معرفی و دانلود کتاب دختر عزیزم...

عکس جلد کتاب دختر عزیزم...
قیمت:
۳۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دختر عزیزم... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دختر عزیزم... و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دختر عزیزم...

کتاب دختر عزیزم... نوشته‌ی ایمی کروس روزنتال و پاریس روزنتال از آثار پرفروش نیویورک تایمز، عاشقانه‌های مادری‌ست که دخترش را تشویق می‌کند تا خودش را همانطور که هست دوست داشته باشد و عزت نفسش را در هر شرایطی حفظ کند.

درباره‌ی کتاب دختر عزیزم...

ایمی کروس روزنتال (Amy Krouse Rosenthal) به همراه دخترش پاریس روزنتال (Paris Rosenthal) در کتاب دختر عزیزم... (Dear Girl) به دختران می‌آموزند تا ارزش خودشان را در جهان بدانند و همیشه قوی و بااعتماد به نفس باشند. هر دختری که نامه‌های عاشقانه‌ی این کتاب را بخواند احساس منحصر به فرد بودن می‌کند و یاد می‌گیرد تا خودش را همانطوری که هست بپذیرد، چه صورتی پر از کک و مک داشته باشد، چه چاق باشد و ... .

تمام دختران باید از کودکی آموزش ببینند تا عزت نفس و اعتماد به نفس داشته باشند و احساسات خاص خود را بپذیرند. این کتاب بزرگترین درس‌های زندگی را گفته است؛ درس‌هایی که بسیاری از بزرگسالان هنوز آن‌ها را نمی‌دانند.

این کتاب بی‌‌نظیر با صدای بلند به دختران می‌گوید که با تمام خصوصیات و تفاوت‌هایی که دارند، زیبا هستند و می‌توانند زندگی‌شان را همانگونه که می‌خواهند بسازند. آن‌ها با خواندن این اثر یاد می‌گیرند که بدون خجالت برقصند، بازی کنند، از گودال‌های آب بپرند و از همه‌ چیز لذت ببرند.

نکوداشت‌های کتاب دختر عزیزم...

- یک تیم مادر و دختری، نامه‌ای عاشقانه را به دختران پیشنهاد می‌کند تا خود را بپذیرند و دوست داشته باشند. آن‌ها به دختران توصیه می‌کنند که اعتماد به نفس داشته باشند، با صدای رسا صحبت کنند و کنجکاو باشند و با هر چیزی سازگار باشند. مطمئنا بخاطر پیام گرم و حمایتی اش، مورد توجه مادران و دختران در هر سنی قرار خواهد گرفت. (Booklist)

- این کتاب باید در کتابخانه‌تان جایگاهی دائمی داشته باشد و خرید آن ضروری است. این اثر به شما یادآوری می‌کند که خودتان باشید، باهوش باشید، ماجراجو باشید، گاهی گریه کنید و همیشه به پندواندرزها گوش فرا دهید. (starred review)

کتاب دختر عزیزم... برای چه کسانی مناسب است؟

خواندن این کتاب برای دختران سنین 3 تا 7 سال بسیار جذاب و آموزنده است.

با ایمی کروس روزنتال بیشتر آشنا شویم:

یکی از پدیدآورندگان کتاب‌های کودک و بزرگسال که در سال 1965 متولد شده است، ایمی کروس روزنتال (Amy Krouse Rosenthal-Paris Rosenthal) نام دارد. وی از سازندگان فیلم کوتاه و مجری برنامه‌ی رادیویی اهل ایالات متحده آمریکا بود.

ایمی کروس روزنتال به دلیل کتاب خاطراتش به نام Encyclopedia of an Ordinary Life، پروژه سینمایی The Beckoning of Lovely و کتب مصور کودکان به شهرت رسید. وی مادر سه فرزند بود. او در سن 51 سالگی به دلیل ابتلا به بیماری سرطان از دنیا رفت.

در بخشی از کتاب دختر عزیزم... می‌خوانیم:

دختر عزیزم، بعضی وقت‌ها باید یک دل سیر گریه کنی.
بعضی وقت‌ها یک دوست لازم داری.
بعضی وقت‌ها هم فقط باید تنها باشی.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دختر عزیزم...
نویسنده،
مترجممیترا امیری
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات41
زبانفارسی
شابک978-600-462-419-0
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دختر عزیزم...

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۱/۲۷
دختر داشتن موهبت الهی است و دختر حضورش تو زندگی قشنگ‌ترین دلیل برای نشان دادن عظمت خداوند است. چقدر زیبا، کوتاه ولی پر از حرف‌های پر محتو که در این داستان کوتاه گنجانده شده. چقدر کتاب جالبی بود، متفاوت و گیرا. این بهترین نمونه از جملاتی هست که هر مادر و پدری می‌بایست به فرزندان خودشون بیاموزند که و با عزت نفس داشتن اعتماد به نفس بالا تری بتونن در جامعه زندگی راحتی داشته باشند. نمی‌دونم چرا و به چه دلیلی اینقدر ظلم در طول تاریخ به این چنین موجود ظریف و دوست داشتنی خداوند شده و میشه. دختران ما همین مادرهایی هستند که خداوند وعده‌ی بهشت زیر پایشان را بهشون داده، پس به امید روزهای زیباتر و لبخندهای شیرین تر بر لبان دختران سرزمین ایران زمین. سپاس از ناشرین عزیز و تیم خوب کتابراه برای این اثر دوست داشتنی
Mehrnaz Jannati
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
عالی عالی، باید از سنین پایین به دخترانمون بگیم تا در سنین بلوغ و بزرگسالی به مشکلاتی که جامعه برای جسم فرزندانمون به بار‌میاره کم اثر تر بشه، فکر میکنم خیلی لازمه خوندن کتاب برای دختردار ها
maryam yazdani
۱۴۰۱/۳/۱۲
عالی بهترین کتابی بود که خونده بودم😘😘
ممنونم از نویسنده اش
mahi azarifar
۱۴۰۱/۹/۲۰
واقعا چقدر زیبا بود
haniyeh me
۱۴۰۰/۷/۱
چقدر قشنگه دوستش دارم
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب دختر عزیزم...

برای دریافت کتاب دختر عزیزم... و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.