معرفی و دانلود کتاب سرنوشت روح

عکس جلد کتاب سرنوشت روح
قیمت:
۵۹۰۰۰ 29500 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرنوشت روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرنوشت روح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرنوشت روح

کتاب سرنوشت روح نوشته مایکل نیوتن، کتابی شگفت‌انگیز در آشکار ساختن اسرار زندگی است که سرگذشت کامل روح چندین نفر از داوطلبان روایت می‌شود و دکتر نیوتن به سؤالات در مورد جنبه‌های مختلف زندگی در جهان دیگر پاسخ می‌دهد.

با کتاب سرنوشت روح (Destiny of souls) در اعماق داستان‌های روح خود فرو می‌روید و بسیاری از چیزهایی که روح شما درک می‌کرد اما تاکنون قادر به توجیه آن نبودید را خواهید دانست.

مایکل نیوتن (Michael Newton) روانشناس و محقق آمریکایی است، وی از پژوهش‌گرانی است که عمر خود را صرف تحقیق و بررسی در عوالم بعد از مرگ کرده است. او در رشته‌های بهداشت فکر و روان در موسسه‌های آموزش عالی آمریکا تدریس کرده‌ است. مایکل نیوتن معالجه از طریق خواب درمانی (هیپنوتراپی) را نیز دنبال می‌نماید. وی گفتار افرادی را که به خواب مصنوعی (هیپنوز) فرو رفته‌اند را ثبت نموده و از طریق بررسی مطالب آن‌ها به اطلاعاتی مربوط به کمال روحی انسان و جایگاهی که روح در فاصله بین زندگی‌های متوالی خود در آن‌جا توقف می‌نماید، به دست آورده‌ است.

مایکل نیوتن با بیشتر از سی سال تجربه در تحقیقات روانشناسی (بالینی) و عمل در این زمینه از جمله معدود محققانی است که از طریق علمی توانسته‌ است به بررسی تجربیات روح نایل شود. وی دریچه‌ی جدیدی را از عوالم پس از مرگ، برزخ، حساب و کتاب اخروی و دیگر مسائل عالم بعد، به روی خوانندگانش باز می‌کند.

اینک کتاب سرنوشت روح ادامه کتاب سفر روح، حاوی اظهارات بیش از یکصد داوطلبی است که در حالت هیپنوتیزم به حافظه‌ی پنهانی و ضمیر ابرآگاه خود دست می‌یابند و خاطرات و تجربیات خود را از فضایی دیگر بیان می‌کنند، که نویسنده آن فضا را دنیای روح که ما، در فاصله‌ی زندگی‌های زمینی، مدتی را در عالمی دیگر می‌گذرانیم، نامیده است.

وی مراجعان خود را به زندگی گذشته‌شان برمی‌گرداند و متوجه شد که می‌توان با حلول روح‌های گذشتگان در جسم فرد هیپنوتیزم‌ شده به حالت فرا هوشیاری دست یافت. در حین این سفر فرد می‌توانست آنچه در گذشته بر روحش اتفاق افتاده را بیان کند. وجه مشترک گفته‌های تمامی داوطلبان در شرح و توصیف این عالم دیگر نظم و تدبیر خلل‌ناپذیر، مهر و محبت سرشار و نظام آموزشی آن است.

در بخشی از کتاب سرنوشت روح می‌خوانید:

در لحظه مرگ، روح از جسم میزبان خود خارج می‌شود و صعود می‌کند. اگر روح پیرتر باشد و در زندگی‌های قبلی تجربیاتی کسب کرده باشد، بلافاصله می‌فهمد که آزاد شده است و به مبدا خودش بر می‌گردد. روح‌های پیشرفته نیازی ندارند کسی به استقبال‌شان بیاید. اما اکثر روح‌هایی که من با آن‌ها کار می‌کنم، پس از خروج از سطح ستاره‌ای کره زمین با راهنماهای خود مواجه می‌شوند. ممکن است روح‌های جوان‌تر، یا روح بچه‌ای که تازه فوت کرده است، تا پیش از پایین آمدن یک راهنما برای کمک، سردرگم بمانند. بعضی از روح‌ها تصمیم می‌گیرند مدتی در صحنه مرگ خود باقی بمانند، ولی اکثر روح‌ها مایلند بلافاصله محل را ترک کنند. در دنیای روح، گذشت زمان معنا ندارد. روح‌هایی که برای تسلای بازماندگان عزادار‌شان یا به دلایل دیگر مایلند مدتی در محل مرگ خود بمانند، گذشت زمان را احساس نمی‌کنند. برای آن‌ها، گویی زمان به نوعی از حرکت می‌ایستد.

به تدریج که روح‌ها از کره زمین فاصله می‌گیرند، نور فزآینده درخشانی را در اطراف خود احساس می‌کنند. بعضی از روح‌ها، مدت کوتاهی، تاریکی خاکستری‌ رنگی را می‌بینند و احساس می‌کنند در حال گذشتن از میان یک تونل یا دروازه هستند. اختلاف میان این دو تجربه به سرعت خروج روح‌ها بستگی دارد، که آن هم به نوبه خود به میزان تجربه‌ای که کسب کرده‌اند مربوط است. احساس قوه جاذبه راهنما، ممکن است از جانب یک روح ضعیف یا قوی باشد و این بستگی به درجه پختگی روح و ظرفیت تغییرپذیری آن دارد. تمام روح‌ها در مراحل اولیه خروج از جسم، با «غبار ابر مانندی» مواجه می‌شوند که اطراف آن‌ها را فرا گرفته است. اما به زودی غبار از بین می‌رود و آن‌ها می‌توانند مسافت‌های دورتری را ببینند. در این وضعیت روح‌های در سطح متوسط، انرژی شبح‌ مانندی را مشاهده می‌کنند که به طرف آن‌ها می‌آید.

این انرژی ممکن است مربوط به یک یا دو مونس روحی باشد، اما اکثرا راهنما هستند. در مواردی هم که همسر یا دوستی که قبلا فوت کرده است به ملاقات‌ روح می‌آید، راهنما در فاصله نزدیکی قرار می‌گیرد تا فرآیند انتقال را تحت نظر بگیرد. در تمام دوران تحقیقاتم، هرگز به کسی برنخوردم که یک شخصیت بزرگ معنوی مثل مسیح یا بودا به ملاقاتش آمده باشد. اما، راهنماهایی که برای روح‌ها تعیین می‌شوند، از میان ذات‌های‌ مهربان معلمین بزرگ معنوی در روی کره زمین هستند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه مترجم
پیشگفتار
1: دنیای روح
۲: مرگ، اندوه و تسلی
3: روح‌های زمینی
4: احیای انرژی روحی
5: نظام گروه‌های روحی
6: شورای معتمدین
7: کیفیت روابط در دنیای روح
8: روحِ در حال پیشرفت
9: حلقه سرنوشت
10: راه معنوی ما

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرنوشت روح
نویسنده
مترجممحمود دانایی
ناشر چاپیانتشارات مرسل
سال انتشار۱۳۸۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات472
زبانفارسی
شابک978-964-9720-45-6
موضوع کتابکتاب‌های ماوراء الطبیعه
قیمت نسخه الکترونیک
۵۹۰۰۰ 29500 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرنوشت روح

Laya
۱۴۰۱/۱۰/۲۹
کتاب بسیار خوبیه، به نظر من کسانی که در مورد زندگی بعد از مرگ و دنیای ارواح سوالاتی تو ذهنشون دارن باید این کتاب رو بخونن. من جلد اولش رو خونده بودم و الان هم جلد دوم رو خوندم. جواب خیلی از سوالاتم رو تونستم ازاین دو کتاب بگیرم.
لطفا این کتاب رو بدون هیچ نوع سوگیری بخونید و سعی کنید در مورد فکر و
مطالبش کنید. شاید افرادی که تعصبات مذهبی دینی دارند این کتاب رو قبول نداشته باشن ولی اگه با فکر باز و بدون تعصب خوندش، میشه فهمید که مطالبش واقعا کمک کننده هستن.
با خوندن این کتاب بیشتر از قبل به مهربانی و آمرزنده بودن خدا اعتقاد پیدا کردم و از نظر روحی آرامش بیشتری پیدا کردم. به معنای واقعی کلمه میشه مفهوم رحمت و مهربانی حقیقی که مختص ذات خداونده رو درک کرد و فهمید.
م م
۱۴۰۰/۵/۲۵
کتاب اول و دوم بسیار عالی بودند
ضمن اینکه بعضی از مراحل و مراتب را بارها در خواب و بیداری تجربه کرده بودم
حتی از کودکی. این کتاب پاسخ صدها سوال از ذهن من را برام آشکار ساخت. بارها در خواب خودم را دیده‌ام که در موطن اصلیم مشغول گرفتن شغل و وظیفه جدید هستم با رنگ جدید و حتی خودم را در دادگاه شورا و
حاضر دیده ام
تجربه تونل نور را که دیگه خیلی از بزرگواران تجربه کرده‌اند. بهر حال اگر راز تناسخ فاش بشود ممکن است زندگی با این عظمت ساخت عظیم به سخره گرفته شود و اهمیت لازم را نداشته باشد پس باطل دانستن تناسخ ازین جهته
شکی ندارم توانایی یگانه‌ای در دکتر نیوتن بوده
و این موضوع رازیست که هرکسی قادر به درک آن نیست
مریم بکتاش
۱۳۹۸/۷/۷
کتابی بسیار عالی، با مفهوم خیلی عالی، دیدگاه منو نسبت به خیلی چیزها تغییر داد. خیلی از سوالاتم در مورد: زکجا آمده‌ام آمدنم بهر چه بود، به کجا میروم آخر، ننمایی وطنم. رو جواب داد. من به همه پیشنهادش میکنم. ولی ۹۰ درصد ادما درکش نمیکنن. و بنظرم هرچی در مورد سرنوشت روح بخونم، بازم دوست دارم مطالب در و بیشتری بخونم. روش زندگیم خیلی موثر بوده خدا رو شاکرم که این کتاب و امثال این کتاب رو سر راهم قرارداد. با تشکر ویژه از مایکل نیوتن عزیز، و مترجمین کتابهای ایشون
M.F
۱۴۰۱/۳/۹
این کتاب ارزش بارها و بارها مطالعه رو داره، دید خواننده رو به زندگی، مرگ و جهان بعد از مرگ باز میکنه، سرشار از آگاهی و عشقه، یکی از تاثیر گذارترین کتابهایی بود که مطالعه کردم و تغییر بزرگی در زندگیم ایجاد کرد، مفهوم مرگ به شدت برام تغییر کرد، معنی و مفهوم زندگی بسسسیار برام پررنگتر شد، مخصوصا برای کسانیکه عزیزی رو از دست دادندو متاثر هستند و یا ترس از مرگ و زندگی بعد از مرگ دارند پشنهاد میشه، سپاس از اپلیکیشن خوب کتابراه🙏🏻🙏🏻
leily Shandizi
۱۳۹۸/۶/۲۷
کتابی قبلا خونده بودم روح یک دانشمند بزرگ رو از طریق دخترش احظار میکنن این سه نفر هر کدام در منطقه‌ای بودن از روح سوالاتی درباره اون دنیا و سفر ارواح میپرسند کلا برزخ‌جای خوبی بود و با اعتقادات مسلمانان درباره برزخ متفاوت بود مثلا میگفت فردی ک خدا رو قبول نداره وقتی میکرد در یک خواب طولانی قرار ما میگیره کمکش میکنیم از این خواب بیدار شه و عذاب خاصی هم بخاطر قبول نداشتن خدواند شامل حالش نمی‌شد و عذاب‌هایی ک مطرح کرده بود خیلی معمولی بودن و و و این کتاب هم همینجوریه آیا؟؟؟؟
حدیث رابط
۱۴۰۰/۹/۹
این کتاب و کتاب قبلی مایکل نیوتن به نام سفر روح هر دو خیلی از چراهای ذهن منو پاسخ داد ومنیکه گاهی با خودم میگفتم اصلا وجود من توی این دنیا چه ارزشی داره یا اینکه چرا بعضی از انسان‌ها از ابتدای کودکیشون خیلی خاصن و خیلی از سوال‌های دیگه به جواب و آرامش نسبی روحی رسیدم ولی تا چه اندازه مطالب کتاب صحت داشته باشه کسی نمیتونه قضاوت کنه فقط به نظر من خیلی از مطالب کتاب و شواه منطقی است
الیاس زمزم
۱۴۰۰/۴/۱
با سلام
اولا، هیچ دلیلی بر اینکه هیپنوتیزم و امثال این همان مرگ است نداریم. واقعا چه دلیلی. با احتمال که نمیشود واقع را فهمید. کی گفته این هیپنوتیزم با مرگ حقیقی یکسان است.
ثانیا، تناسخ یعنی رفتن روح از بدنی به بدنی. به اجماع و اتفاق ادیان الهی باطل است. هر روح‌ یک بار زندگی میکند و باید پاسخگوی
اعمالش باشد. اولین چیزی که از آن میپرسند نماز است. از ولایت میپرسند. پس مرگ حقیقی غیر از هیپنوتیزم است که بر اساس ذهنیات شخص بیان میشود.
ثالثا، آیا کسی یقین دارد که نویسنده صادق است و قصد ندارد که تناسخ را در ذهن مردم فرو کند؟
پس هیچ یقینی به صداقت نویسنده و اینکه هیپنوتیزم واقعا مثل مرگ است و اینکه اینها درست بیان شده نداریم. و حرفهای این شخص به اتفاق. نظر پیامبران الهی باطل است
غزاله سعید
۱۳۹۸/۹/۲
وقتی خوندن این کتاب تموم میشه از خودتون میپرسین من کی هستم؟؟؟ممکنه از جریان عادی زندگی فاصله بگیرین و شروع ب کنکاش درونی کنین این کتاب منو وادار کرد دنیا رو از بالا ببینم بله بشدت موافقم بعدخوندنش دیگه اون ادم سابق نیستین انگار چشماتون ب ناگهان باز میشه.... عاااالی لطفا بدون تعصب بخونین
حامد سعیدی
۱۳۹۷/۱۱/۲۳
این کتاب گزاش گونه سوالات بسیار مهمی که سالها ذهن مرا درگیر خود کرده بود به بهترین صورت ممکن پاسخ داد و باعث رهایی من از کشاکش‌های ذهنی چندین ساله شد اکنون بسیار احساس ارامش و سبکی دارم و مطمین هستم باعث پیشرفت من در تمام سطوح زندگی پیش رو خواهد شد روان این مرد بزرگ مینوی که با تلاشهای مستمر خود باعث روشنگری بسیارانی چون من شده
nezam mohandesi
۱۳۹۹/۱/۱۲
من سفر روح را خواندم و تصمیم دارم این کتاب را هم بخونم. این هم یه دیدگاهه نسبت به سرنوشت بعد از مرگ. برای بعضی خوشاینده و پازلهای ذهنشان تکمیل میکنه برای یه عده‌ای دیگه هم شاید باعث بشه عقاید قبلیشون زیر سوال بره. پیشنهاد میکنم این کتابها را بدون حب و بغض بخونین چون انسان در سالهای مختلف زندگی عقاید مختلفی پیدا میکنه و شاید دیدگاههاش ۱۸۰ درجه عوض بشه.
ناهید لطفی
۱۴۰۲/۱/۳۱
دیدم رو به خیلی مسائل زندگی تغییر داده. به خیلی از چیزایی که مملکت داران برای مملکت داریشون به خورد ذهن ما دادن و تا الان فقط به خاطر ترس از خدا و قیامت به سمت خیلی از کارها نمی‌رفتم یا اینکه خیلی از کارها رو انجام می‌دادم. زندگی‌های من صحنه‌ی تاتر یست که من در هر زمان نقشی متفاوت رو بازی می‌کنم.
سعی کنیم بازیگران خوبی برای نقش هامون باشیم.
Ali Nikbakhsh
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
حتما بخونید.. این کتاب به خیلی از سوالاتی که هیچوقت جوابی واسشون نداشتید پاسخ میده.. فقط در اوایل خواندن کتاب ممکنه سوالات زیادی واستون بوجود بیاد و بگید چرا فلان چیزو نگفته.. اما نگران نباشیداین بخاطر سبک نوشتار موضوع به موضوع کتاب هست و در ادامه به اکثر سوالاتتون پاسخ میده.. آرزوی تعالی برای همگی.. 🌈
اکرم فتحیان
۱۴۰۰/۳/۲۸
مثل کتاب سفر روح، با تجربه‌های جدید و آگاهی بالاتری رو به رو میشیم.
هرکس میخواد این کتاب رو بخونه، پیشنهاد میکنم ابتدا کتاب "سفر روح" را مطالعه کنه.
با خوندن این دوتا کتاب، جواب خیلی از سولای زندگیتون را میگیرید و از آرامش درونی و الاهی ویژه‌ای برخوردار شده، و نگرش جدید و زیباتری به زندگی و جهان پیدا خواهید کرد.
ندا بابایی
۱۳۹۷/۸/۱۰
این کتاب و کتاب اول نویسنده این کتاب بنام سفر روح دید منو نسبت به دنیای بعد از مرگ بطور کلی تغییر داد
L H
۱۴۰۰/۶/۱۹
فقط ۳۰ صفحه اول کتاب را خوندم. واقعا رو دیدگاهم نسبت به مرگ تاثیر گذاشت. ترسم از مرگ خیلی کمتر شد. تو همون دوران یکی از آشنایان فوت کردن، دیدگاهم بطور کامل نسبت به رفتن اون شخص به دنیای دیگه تغییر کرده بود. و اصلا مثل قبل فکر نمیکردم. خیلی آروم و منطقی بودم. البته که هنوز بیشتر کتاب رو نخوندم.
مشاهده همه نظرات 113

راهنمای مطالعه کتاب سرنوشت روح

برای دریافت کتاب سرنوشت روح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.