب جنگ خانه درختی به راه می‌اندازند. این رمان لیزا گراف که نامزد نهایی جایزه‌ی کتاب ملی آمریکا شده، داستان جذاب و هیجان‌انگیزی دارد و به شما نشان می‌دهد که بچه‌ها چگونه می‌توانند والدین را سر عقل بیاورند.

موضوع کتاب جنگ خانه درختی (The great treehouse war) چیست؟

آخرین روز کلاس چهارم وینی است و با خبری غیرمنتظره غافل‌گیر می‌شود؛ والدین او طلاق می‌گیرند و تصمیم دارند وینی را به طور مساوی بین خود تقسیم کنند. وینی سه روز در هفته را با هر کدام زندگی می‌کند و چهارشنبه‌ها را به تنهایی در یک خانه درختی می‌ماند تا زمانی که با پدر و مادرش می‌گذراند مساوی باشد. این اتفاق در دل وینی بذر ناامیدی را نسبت به والدینش می‌کارد، بذری که رشد می‌کند و به اندازه‌ی یک درخت بزرگ می‌شود.

با پایان کلاس پنجم، وینی به این نتیجه می‌رسد که تنها یک راه برای تغییر شرایط وجود دارد؛ تمام روزهای هفته را در خانه درختی بماند تا شاید والدینش به خودشان بیایند. در این میان دوستان وینی هم تصمیم می‌گیرند به او بپیوندند. این بچه‌ها در مقابل بزرگترها هستند و هیچ‌کس نمی‌خواهد عقب نشینی کند. مطمئن باشید پناه گرفتن ده بچه در یک خانه درختی، اوضاع را خیلی پیچیده می‌کند!

کتاب جنگ خانه درختی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این رمان برای کودکان دبستانی علاقه‌مند به داستان‌های هیجان‌انگیز تجربه‌ی جالبی خواهد بود. لیزا گراف (Lisa Graff) در کتاب سرگرم‌کننده‌ی جنگ خانه درختی به کودکان در خصوص خانواده، طلاق والدین و دیگر مسائل خانوادگی اطلاعات جالبی می‌دهد.

لیزا گراف را بیشتر بشناسیم:

او با نام کامل لیزا کالین گراف (Lisa Colleen Graff) در سال 1973 به دنیا آمد. این نویسنده‌ی آمریکایی فعالیت‌های ادبی خود را به عنوان ویراستار آثار کودکان شروع کرد و بعد از مدتی، به نگارش رمان‌های کودک و نوجوان مشغول شد. لیزا هم‌اکنون به صورت تمام وقت به نویسندگی می‌پردازد و در نیویورک زندگی می‌کند.

نکوداشت‌های کتاب جنگ خانه درختی:

- ترکیبی از انواع داستان‌سرایی، این سرگرم‌کننده است. (Booklist)
- بچه‌ها با سبکی حماسی در برابر والدین خود قرار می‌گیرند. (School Library Journal)
- طنزی جذاب از فرزندپروری و نبوغ کودک اما بیشتر در مورد این است که زندگی در یک درخت چه لذتی دارد. (Horn Book)

در بخشی از کتاب جنگ خانه درختی می‌خوانیم:

وینی یک لحظه تصمیم گرفت که از پنجره بیرون برود و خودش را به سقف خانه برساند. جایی که دایی‌هاک یک زیپ‌لاین دوطرفه بین خانه‌ی درختی او و خانه‌ی خودش یک خیابان آن طرف‌تر کار گذاشته بود. این سریع‌ترین راه برای دیدن دایی‌هاک و تشکر از او بود. اما عاقبت تصمیمش عوض شد. وینی که خیال می‌کرد آن روز یک چهارشنبه‌ی عادی است تصمیم گرفت تمام کارهای عادی هر روزه را انجام دهد (که در واقع به نوعی خاص بودند).

تا جایی که به وینی مربوط می‌شد تنها مشکل چهارشنبه‌ها این بود که هر هفته فقط یک چهارشنبه داشت. و این باعث می‌شد که رسیدن به همه‌ی کارها در آن یک روز فوق‌العاده سخت باشد. آن چهارشنبه، مثلاً وینی باید طراحی می‌کرد، شیرکاکائو درست می‌کرد و بهترین گربه‌ی دنیا را نوازش می‌کرد. همین‌طور باید تکالیف یک هفته را انجام می‌داد، برای امتحان درس می‌خواند و یک کتاب کامل را می‌خواند و برایش گزارش می‌نوشت. بگذریم که روز بعد تولد سکوییزی بود و وینی باید حتماً هدیه‌ای معرکه برایش می‌خرید و تمام لباس‌هایش را زیر و رو می‌کرد تا از بین آن‌ها یک لباس عالی برای مهمانی لایل در ماه ژوئن پیدا کند. در چهارشنبه‌های عادی، وینی همان کارهایی را می‌کرد که بیشتر بچه‌ها در روزهای عادی هفته می‌کردند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جنگ خانه درختی
نویسنده
مترجمفریده خرمی
ناشر چاپینشر پیدایش
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات313
زبانفارسی
شابک978-622-244-000-8
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
80000 ت - 8.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جنگ خانه درختی

فاطیما خسروی
۱۳۹۹/۱۱/۱۱
بدک نبود ولی خوبه خیلی دوسش داشتم
باران ناحیه
۱۳۹۹/۹/۱۹
خیلی خیلی عالی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب جنگ خانه درختی

برای دریافت کتاب جنگ خانه درختی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.