معرفی و دانلود کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2

عکس جلد کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2
قیمت:
22000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2

کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2 نوشتۀ جفری لانگ، درباره‌ی تجربیات نزدیک به مرگ، دلایل قانع کننده‌ای مبنی بر اینکه ذهن و هشیاری را نمی‌توان به فعالیت‌های مغز تنزل داد ارائه می‌دهد.

با توجه به این که کتاب یک بار در نشر جلد اول به صورت مبسوط به خوانندگان معرفی شد در این قسمت صرفا نظر چند تن از محققان تجربه نزدیک به مرگ درباره این کتاب آورده می‌شود.

1) اگر کسی برای ادامه‌ی زندگی پس از مرگ دلیل خواست او را به این کتاب ارجاع دهید (دانیون و کاترین برینکلی مولفان کتاب اسرار نور).

2) هر از چند گاهی، کتابی منتشر می‌شود که تاثیر بی‌اندازه‌ای روی تکامل معرفت بشر دارد... مثل پژوهش با ارزش لانگ (جیمز ون پراگ، مولف کار ناتمام).

3) لانگ و پری کار فوق العاده‌ای در شفاف سازی اتفاقات اخیر در بررسی‌های تجربه‌ی نزدیک به مرگ انجام داده‌اند. پژوهش لانگ ما را گامی به حل منطقی معمای زندگی پس از مرگ نزدیک‌تر می‌کند (ریموند مودی، مولف کتاب زندگی پس از زندگی).

فهرست مطالب کتاب

فصل 7: دلیل پنجم: مرور کامل رویدادهای زندگی
فصل 8: دلیل ششم: مشاهده اموات فامیل و آشنایان
فصل 9: دلیل هفتم: تجربیات نزدیک به مرگ کودکان
فصل 10: دلیل هشتم: همسانی تجربیات در سرتاسر دنیا
فصل 11: دلیل نهم: زندگی‌های تغییر یافته
نتیجه گیری
یادداشت‌ها

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2
نویسنده
مترجمعلی نقی قاسمیان نژاد
سال انتشار۱۳۹۳
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات77
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک
22000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2

پگاه مرادی
۱۳۹۹/۸/۲۲
بااینکه موفق نشدم جلداول روطالعه کنم اماجلددوم هم بسیارآموزنده وعالی هست هنوزتموم نشده کتاب تااینجاک دارم میخونم خیلی جذبش شدم ازنویسندش خیلی ممنونم تازه پدربزرگم روازدست دادم خیلی دوست داشتم بدونم چ اتفاقی می‌افته بعدازمرگ باخوندن این کتاب واقعامیفهمی ک فقط بایدمهربان بود.
کوشا عابدینی نسب
۱۳۹۷/۱۱/۲
با سلام: از آنجایی که جلد دوم بیشتر به شرح تجربه افراد پرداخته بود برایم جذاب تر بود. ما شرقی‌ها به دلیل اعتقاد به خدا و روز بازپسین خیلی نیازی به دلیل پردازی و اثبات جهان پس از مرگ نداریم. به هرحال تلاش نویسنده برای متقاعد کردن جهان ماشینی و مادی غرب ستودنی است.
Atena MP
۱۳۹۹/۳/۳۰
در این کتاب معرفی ظرفیت‌های کشف نشده‌ی انسان و اینکه چقدر میتونه دیدگاه ما به مرگ روی چگونگی زندگی ما تاثیر بذاره واقعا جذابه، بعد خوندنش میفهمیم واقعا خیلی چیزا ارزش اهمیت دادن نداره و مهربانی، صلح و عشق از همه چی مهمتره.
کاربر Gh
۱۳۹۶/۷/۳۰
پیشنهاد می‌کنم کسانی که عزیزترین فرد زندگیشون رو از دست دادن و به این خاطر شرایط روحی خیلی بدی دارن حتما این دو جلد کتاب رو مطالعه کنن. امید مجدد به دیدار عزیز از دست رفته با خواندن این کتاب اتفاق می‌افتد.
Ali Kary
۱۳۹۹/۶/۲۱
این کتاب رو همراه دو کتاب سفر روح دکتر مایکل نیوتون بخونید تا جهان بینی تون کلا عوض بشه و درک واقعی از هدف خلقت و زندگی انسان رو پیدا کنید. بهشت و جهنم وجود نداره. همه‌ی آدما باید به تکامل مثبت روحی به هر نحوی برسن.
مازیار جهانپور
۱۳۹۷/۱/۲۴
پدر من به تازدگی دار فانی را وداع گفتند. با خواندن این کتاب واقعا تسلی خاطر خاصی را پیدا کردم. به نظر من همه باید این کتاب را مطالعه نمایند. این کتاب دو جلد دارد.
f y
۱۳۹۹/۱۰/۲
این کتاب برای افرادی که به تازگی عزیزی رو از دست دادند و نگرانش هستند خیلی کتاب خوب و آرامش بخشی هست. بعلاوه به افراد زنده هم کمک میکنه تا ترسشون در مورد مرگ کم بشه و مرگ رو یه رویداد وحشتناک تلقی نکند.
فرحناز فطوره چی
۱۳۹۹/۹/۹
من معلم بازنشسته هستم، خواندن این کتاب رو به همه توصیه می‌کنم، خیلی خوبه دیدگاه انسان رو نسبت به خیلی مسایل تغییر میده، در ضمن ترغیب به شنیدن سخنان دکتر میر باقری در باره معاد رو نیز از ایران صدابسیار موثر می‌دانم
Pesar Khoshmazeh
۱۳۹۸/۸/۱۷
بسیار کتاب قشنگ و جالبیه ولی الان بعد از مدتها فهمیدم اسرار مرگ چیزی فراتر از این حرفهاس ولی با این حال این کتاب می‌تونه نظر و شاید ترس آدم رو در مورد مرگ عوض کنه و توصیه میکنم حتما مطالعه کنید 😊
Elham Shadmani
۱۳۹۷/۷/۴
عالی و بسیار مفید بود. خوشحالم که غربی‌ها با تحقیق و پژوهش به اصل مهم زندگی پس از مرگ رسیدن که باعث تقویت ایمان ما به خدا و جهان اخرت میشه.
از مدیران کتابراه بی‌نهایت سپاسگزارم. برنامه عالی و بی‌نظیریه.
ایمانی
۱۳۹۵/۷/۲۰
جناب دکتر قاسمیان همه کتابهاشون عالیست! جالبه برام که نظر دهندگان بیشتر خانم‌اند. گویا خانمها به خاطر لطافت روحیشون بیشتر سمت این مقوله کشیده میشن. ایمانی نسب
فاطمه جانی پور
۱۳۹۸/۵/۱۱
عالی بود برای من ک دختر کوچولومو به تازگی از دست دادم و اینکه فکر می‌کردم شاید من گناهکار باشم و نتونم اونو ببینم واقعا امیدوار کننده بود
محمد عرفان معادی خواه
۱۳۹۸/۱۱/۱۰
خیلی دوستش داشتم، بیشتر از هر کتاب دیگه‌ای دوستش داشتم واقعا کتاب مفیدی بود برام، و از خدا خیلی ممنونم به خاطر اینکه این کتاب رو بهم هدیه داد💖
علیرضا دانایی
۱۴۰۱/۱۱/۵
تحقیقات وکتابچهای جفری یانگ بسیار باارشمند بوده ومرجع میباشد بنده چندسال است مقاله‌ها وتحقیقات وسمینارهایشان را دنبال کرده ام
م.ح
۱۴۰۲/۱/۱۳
کتاب خیلی خوبی است. البته در کنارش حتماباید کتابهای مایکل نیوتن را هم بخوانید و برنامه زندگی پس از زندگی را هم ببینید.
مشاهده همه نظرات 37

راهنمای مطالعه کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2

برای دریافت کتاب جهان پس از مرگ: بررسی علمی تجربیات نزدیک به مرگ - جلد 2 و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.