معرفی و دانلود کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

عکس جلد کتاب صوتی جز عشق راهی نیست
قیمت:
۸۳۰۰۰ 58100 تومان ۳۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جز عشق راهی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی جز عشق راهی نیست و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

کتاب صوتی جز عشق راهی نیست نوشته دکتر برایان ال. وایس، شما را با خود به سفری درمانی به آینده می‌برد و باعث تغییر و اصلاح‌ زندگی‌تان در زمان حال می‌شود.

درباره کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

آیا شما تاکنون دلتان خواسته که به آینده سرک بکشید و از آن مطلع باشید؟ شاید این موضوع از نظر بسیاری غیرممکن باشد اما کتاب حاضر این موضوع را ممکن خواهد کرد. دکتر برایان ال. وایس در گذشته بیمارانش را به زندگی‌های گذشته‌شان می‌برد و از این طریق به درمان آن‌ها می‌پرداخت، اما در حال حاضر شیوه‌ی کار او تغییر کرده است. اکنون او بیمارانش را به زندگی‌های آینده‌شان می‌برد. کتاب صوتی جز عشق راهی نیست (Same Soul، Many Bodies)، خواص شفابخش آینده‌ درمانی را به شما نشان خواهد داد. با این کتاب می‌توانید قدرت شفابخش زندگی‌های آینده را از طریق گذشته درمانی کشف کنید.

دکتر برایان ال. وایس (Brian Leslie Weiss) براساس چندین مستند برگرفته از خاطرات و زندگی‌های گذشته و آینده به شما می‌گوید که در آینده هر یک از انسان‌ها، چندین زندگی مختلف وجود دارد. این عملکردهای انسان‌ها در زندگی فعلی‌شان است که مشخص می‌کند کدام احتمال در زندگی آینده آن‌ها شانس بیشتری دارد. او پس از سه دهه تجربه گذشته و آینده‌ درمانی به شما نشان می‌دهد که همه روح‌ها با یکدیگر مرتبط هستند و در واقع همه از یک منشا هستند و روزی همگی به «یکتا» خواهند پیوست. ما به زمین می‌آییم تا شفقت و همدلی بیاموزیم و به سطح بالاتری از آگاهی نائل شویم.

در کتاب صوتی جز عشق راهی نیست موضوعاتی از قبیل اینکه آینده انعطاف‌پذیر است یا خیر؟ و یا اینکه ما در آن آینده حضور خواهیم داشت؟ مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد. محبت، همدلی، دوستی، اجتناب از خشونت، شکیبایی و معنویت مسائلی است که تمامی ما ناگزیر به یادگیری آن‌ها هستیم. این کتاب از طریق ارائه‌ی نمونه‌های بعضی از قابل ‌توجه‌ترین بیماران دکتر وایس، به شما نشان خواهد داد که چرا این درس‌ها مشخص کننده هستند و تمرین‌های ساده‌ای به شما می‌آموزد که بتوانید آموختن این درس‌ها را در زندگی‌ شروع کنید.

بعضی افراد وجود دارند که بازگشت به زندگی‌های گذشته یا آینده را تجربه کرده‌اند. اما اگر شما تجربه نکرده‌اید، ناامید نباشید. اگر در این آموزه‌ها مهارت کافی را کسب کنید، در این زندگی و زندگی‌های آینده‌تان شادتر، راحت‌تر، از نظر عاطفی غنی‌تر و موفق‌تر خواهید بود. دیگر چه می‌خواهید. اگر همه‌ی شما این آموزه‌ها را یاد بگیرید. آینده‌ی بهتری در انتظار همه‌ی شما خواهد بود. زیرا چه دانسته و چه ندانسته، همه‌ی شما در تلاش هستید تا به هدف نهایی یعنی محبت، دست پیدا کنید.

در بخشی از کتاب صوتی جز عشق راهی نیست می‌شنویم:

ما جاودانه هستیم. ما ابدی هستیم. روح‌های ما هرگز نخواهند مُرد. بر این مبنا باید جوری رفتار کنیم که نشان دهد می‌دانیم جاودانگی موهبت است. به زبان ساده‌تر، {باید آماده‌ی جاودانگی شویم}، اینجا، اکنون، امروز و فردا و هر روز از همه‌ی زندگی‌های‌مان. اگر آماده باشیم، روح‌ها‌یمان در مسیر تکامل صعود خواهند کرد، به شفا و به سطوح متعالی‌تر نزدیک‌تر خواهند شد. در غیر این صورت، دوباره به نقطه‌ی شروع زندگی فعلی‌مان برمی‌گردیم، در واقع درجا می‌زنیم و ناگزیر درسی را که می‌توانستیم در همین زندگی یاد بگیریم. در زندگی‌های بعدی یاد خواهیم گرفت.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 2
نمونه 1
1 دقیقه
شناسنامه
2 دقیقه
متن پشت جلد
2 دقیقه
مقدمه‌ی نویسنده
2 دقیقه
مقدمه‌ی مترجم
19 دقیقه
پیش‌گفتار
7 دقیقه
فصل اول: جاودانگی - بخش اول
13 دقیقه
فصل اول - بخش دوم
10 دقیقه
فصل اول - بخش سوم
8 دقیقه
فصل اول - بخش چهارم
8 دقیقه
فصل دوم: جورج: سامان‌دهی خشم - بخش اول
13 دقیقه
فصل دوم - بخش دوم
12 دقیقه
فصل دوم - بخش سوم
10 دقیقه
فصل دوم - بخش چهارم
12 دقیقه
فصل سوم: ویکتوریا، اولین و میشل: سلامتی - بخش اول
7 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
13 دقیقه
فصل سوم - بخش سوم
9 دقیقه
فصل سوم - بخش چهارم
4 دقیقه
فصل سوم - بخش پنجم
4 دقیقه
فصل سوم - بخش ششم
5 دقیقه
فصل سوم - بخش هفتم
5 دقیقه
فصل سوم - بخش هشتم
10 دقیقه
فصل سوم - بخش نهم
8 دقیقه
فصل چهارم: سامانتا و مکس: همدلی - بخش اول
12 دقیقه
فصل چهارم - بخش دوم
8 دقیقه
فصل چهارم - بخش سوم
11 دقیقه
فصل چهارم - بخش چهارم
15 دقیقه
فصل چهارم - بخش پنجم
6 دقیقه
فصل پنجم: هیو و چیترا: شفقت - بخش اول
12 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
15 دقیقه
فصل پنجم - بخش سوم
8 دقیقه
فصل پنجم - بخش چهارم
10 دقیقه
فصل پنجم - بخش پنجم
3 دقیقه
فصل پنجم - بخش ششم
2 دقیقه
فصل پنجم - بخش هفتم
3 دقیقه
فصل پنجم - بخش هشتم
8 دقیقه
فصل ششم: پل: صبر و ادراک - بخش اول
12 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
8 دقیقه
فصل ششم - بخش سوم
11 دقیقه
فصل ششم - بخش چهارم
5 دقیقه
فصل هفتم: امیلى، جویس، روبرتا و آنى: عدم خشونت - بخش اول
11 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
10 دقیقه
فصل هفتم - بخش سوم
10 دقیقه
فصل هفتم - بخش چهارم
10 دقیقه
فصل هفتم - بخش پنجم
5 دقیقه
فصل هشتم: بروس: روابط - بخش اول
11 دقیقه
فصل هشتم - بخش دوم
10 دقیقه
فصل هشتم - بخش سوم
9 دقیقه
فصل هشتم - بخش چهارم
5 دقیقه
فصل نهم: پتریک: امنیت - بخش اول
11 دقیقه
فصل نهم - بخش دوم
11 دقیقه
فصل نهم - بخش سوم
12 دقیقه
فصل نهم - بخش چهارم
6 دقیقه
فصل دهم: جان: جبر و اختیار - بخش اول
15 دقیقه
فصل دهم - بخش دوم
12 دقیقه
فصل دهم - بخش سوم
11 دقیقه
فصل دهم - بخش چهارم
8 دقیقه
فصل یازدهم: تفکر و مراقبه - بخش اول
9 دقیقه
فصل یازدهم - بخش دوم
11 دقیقه
فصل یازدهم - بخش سوم
7 دقیقه
فصل یازدهم - بخش چهارم
5 دقیقه
فصل یازدهم - بخش پنجم
6 دقیقه
فصل دوازدهم: دیوید: معنویت - بخش اول
8 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش دوم
9 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش سوم
11 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش چهارم
9 دقیقه
فصل دوازدهم - بخش پنجم
15 دقیقه
فصل سیزدهم: جنیفر و کریستینا: محبت - بخش اول
11 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش دوم
6 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش سوم
11 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش چهارم
9 دقیقه
فصل سیزدهم - بخش پنجم
10 دقیقه
فصل چهاردهم: گری: آینده - بخش اول
9 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش دوم
11 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش سوم
9 دقیقه
فصل چهاردهم - بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی جز عشق راهی نیست
نویسنده
مترجمزهره زاهدی
راویفرهاد اتقیایی، هوتن شاطری پور، شهره روحی
ناشر چاپیانتشارات آینده درخشان
ناشر صوتیانتشارات جیحون
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی دین و عرفان، کتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه صوتی
۸۳۰۰۰ 58100 ت ۳۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

پارسا
۱۴۰۱/۵/۲۲
از گذشته نه چندان دور، روان‌درمانگرها برای حل مشکلات بیمارانشان سعی می‌کردند آن‌ها به گذشته ببرند و سعی کنند ریشه مشکلات را در گذشته بیابند و آن را حل کنند. دکتر برایان ال. وایس که سابقه درخشانی در بردن بیمارانش به گذشته داشته، در کتاب جز عشق راهی نیست از بردن بیمارانش به آینده و در واقع از نوعی تا آینده‌ درمانی می‌گوید. به حال چندبار پیش آمده است که دلتان بخواهد به آینده سفر کنید و خودتان را ببینید که دست سرنوشت شما را به کدام سمت و سو برده است. کتاب صوتی جز عشق راهی نیست نوشته برایان وایس ال روشی جدید در روان‌درمانی به همراه دارد که در آن درمان‌جو به جای گذشته به آینده سفر می‌کند. آینده‌ای انعطاف‌پذیر که ما خودمان می‌سازیمش و شاید خودش نوعی آینده به حساب بیاید.
دکتر وایس در این کتاب سعی دارد با تکیه بر بعد معنوی انسان‌ها، به درمان مشکلات روحی آن‌ها بپردازد. او معتقد است روح‌ها با هم مرتبط هستند، از یک منشا هستند و روزی به یک منبع یکتا خواهند رسید. پس لازم است ما در زمانی که روی زمین هستیم و فرصت داریم، عشق و همدلی بیاموزیم و سعی کنیم به سطوح بالاتر روحی دست پیدا کنیم. دکتر وایس در این کتاب با مطالعه موردی بیمارانی که داشته، راهکارهایی ارائه می‌دهد که چگونه محبت و همدلی را بیاموزیم و چگونه از این درس‌ها در زندگی‌مان استفاده کنیم. پیشنهاد می‌دهیم اگر به خواندن کتاب‌های روانشناسی و روش‌های نوین روان‌درمانی علاقمند هستید، این کتاب را از دست ندهید.
بخش‌هایی از کتاب
افراد با چشمان بسته اینجا در مقابل من می‌نشینند. هر چه به ذهنشان برسد، اعم از استعاره، تصورات، نمادها، تخیلات یا خاطرات واقعی، همگی می‌توانند گندم و جوی آسیاب شفا باشند. این اساس روانکاوی و اساس کاری است که من می‌کنم...
ملینا ن
۱۴۰۲/۷/۳۰
کاش برای این کتاب میشد بیشتر از ۵ ستاره داد در یک کلام یک اثر بی همتا رو بروی شماست … از گذشته نه چندان دور، روان‌درمانگرها برای حل مشکلات بیمارانشان سعی می‌کردند آن‌ها به گذشته ببرند و سعی کنند ریشه مشکلات را در گذشته بیابند و آن را حل کنند. دکتر برایان ال. وایس که سابقه درخشانی در بردن بیمارانش و به گذشته داشته، در کتاب جز عشق راهی نیست از بردن بیمارانش به آینده در واقع از نوعی آینده‌ درمانی می‌گوید. کتاب صوتی جز عشق راهی نیست نوشته برایان وایس ال روشی جدید در روان‌درمانی به همراه دارد که در آن درمان‌جو به جای گذشته به آینده سفر می‌کند. آینده‌ای انعطاف‌پذیر که ما خودمان می‌سازیمش و شاید خودش نوعی آینده به حساب بیاید…بهتون حتما پیشنهاد میکنم گوینده عالیه عالی
فرزانه ابراهیم زاده
۱۴۰۲/۵/۸
کتاب خیلی خوبی بود برای کسانی مثل من که عزیزشون رو از دست دادن مناسبه ولی اینکه در مورد تناسخ میگه اصلا جالب نیست چون میگه نگران عزیزان از دست رفتمون نباشیم روح زنده هست ولی وقتی روح به جسم‌های دیگه میره دیگه ما و زندگی که با ما داشته رو که یادش نمیاد پس اینکه بخاطرشون گریه میکنیم یا خیرات میدیم و تاثیری نداره بهشون نمیرسه؟؟ و اینکه کسانی که تجارب نزدیک به مرگ داشتن عزیزانشون رو که قبلا فوت کردن دیده بودن پس چطور روح تناسخ پیدا میکنه؟ پس خوابی که از عزیزانمون می‌بینیم چی واقعیت نداره؟؟ این سوالها در ذهن آدم ایجاد میشن.. قسمت‌های معنوی‌اش خیلی خوب بودن.. صدای گویندگان هم خیلی عالی بود.. با سپاس فراوان از کتابراه عزیز و عوامل تهیه کننده کتاب‌های صوتی
mahsa shpa
۱۴۰۰/۲/۷
کتاب رو دوس داشتم، صدای گوینده هم خوب بود.
کتاب میاد از جهان‌های موازی حرف میزنه...
به کسایی که به موضوعات عرفانی علاقه مند هستن توصیه میکنم✌️
یه جا میگه: همه ما در بالاترین سطح یک روح هستیم ولی در زمین منفرد هستیم و این همونجایی هست که شاعر هم میگه: ما ز بالاییم و بالا میرویم... وقتی به اون و
اوج نهایت خودت برسی من (منیت) ات کم میشه و همه باهم یکی میشیم. مثل یه ابر که تو اسمون یه ابر ولی وقتی بارون بشه قطرات جدا از هم هستن☹️تو سطح زمین ادما یادشون میره همه از یه روح هستن
امیر خیرآبادی
۱۳۹۹/۱/۲۲
خب بزارید اول از خود کتاب شروع کنم توی این کتاب دکتر وایس به خوبی با خاطره‌هایی که از بیمارانش برامون تعریف میکنه باعث میشه که معنای واقعی کلماتی مثل محبت، همدلی، شفقت و... توی زندگیمون پدیدار بشه! قطعا این کتاب تاثیر فوق العاده‌ای روی ما از نظر معنویت میزاره اما گویندگان به نظرم کارشون خوب بود و و کتاب رو تاثیرگذارتر میکرد به خصوص که در مواقع حساس خاص کتاب با اضافه کردن موسیقی باعث میشدن که کتاب بسیار بسیار تاثیرگذارتر بشه
علی محمدبیگی
۱۴۰۲/۴/۷
اصلا امکان داره با شنیدن این کتاب متوجه نشی که کاملا در خواب بودیم؟
عزیزان دقت کنید این خیلی مهمه، طرف دکتره روانشناسه یه روز که داشت ریشه دردهای بیمارش رو در بچگی او جستجو میکرده پس از اینکه هیپنوتیزمش میکنه میگه برگرد به عقب
و در اثر دلایلی که مبهم است اون متوجه میشه زیادی برگشته عقب یعنی در
جسم قبلیش که ۴هزار سال قبل در دنیا بوده
دکتره میترسیده کتابی این چنین رو بنویسه و در کمال نا امیدی از فروش کم کتابش کتاب تبدیل میشه به پر فروش‌ترین کتاب جهان
مجید وجدی
۱۴۰۱/۱/۲۱
کتاب عالی و صدای گوینده حرف نداشت احساس میکردم گوینده خودش نویسنده کتابه از بس احساس زیبا داشت به فلسفه هندیها و تناسخ اعتقاد نداشتم ولی با خواندن این کتاب به شدت به اعتقادات و برداشتهای اونها با دید مثبت نگریستم و حتی علاقه مند شدم برم یوگا و بیشتر در مورد اونها تحقیق کنم فهمیدم هیچ چیز زیباتر از صلح و دوستی و عشق به همه بشریت و همه موجودات و تجلیات خداوند نیست خدا را سپاس میگویم و توصیه میکنم دوستان عزیزم حتما این کتاب را بخونند
مجید غفاری
۱۴۰۲/۹/۱۹
فوق العاده است. پیشنهاد می‌کنم به ترتیب انتشار کتابها، مطالعه کنید. ابتدا کتاب «زندگی‌های بسیار، استادان بسیار» را مطالعه کنید سپس «تنها عشق حقیقت دارد» بعد «شفا در گذر زمان» و سپس این کتاب. کتابهای «سرنوشت روح» و «سفر روح» نیوتن نیز مشابه این کتاب، تجربه انجام مطالعات دقیق و شگرف در خصوص بیمارانی است که دردها و ترس‌های عمیق با ناشناخته‌ای دارند که متاسفانه علم و دانش پزشکی روز، پاسخی برای آن ندارند. آرزوی سلامتی برای همه عزیزان دارم.
بابک نیکوئیان
۱۴۰۰/۳/۲۸
این یکی از زیباترین کتابهایی بود که در عمرم خوانده و یا شنیده‌ام بینهایت الهام بخش و صحیح است به لحاظ مسایل معنوی، هر وقت انگیزه‌ام را از دست میدهم مقداری ازین کتاب صوتی عالی را گوش میدهم، به افرادی که کتب سفر روح و سرنوشت روح را خوانده‌اند، که در راستای مطالب همین کتاب است، باید بگویم که این کتاب بینهایت به نظر من از آن کتب عمیقتر و زیباتر است، ممنونم از تمامی عزیزانی که با قبول زحمت، این کتاب را به ما تقدیم نمودند
علی دمرچلی
۱۴۰۲/۴/۳۱
کتاب به جای اینکه بتونه به شما آگاهی انتقال کنه فقط داستان سرایی میکنه. شاید نویسنده فرد بسیار مهم و توانمندی باشه ولی اصلا نویسنده خوبی نیست. با کلی تحقیق در مورد نویسنده بازهم اشتباه کردم که وقتم رو برای این داستانها گذاشتم. فقط اسم کتاب گول زننده بود. البته من تا نیمه کتاب گوش دادم و چون چیزی برای ارائه نداشت دیگه ادامه ندادم. کسانی که میگن عالی بود لطفا دلیل رو هم بگید تا ما هم متوجه بشیم
Saeed
۱۴۰۲/۵/۱۱
با سلام.
بنده قبلا کتاب‌های دکتر مایکل نیوتن (سفر روح، مقصد روح، زندگی بین زندگی ها) را به دقت مطالعه کرده بودم و اکنون که این کتاب را مطالعه میکنم واقعا احساس خیلی خوب و غیرقابل توصیفی دارم. بنده مطالعه این کتاب را همراه با کتابهای دکتر نیوتن به شما پیشنهاد میکنم ولی توصیه میکنم بدون هیچ پیش زمینه دینی و قومی آن‌ها را مطالعه کنید (اگرچه برای خودم این چیزها اصلا مهم نبود)
شبنم کیا کجوری
۱۴۰۰/۳/۱۳
کتاب عجیب، جالب و پر کششی هست. گرچه پذیرفتن روایات مندرج در کتاب سخت و غیر معمول به نظر میرسه اما حس خوبی رو ایجاد می‌کنه. متوجه میشیم چقدر نیاز داریم عمیقاً خودمون و دیگران رو ببخشیم. همدیگه رو مشفقانه دوست بداریم و همدلانه به هم محبت کنیم به دور از تعصبات مذهبی و دینی و نژادی. توصیه می‌کنم حتما تهیه‌اش کنید ارزشش رو داره
نگین عاطفی
۱۴۰۰/۵/۲۷
همه باید این کتاب رو بخوانید و متوجه خیلی از حس‌های ناخوشایندتون نسبت به افراد و اتفاقات که ازارتون میده یا حس خوشایندتون نسبت به افراد و یا استعداد‌های خاصتون بشید که از زمانهای گذشته با خود به همراه آوردید. و متوجه بشید که انسان موجودی هست با گنجایش حافظه ی‌ای میلیون‌ها سال، صدای گوینده‌ها هم انگار خود افراد هستند همه عالی
Leila Shahmiri
۱۴۰۱/۳/۳۱
در حالت کلی در مورد این صحبت میکنه ما در حال ساخت اون بهشت موعود هستیم و روح ما بابت هر رفتاری که انجام میدیم ممکن هست تا چندین هزار سال در حال رفع اون مشکل یا درس گرفتن از اون به دنیا برگرده، خیلی از رفتارها و تجربیات ما از گذشته‌ی ما نشات میگیره در زندگیهای گذشته و ما با پذیرش و عشق باید اون گره‌ها رو از بین ببریم
ازاده جوان
۱۳۹۹/۱۲/۲
من همیشه فکر میکردم که عالم زر که میگن ماها قبلا توش زندگی کردیم همینجاس که هی میایم و میریم
اما اسلام تناسخ رو رد کرده بود و پیگیرش نبودم
اگر این کتاب حقیقت محض باشه یا کذب تمام یه حرفش درسته
با شفقت و مهربانی تک تک انسانها شاید هزاره‌های بعد دنیای زیباتری داشته باشیم
مشاهده همه نظرات 118

راهنمای مطالعه کتاب صوتی جز عشق راهی نیست

برای دریافت کتاب صوتی جز عشق راهی نیست و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.